abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 november 2014 @ 19:53:10 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146225778
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146225861
Kwak wedden dat jij nooit meer zonder doekjes komt te zitten. :D
  zondag 2 november 2014 @ 19:55:28 #3
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146225892
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Soesa :* voor de peuter. Was het snel gefixt? L. heeft het ook eens gehad, ook op zondag. :') We moeten nog een uur naar huis rijden, maar dat was zolang ze er geen last van had geen probleem. Ze heeft een uur filmpjes gekeken in de auto en in de wachtruimte van de HAP zei ze al wapperend met haar arm ineens: "kijk mama hij doet het weer." Dus na een gesprekje met de arts konden we onze reis naar huis vervolgen.

Sprongen... tja ik geloof er niet heilig in. Ik geloof best dat het ineens kunnen van nieuwe dingen of het moeten ontwikkelen van nieuwe dingen soms moeizaam gaat en heftig is voor zo'n mini, maar 6 weken lang donderwolken gaat me toch echt iets te ver. Mijn man pakt het boek er overigens wel regelmatig bij om te kijken wat voor skills de baby's zouden moeten hebben volgens het boek.
het was heel snel gefixt gelukkig. Een klein tikje, heel even huilen en het was klaar. Superfijne verpleegkundige ook, hij zei: 'ik kijk even' en zette m toen meteen goed. Ze bewoog m meteen weer helemaal goed! We moesten even spelen met haar (en dan vooral die arm uiteraard) in de wachtkamer en toen kwam de arts nog even kijken maar het was al heel duidelijk dat het goed zat.
  zondag 2 november 2014 @ 19:57:09 #4
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146225950
Fijn dat het zo snel ging!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146226420
Soesa gelukkig dat het zonder al teveel pijn opgelost kon worden.
  zondag 2 november 2014 @ 20:10:33 #6
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146226542
Wat sneu Soesa, gelukkig viel het relatief mee!
pi_146227432
Wat sneu Soesa! Maar gelukkig vrij vlot opgelost :)

Kijk dit nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146227526
Soesa, fijn dat het weer goed is, en sterkte met het combineren van alles! Lijkt me echt zwaar hoor!

Mabawa, hij is zooooo mooi. *zucht*
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146227667
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mabawa. het volgende:

Kijk dit nou O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  zondag 2 november 2014 @ 20:34:30 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_146227719
Wat een moppie Mabawa!
pi_146227805
Mabawa wat een mooierd! O+
pi_146227873
En zo lekker dreumes al!
Vanmiddag had ik 'm in de wipstoel voor de tv gezet en sprong ik zelf onder de douche terwijl vriend in de keuken bezig was.
Hoor ik in de badkamer ineens kastjes open en dicht gaan. Dus ik dacht nog 'huh kan S het niet vinden ofzo?'
Na een paar keer besloot ik om het douchegordijn maar eens op te schuiven. Staat Maxim daar ineens! :o :D Gewoon uit z'n wipstoel gekropen en naar de badkamer gekomen.

En vanavond klom hij de fauteuil op. Ik zag het vanuit mijn ooghoek gebeuren maar het drong niet echt tot me door. Tot hij souvenirs uit mn kast begon te trekken. :')

Niets is meer veilig!
pi_146227908
Mijn vriend is de hele middag met I in de weer geweest. Nu liggen ze allebei te snurken. I in haar bedje, en vriend op de bank.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146228649
Haha lekker rustig Franny!
pi_146229279
Jeutje Mabawa wat een knapperd!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 2 november 2014 @ 21:09:39 #16
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146229715
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Mabawa. het volgende:

Kijk dit nou O+
SPOILER
Om op te vreten O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146229763
Maba wat een ventje <3 En hij heeft zelfs met ogen dicht prachtige ogen <3
  zondag 2 november 2014 @ 21:19:01 #18
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146230257
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:14 schreef kwakz0r het volgende:
Beginnende ouder crisis hier: baby heeft gepoept, billendoekjes gaan op tijdens het vegen, niet meer doekjes in huis, baby pist over papa en t aankleedkussen en zichzelf heen, appie is net 15 minuten dicht _O- :7

Hoera voor hydrofiele washandjes en de turkse super/doner/alleswinkel om de hoek!
Classic :D
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146230438
Mabawa, wat een lieffie O+

En Nikki, jouw pompoentjes :D O+

Soesa, klinkt naar :{ maar wat is een zondagsarmpje :?

Razz, wat balen van de fles met ontdooide bv -O- Is af en toe een flesje kv een optie? Doen wij hier wel af en toe als ik er niet ben :) Dan kolf ik meestal wel, maar wellicht is mijn productie nu wat stabieler dat dat nu kan :@

Franny, die wijn :o Doet me denken aan vroeger dat m'n broertje's speen wel eens in de brandewijn of suiker ging om hem stil te krijgen :X Als je het gewoon kunt bespreken is het goed toch, en duidelijk aangeven wat je wel en niet wil :)

Kwak, klinkt als een one-off, zal je waarschijnlijk nooit meer gebeuren ;)

Mus, fijn van de goede nacht!!

Hier ook een hele fijne, lange nacht! F was uit logeren :+ Vriend en ik waren 8 jaar samen deze week en zijn heerlijk lang gaan tafelen :9 met als toetje 8 uur onafgebroken slaap _O_ en toen heel snel rennen naar de kolf om m'n kolf-record te verbreken :7

We zijn nu een week of 2 bezig met bijvoeden wat heel goed gaat. Gisteren heeft hij gewoon 2 wortels op :o Maar nu met het eten komen we steeds in de knel 's avonds qua tijd. Hoe doen jullie dat? Ik ben rond half 6 thuis uit werk, dan wil ik uiteraard even knuffelen, spelen, soms wil hij meteen drinken en dan willen we hem dus eten geven, wassen (niet elke dag), (weer) voeden en naar bed rond 7. Vandaag aten we zelf pas om half 8; kan wel, maar iets gestroomlijnder zou fijn zijn ;)
  zondag 2 november 2014 @ 21:23:37 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146230584
Wauw Mabawa!

Zondagsarmpje, http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Radiuskopsubluxatie, oftewel, elleboogje ontzet.
pi_146230701
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wauw Mabawa!

Zondagsarmpje, http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Radiuskopsubluxatie, oftewel, elleboogje ontzet.
Auuuw... :'( Fijn dat het snel weer goed gezet is :*
  zondag 2 november 2014 @ 21:29:29 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146231000
Klinkt als een heerlijk weekend Fazz O+.
Kuiken slaapt meestal rond half 9 of 9 uur, en eten bijna altijd met z'n drietjes tegelijj, dus met je timemanagement kan ik je niet helpen ;).

Mabawa, die wimpers! O+.

Soes, fijn dat het snel over was.
KuikenGuppy
pi_146231124
Soesa wat sneu ;( .. fijn dat het weer opgelost is zonder al te veel drama! Had er overigens nog nooit van gehoord :o

Mawaba O+ O+ O+ .. do I need to say more?

Kwak _O- .. nooit meer zonder doekjes jullie! Ik koop ze trouwens altijd bij de Action.. van die blauwe pakken, 98 cent .. nooit in de aanbieding maar nog altijd goedkoper dan andere merken die wel in de aanbieding zijn. En ze werken hier als een tiet ^O^

Oei ik groei .. Bij Djen klopte hij altijd wel aardig en het heeft me bij flink wat onzekere periodes zeker geholpen.. samen met de ervaringsdeskundigen hier op Fok! ^O^ . Nu met een tweede kindje is het meer een 'been there, done that' verhaal. Hoewel we ook nu weer tegen nieuwe dingen aan lopen. En hoewel dat niet helemaal eerlijk is ga je je kids toch vergelijken met elkaar. Ik had overigens ook een tweedehands exemplaar voor weinig ^O^
  zondag 2 november 2014 @ 21:41:57 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146231813
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wauw Mabawa!

Brrrr wat eng :{ Hoe kan dat? Gevallen of zo of kan dat gewoon zomaar gebeuren?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146232355
Oi wat een mooi dinootje/draakje Mabawa, die wimpers idd!

Gefeliciteerd met jullie jubileum Fazz, ook weer even lekker samen gegeten doen jullie goed!

Ik vroeg me ook al af wat een zondagsarmpje was :D
Fijn dat het snel gefixt kon worden!

Dat Oei ik groei boek vind ik helemaal geen moer aan en op een hele irritante manier geschreven :@ ik heb ook een druk uit het jaar kruik dus misschien dat ze nu die 'winkelwagenbeschrijving' :') achterwege laten.

Ons guppy ligt dus vanaf vrijdag in het ziekenhuis; de eerste 48 uur observeren ze alleen zodat ze het plaatje compleet hebben. Morgen wordt er een team samengesteld van kinderarts, fysiotherapeut, pre-logopedist, pedagogisch mdw en zij gaan een plan de campagne opstellen.
De verpleging constateert ook tot nu toe dat ze heel moeilijk drinkt 55 à 60 cc per fles, ze neemt een paar slokken en gaat dan heel erg druk doen met haar hoofd, huilen, weer aanhappen, loslaten, huilen.
Maar dat is ook niet bij alle voedingen, bij mij had ze vandaag twee keer de fles leeg en bij mijn man daarstraks ook *O*
Ze huilt daar ook vrij veel (was eigenlijk een beetje bang dat ze zich daar 'voorbeeldig' zou gedragen en dat ze zoiets zouden hebben van; waar heeft die moeder het over? 8)7) ) ze lag daar bij een andere huilbaby op de kamer maar eerder op de avond hebben ze haar afgevoerd omdat ze dat jongetje wakker houdt met haar gebrul :'(
We zijn dus nog geen klap wijzer maar ondanks dat ik er twee a drie keer per dag heenga, kom ik wel een beetje bij :@ :{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')