abonnement Unibet Coolblue
pi_146324362
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon per app 'achtergrondgegevens beperken' inschakelen, dan gebruikt het wifi.
Dat zou ook kunnen inderdaad, maar dat vind ik niet erg praktisch werken.

En via de privacy bescherming kun je ook het een en ander doen.
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 21:03:57 #52
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146346129
Het was blijkbaar geen kapotte wifi, mijn Android OS heeft 2 gb verbruikt afgelopen nacht? Volgens de apps om data bij te houden, heeft niet Popcorn time, maar Android zelf dik 2gb verbruikt. Ik heb er een AVG scanner overheen gegooid, en die gaf aan dat er een bedreiging zat in (je raadt het vast) het feit dat ik 'toestaan dat apps uit andere bronnen dan de Play Store worden geïnstalleerd' aangevinkt had.
Popcorn time is inderdaad niet via de Play Store geïnstalleerd, kan ik een ordinaire bug/worm/virus/adware mee hebben gekregen die er een zooitje van heeft gemaakt?

Popcorn time er overigens afgegooid, dan maar niet illegaal en zulks.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_146348444
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Skaai het volgende:
Het was blijkbaar geen kapotte wifi, mijn Android OS heeft 2 gb verbruikt afgelopen nacht? Volgens de apps om data bij te houden, heeft niet Popcorn time, maar Android zelf dik 2gb verbruikt. Ik heb er een AVG scanner overheen gegooid, en die gaf aan dat er een bedreiging zat in (je raadt het vast) het feit dat ik 'toestaan dat apps uit andere bronnen dan de Play Store worden geïnstalleerd' aangevinkt had.
Popcorn time is inderdaad niet via de Play Store geïnstalleerd, kan ik een ordinaire bug/worm/virus/adware mee hebben gekregen die er een zooitje van heeft gemaakt?

Popcorn time er overigens afgegooid, dan maar niet illegaal en zulks.
Je hebt twee versies Popcorn Time, één open source (alleen Mac en Windows voor zover ik weet) en één closed-source (die ook de Android en iOS-versies heeft). Mij is verteld geworden dat die closed-source sowieso geen zuivere koffie is - grote kans dat die daar toch de oorzaak van is.
pi_146351733
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Skaai het volgende:
Het was blijkbaar geen kapotte wifi, mijn Android OS heeft 2 gb verbruikt afgelopen nacht? Volgens de apps om data bij te houden, heeft niet Popcorn time, maar Android zelf dik 2gb verbruikt. Ik heb er een AVG scanner overheen gegooid, en die gaf aan dat er een bedreiging zat in (je raadt het vast) het feit dat ik 'toestaan dat apps uit andere bronnen dan de Play Store worden geïnstalleerd' aangevinkt had.
Popcorn time is inderdaad niet via de Play Store geïnstalleerd, kan ik een ordinaire bug/worm/virus/adware mee hebben gekregen die er een zooitje van heeft gemaakt?

Popcorn time er overigens afgegooid, dan maar niet illegaal en zulks.
Kijk en daarom gebruik ik lbe security master, want achtergrond gegevens kun je pas beperken wanneer het pas te laat is.
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:25:29 #55
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_146389568
Wat is een goede app om je verbruik bij te houden?
pi_146389755
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:25 schreef hiddit het volgende:
Wat is een goede app om je verbruik bij te houden?
accu, internet, huis-energie?
Ik gebruik gewoon de built-in apps voor de eerste 2 :p
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:34:26 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146389764
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:25 schreef hiddit het volgende:
Wat is een goede app om je verbruik bij te houden?
gsam
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 november 2014 @ 03:26:17 #58
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_146391132
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gsam
Een jaar of 2 geleden was 3g watchdog de topper, nu weet ik het niet meer, niet bijgehouden.
pi_146391539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 03:26 schreef malalatete het volgende:

[..]

Een jaar of 2 geleden was 3g watchdog de topper, nu weet ik het niet meer, niet bijgehouden.
Tegenwoordig kun je dat via instellingen>dataverbruik zien en dan kun je ook een limiet instellen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 07:29:22 #60
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_146391709
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:42 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Tegenwoordig kun je dat via instellingen>dataverbruik zien en dan kun je ook een limiet instellen.
Je had beter catch22 kunnen quoten want het is zijn vraag. :)

Ik heb trouwens animaties op nul gezet via dev opties, vind ze te lang duren en zinloos. Nu zap je sneller door je apps, openen en sluiten gaat ook sneller geloof ik.

Als iemand geïnteresseerd is, hieronder staat hoe het moet:

The animations that occur as you move between applications and screens might look pretty, but they can slow you down - especially as they essentially force you to wait a short period before moving to another page or loading an application.

Thankfully, it's possible to reduce the time they run for or disable them completely, both of which will make your handset feel faster. Go to Settings > Developer Options and scroll down to the Drawing section. Find the options which refer to animation scale (Window, Transition and Animator) and toggle them all to "Animation Off". Your UI might not be as pretty in motion, but it will be so fast you may even struggle to keep up.

Echter bij ons staat er geen animation off maar 0 dacht ik, in ieder geval helemaal naar links schuiven.


Ben trouwens helemaal in mijn nopjes met deze baksteen, UC browser hd is nu mijn favo browser, safari stijl swipen back en forward, heerlijk. Qua handzaamheid op straat een minnetje, er mee fietsen is helemaal een death wish tenzij je fiets goed gebalanceerd is om 'm zonder handen te besturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door malalatete op 07-11-2014 07:38:13 ]
  vrijdag 7 november 2014 @ 08:14:40 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146392065
Gsam is wat uitgebreider en laat ook wakelocks zien als je root hebt.

Die animaties heb ik ook uit inderdaad. Scheelt een hoop
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146392190
Kun je eigenlijk ook ergens infinite scrolling aanzetten? Dat als je bij je uiterst rechterscherm naar rechts scrollt, dat je bij je uiterst linkerscherm terecht komt?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_146394341
Op Tweakers zijn er weer OPO eigenaren die invites te vergeven hadden.
pi_146394358
Animaties uitzetten is iets wat ik eerlijk gezegd niet nodig acht, omdat de Oneplus One krachtig genoeg om ten alle tijden vloeiend te werken :)

Oh je smartphone op de fiets gebruiken is sowieso gevaarlijk, dus hou hem maar mooi in je broekzak ;)
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:36:56 #65
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146394598
Hallon :W

De OPO bevalt mij uitstekend, alleen heb ik een paar zaken die niet helemaal 100% in orde zijn.
Als ik mijn telefoon op stand by zet en hem weg leg, kan het zo zijn dat er opeens muziek begint af te spelen, terwijl hij gewoon een meter van mij af ligt :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms krijg ik van die zwarte knipperende balkjes, (over de volledige breedte van het scherm als ik een bericht op Whatsapp aan het typen ben. Maar dit gebeurd ook op bijvoorbeeld het ''home screen''.
Als ik de OPO dan opnieuw opstart is het euvel echter weer voor een beste tijd verholpen.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_146394618
iemand nog invites?
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2014 @ 11:00:22 #67
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146395200
Mijn batterij wordt momenteel leeggezogen. Zal me niks verbazen dat het komt doordat ik ellende ondervond na popcorn time te hebben geinstalleerd.
Android-systeem app (?) heeft tot op heden 36% van mijn batterij verbruikt. Normaal zit ik nu nog op 70%, nu heb ik nog maar 30% over.

What to do?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_146395289
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn batterij wordt momenteel leeggezogen. Zal me niks verbazen dat het komt doordat ik ellende ondervond na popcorn time te hebben geinstalleerd.
Android-systeem app (?) heeft tot op heden 36% van mijn batterij verbruikt. Normaal zit ik nu nog op 70%, nu heb ik nog maar 30% over.

What to do?
Reboot B-)
Kan het overigens niet zo zijn dat die popcorntime meuk gewoon via een systeemproces download en daardoor >2gb verbruik onder je android systeem staat?
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2014 @ 11:43:29 #69
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146396408
Reboot als in factory reboot?

En:





Hij geeft aan dat er inderdaad dik 2gb door een verwijderde app is verbruikt, maar volgens mij is het via die app gegaan.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_146397269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:43 schreef Skaai het volgende:
Reboot als in factory reboot?

En:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij geeft aan dat er inderdaad dik 2gb door een verwijderde app is verbruikt, maar volgens mij is het via die app gegaan.

Nee, gewoon ff uit en aanzetten. Jij bedoelt factory reset.

Overigens lijkt hij geen wake-lock te hebben, anders zou je verwachten dat de 'ingeschakeld houden' tijd langer is, maar volgens mij riep iemand in dit topic nog een wakelock detector laatst, wellicht kan je die proberen?

Verder lijkt dataverbruik te zijn van een verwijderde app, dus Popcorn Time, aangezien het me sterk lijkt dat je Android system hebt verwijderd 8}
pi_146397976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef TheSatanSlayer het volgende:
iemand nog invites?
Ik denk dat ik er binnenkort ook ontvangt, en dan geef ik ze gratis weg. Ik weet alleen nog niet wanneer ik die ontvang, ik heb berichten gelezen dat Oneplus deze maand weer invites zou uitdelen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:01:10 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146398596
Als iemand invites heeft, dan laat hij het hier wel weten :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146399457
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:01 schreef Catch22- het volgende:
Als iemand invites heeft, dan laat hij het hier wel weten :)
Dit. En is er niet nog een lijst ofzo, want nu wordt het een beetje een 'wie het hardst schreeuwt...'. Dat lijkt me én niet geheel eerlijk, en nogal verneukeratief voor dit topic als er om de post 'HEEFT ER NOG IEMAND INVITES' wordt geroepen...
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2014 @ 14:08:28 #74
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_146401222
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 12:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, gewoon ff uit en aanzetten. Jij bedoelt factory reset.

Overigens lijkt hij geen wake-lock te hebben, anders zou je verwachten dat de 'ingeschakeld houden' tijd langer is, maar volgens mij riep iemand in dit topic nog een wakelock detector laatst, wellicht kan je die proberen?

Verder lijkt dataverbruik te zijn van een verwijderde app, dus Popcorn Time, aangezien het me sterk lijkt dat je Android system hebt verwijderd 8}
Heb hem meerdere malen aan en uit gezet.
Is er een verschil tussen Android systeem en Android besturingssysteem?

Als ik thuis ben zal ik uitzoeken wat je met wake lock bedoelt, zit nu op de Schiphol wifi ;)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_146402338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:08 schreef Skaai het volgende:

[..]

Heb hem meerdere malen aan en uit gezet.
Is er een verschil tussen Android systeem en Android besturingssysteem?

Als ik thuis ben zal ik uitzoeken wat je met wake lock bedoelt, zit nu op de Schiphol wifi ;)
Wake lock is dat de processor niet in 'slaapstand' kan komen om energie te besparen als je de telefoon niet gebruikt.

Dit wordt veroorzaakt door apps die de processor wakker houden, vooral Facebook kan er wat van hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')