het was heel snel gefixt gelukkig. Een klein tikje, heel even huilen en het was klaar. Superfijne verpleegkundige ook, hij zei: 'ik kijk even' en zette m toen meteen goed. Ze bewoog m meteen weer helemaal goed! We moesten even spelen met haar (en dan vooral die arm uiteraard) in de wachtkamer en toen kwam de arts nog even kijken maar het was al heel duidelijk dat het goed zat.quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Soesavoor de peuter. Was het snel gefixt? L. heeft het ook eens gehad, ook op zondag.
We moeten nog een uur naar huis rijden, maar dat was zolang ze er geen last van had geen probleem. Ze heeft een uur filmpjes gekeken in de auto en in de wachtruimte van de HAP zei ze al wapperend met haar arm ineens: "kijk mama hij doet het weer." Dus na een gesprekje met de arts konden we onze reis naar huis vervolgen.
Sprongen... tja ik geloof er niet heilig in. Ik geloof best dat het ineens kunnen van nieuwe dingen of het moeten ontwikkelen van nieuwe dingen soms moeizaam gaat en heftig is voor zo'n mini, maar 6 weken lang donderwolken gaat me toch echt iets te ver. Mijn man pakt het boek er overigens wel regelmatig bij om te kijken wat voor skills de baby's zouden moeten hebben volgens het boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mabawa. het volgende:
Wat sneu Soesa! Maar gelukkig vrij vlot opgelost
Kijk dit nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mabawa. het volgende:
Wat sneu Soesa! Maar gelukkig vrij vlot opgelost
Kijk dit nouOm op te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Classicquote:Op zondag 2 november 2014 19:14 schreef kwakz0r het volgende:
Beginnende ouder crisis hier: baby heeft gepoept, billendoekjes gaan op tijdens het vegen, niet meer doekjes in huis, baby pist over papa en t aankleedkussen en zichzelf heen, appie is net 15 minuten dicht![]()
Hoera voor hydrofiele washandjes en de turkse super/doner/alleswinkel om de hoek!
Auuuw...quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wauw Mabawa!
Zondagsarmpje, http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Radiuskopsubluxatie, oftewel, elleboogje ontzet.
Brrrr wat engquote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wauw Mabawa!
Zondagsarmpje, http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Radiuskopsubluxatie, oftewel, elleboogje ontzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |