Ga anders op het forum zelf opzoek in plaats van hier janken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dusssss
Nou ja goed, het maakt mij niet uit, ik heb geen problemen met achter aan sluiten, maar het gaat nu gewoon niet op een generieke, eerlijke, manier. En ik heb JUIST hier niet heel hard lopen schreeuwen omdat ik dat zelf ook irritant vind. Maar laten we dan nu gewoon even óf weer met de lijst gaan werken, óf a la Tweakers gewoon 'wie het het eerst ziet mag 'm gebruiken', en dan het liefst wel het bedelen tot een minimum beperken?
Anders hou je gewoon je bakkes even, het is nu compleet onduidelijk HOE men hier met invites omgaat, en dat mag dan niet aangestipt worden ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:01 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ga anders op het forum zelf opzoek in plaats van hier janken.
Is 't ook zeker!quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind de manier van updaten erg prettig bij Omnirom. Alleen de verschillen downloaden en de FlashAfterUpdate map is erg handig voor je custom DPI instellingen na een update.
Onderstaande zip kan je plaatsen in de Opendelta\FlashAfterUpdate. Dit is dan voor een DPI van 400quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is 't ook zeker!
Hoe zet je die dpi terug? Ik pas 't bij mij aan via textdroider_dpi, maar dat moet ik elke keer zo doen.
Ja geen case, want dat is toch zonde van je mooie toestel. Want dan koop je een mooie smartphone en ga je er een lelijke case om doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef dralion13 het volgende:
Zo ik heb er 1 besteld.
Nu nog kijken of en wat voor case ik neem. Hebben jullie tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog 1 of 2 uur geldig
[ Bericht 3% gewijzigd door Waaghals op 11-11-2014 15:20:03 ]Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Driztonic schijnen ongeveer het beste te zijn, wil 'm ook wel bestellen, wil jij toevallig blauw of rood? Dan neem ik zwart.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef dralion13 het volgende:
Zo ik heb er 1 besteld.
Nu nog kijken of en wat voor case ik neem. Hebben jullie tips?
Bij KPN en Vodafone kan het niet altijd werken. Bij T-Mobile wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voordat de OPO uitkwam was er sprake van dat LTE (4G) niet bij alle providers zou werken in Nederland. Ik heb het verder niet meer gevolgd, maar wat is nu eigenlijk de realiteit?
Ah duidelijk, geen optie dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij KPN en Vodafone kan het niet altijd werken. Bij T-Mobile wel.
De realiteit is dat er in Nederland slechts een providor is die een landelijk 4G netwerk heeft, en juist deze provider ( KPN ) gebruikt de 800Mhz band en deze ondersteunt de Oneplus One dus niet. Dus je kunt alleen het 4G netwerk van T-Mobile, Vodafone en in de toekomst Tele2 gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voordat de OPO uitkwam was er sprake van dat LTE (4G) niet bij alle providers zou werken in Nederland. Ik heb het verder niet meer gevolgd, maar wat is nu eigenlijk de realiteit?
Om bovenstaande maar even compleet te maken:quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |