SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 03-11-2014 14:35:18 ]![]()
Wij zijn nooit te beroerd om een maandagochtend nog wat vervelender te maken!quote:Op zondag 2 november 2014 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
piss off...go back to your rotten island with your mini marathon you bloody POMs!!
so, that's out of my system now you guys have ruined my Monday morning
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
gelukkig heb ik net een uurtje gelopen dus mij mood viel nog wat mee.... totdat ik terug las....quote:Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wij zijn nooit te beroerd om een maandagochtend nog wat vervelender te maken!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Meh, verkleed rennen. Leuk als andere mensen het doenquote:Op zondag 2 november 2014 20:00 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck, wat gaafhttp://raceofthedead.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
rich for me to say.. maar ik kan de lol er ook niet altijd van in zien... nu heb ik dan ook soberso niets met halloweenquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meh, verkleed rennen. Leuk als andere mensen het doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zet GotC weer aan het werk![]()
1
2[b]4 januari 2015 - [url=http://genneperparken.nl/sportief-bezig-zijn/loop-mee-met-de-genneper-parken-nieuwjaarsloop.html]Genneper Parken Nieuwjaarsloop (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 14km
Alvast dank voor het toevoegen
Eindhoven Airport run is ook alweer geopend, zie ik (loop dan zelf de Halve van Haarzuilens)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ge-editquote:Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef GotC het volgende:
Als je nou voortaan de datum uitschrijft....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zegt degene die in een compleet brandweeroutfit wil gaan lopen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rich for me to say.. maar ik kan de lol er ook niet altijd van in zien... nu heb ik dan ook soberso niets met halloween
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
dat bedoel ikquote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zegt degene die in een compleet brandweeroutfit wil gaan lopen.maar geloof me, dat is eenmalig voor het goede doel! en niets makkelijker lopen dan met een extra 300 psi aan perslucht op je rug voor de zware momenten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
LOL, ik zie nu net dat ik eerste ben geworden in mijn leeftijdsklasse.![]()
Heeft vanmiddag toch nog iets positiefs opgeleverd, al kwam dat ook doordat de gedoodverfde nr 1 verkeerd is gelopen![]()
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbel![]()
![]()
zo'n opmerking doet meer pijn dan spierpijn na een marathon....quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ouwe zakquote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Heeft vanmiddag toch nog iets positiefs opgeleverd, al kwam dat ook doordat de gedoodverfde nr 1 verkeerd is gelopen![]()
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbel
Ik hoorde dat J de bult op was gegaan ipv rechtsaf richting baan?F means you're fucked![]()
Ouchquote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbelMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zij doet aan Japans zwaardvechten, dus ik durf er niet echt tegen in te gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo'n opmerking doet meer pijn dan spierpijn na een marathon....![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbelJe privé-klasse
![]()
![]()
![]()
Et tu, YUR?quote:Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ouwe zak
Ik hoorde dat J de bult op was gegaan ipv rechtsaf richting baan?
Ja klopt, volgens mij had hij dan toch beter de 5km kunnen uitlopen![]()
the first cut is the deepest...quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zij doet aan Japans zwaardvechten, dus ik durf er niet echt tegen in te gaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop nog láng niet in M35quote:Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Et tu, YUR?
Ja klopt, volgens mij had hij dan toch beter de 5km kunnen uitlopen
F means you're fucked![]()
Ik volgend jaar wel in V351 voordeel; die lopen meestal trager dan die dames senioren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: