abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2014 @ 13:39:12 #76
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146496313
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb een moeite gehad met tanden poetsen, of eigenlijk de tong wegens kokhals reflex, toen kwam mijn tandarts hier mee, en tja..blijkbaar is het in andere situaties soms ook wel handig. :P
he jammer, -O- wat een brave uitleg.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_146496550
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef nailpolishjunkie het volgende:
Oké, wellicht gaan jullie mij heel raar aankijken bij het stellen van deze vraag. Maar is het waar dat mannen liever de voorkeur hebben aan een vrouw die strak is 'down there'?

Naar aanleiding van het volgende: wanneer ik mijn vriend pijp, geeft hij wel eens aan of ik "iets losser" wil pijpen. Hij bedoelt dan niet met mijn handen, want dat heb ik al gevraagd. Bovendien is het niet dat ik zijn ballen knijp totdat ze blauw worden. :') Als hij mij vaginaal penetreert is er verder niks aan de hand. Ik ben wel strak, daarom maakt het mij ook nieuwsgierig waarom hij gedurende orale seks het anders wilt hebben.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de mening van jullie mannen. Ongetwijfeld kan het ook een naïeve gedachte zijn van mij, dat elke man van strak houdt :)
Als je erg enthousiast pijpt en nogal hard zuigt is dat al snel veel gevoeliger dan een nauwe kut. Ik had vroeger ook een vriendin die in het begin zo ongeveer mijn ballen erdoorheen wilde zuigen, dat mag wel iets minder hard :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_146497049
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef snakelady het volgende:
Van wat ik heb gehoord bestaat er wel iets als te strak, als in dat je hem er amper in krijgt, maar dat heeft denk ik meer te maken met weinig vocht.
Misschien iets meer spuug gebruiken?
Bij het beffen? Doorgaans zal het te maken hebben met te weinig geduld/opwinding. Het lichaam werkt niet altidj perfect, maar in de regel zal een vrouw die toe is aan neuken een kut hebben die toe is aan neuken en dan ga je makkelijk naar binnen, hoe strak ze dan ook mag blijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 november 2014 @ 14:48:45 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146498515
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bij het beffen? Doorgaans zal het te maken hebben met te weinig geduld/opwinding. Het lichaam werkt niet altidj perfect, maar in de regel zal een vrouw die toe is aan neuken een kut hebben die toe is aan neuken en dan ga je makkelijk naar binnen, hoe strak ze dan ook mag blijken.
Nou ja, ik heb uit betrouwbare bron vernomen van een man die een vrouw had die gewoonweg niet makkelijk nat werd, gewoon nooit en dat het alles ook wat te strak aanvoelde, het was niet echt gemakkelijke seks.
Ik kan ook uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet aan hem lag. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146499743
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb uit betrouwbare bron vernomen van een man die een vrouw had die gewoonweg niet makkelijk nat werd, gewoon nooit en dat het alles ook wat te strak aanvoelde, het was niet echt gemakkelijke seks.
Ik kan ook uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet aan hem lag. :P
Dat geloof ik best. Het kan ook aan haar liggen, lichamelijk of geestelijk, maar dat is dan niet iets wat je met speeksel werkellijk oplost. Het valt mij alleen op dat als je een keer het neuken flink uitstelt, vrouwen een stadium van opwinding blijken te hebben waarbij die vanzelf naar binnen floept, zonder dat ze wijd is of zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 november 2014 @ 17:03:03 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146503259
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Het kan ook aan haar liggen, lichamelijk of geestelijk, maar dat is dan niet iets wat je met speeksel werkellijk oplost. Het valt mij alleen op dat als je een keer het neuken flink uitstelt, vrouwen een stadium van opwinding blijken te hebben waarbij die vanzelf naar binnen floept, zonder dat ze wijd is of zo.
Nee, de speeksel reactie was op het orale gedeelte.
Het niet vochtig/te strak gedeelte op de vraag of te strak een mogelijkheid is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 12 november 2014 @ 13:32:41 #82
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146570761
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Nou, hij klaagt soms dat het "te vaak" achter elkaar is. :P Ik laat hem wel eens tweemaal komen binnen een half uur. Een keer is het gelukt om hem zeven keer te laten komen op een dag, maar toen had hij drie dagen pijn.

Het punt is, is dat ik geiler word naarmate een man is klaargekomen gedurende orale seks. Dan ben ik gauw geneigd om nog langer en vaker door te gaan, wat mijn vriend niet altijd kan waarderen. :') Soms klaagt hij wel daarover, dat niet elke man zo vaak kan klaarkomen en het ook gevoelig gaat worden op een gegeven moment
Jouw vriend is een lucky bastard :o Al kan ik me voorstellen dat 7 x misschien iets teveel van het goede is :P
pi_146574754
Tighter is better!!

weet je waarom ik dat denk..

Omdat ik zeer zelden in t nieuws zie dat er een omatje verkracht is.
pi_146579453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef hoechst het volgende:
Tighter is better!!

weet je waarom ik dat denk..

Omdat ik zeer zelden in t nieuws zie dat er een omatje verkracht is.
Echt grappig...
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_146598274
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:32 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Echt grappig...
Rot op dat is niet grappig bedoeld man
ik constanter alleen feiten...

Denk ff na voordat je hier iets zegt...
pi_146601233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 13:32 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Jouw vriend is een lucky bastard :o Al kan ik me voorstellen dat 7 x misschien iets teveel van het goede is :P
Haha, het is ook maar eenmalig gebeurd dat ik mijn vriend 7x liet klaarkomen. :) Toch vindt hij mijn hoge libido niet altijd even fijn. Voor hem is 1x per dag voldoende. Zeker na een lange werkdag
  donderdag 13 november 2014 @ 07:46:57 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146601486
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:26 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Haha, het is ook maar eenmalig gebeurd dat ik mijn vriend 7x liet klaarkomen. :) Toch vindt hij mijn hoge libido niet altijd even fijn. Voor hem is 1x per dag voldoende. Zeker na een lange werkdag
Ik moet wel zeggen ik had de interpretatie van een hoog libido andersom verwacht. Jij wilt graag seks dan hoefje hem toch geen 5 keer te laten komen als hij maar 1 keer wilt. Bij een hoog libido wil jij toch juist komen of mis ik iets?
pi_146601661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 07:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen ik had de interpretatie van een hoog libido andersom verwacht. Jij wilt graag seks dan hoefje hem toch geen 5 keer te laten komen als hij maar 1 keer wilt. Bij een hoog libido wil jij toch juist komen of mis ik iets?
Het gaat bij vrouwen niet altijd om komen, zoals bij mannen wél het geval is. Blue balls and shit..
  donderdag 13 november 2014 @ 08:16:03 #89
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_146601667
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:15 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Het gaat bij vrouwen niet altijd om komen, zoals bij mannen wél het geval is. Blue balls and shit..
Ja oke maar als je als vrouw geil bent kan je toch wel meer doen dan hem maar keer op keer laten komen als hij daar geen behoefte aan heeft?
pi_146602269
Ja dat wel. Maar als hij het écht niet had gewild had hij het ook na de derde keer al aan kunnen geven.. ;)
  donderdag 13 november 2014 @ 11:29:34 #91
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146605355
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:10 schreef Leer2eK het volgende:
Ja dat wel. Maar als hij het écht niet had gewild had hij het ook na de derde keer al aan kunnen geven.. ;)
Precies. Waarschijnlijk stribbelde hij in het begin tegen, maar toen TS eenmaal weer zijn penis in haar mond nam, verdween het verzet ;)
pi_146612815
quote:

[..]

pi_146612926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 07:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Tuurlijk. Echter kom ik heel gemakkelijk (vaak en heftig) klaar. Zowel met als zonder penetratie. Gedurende een vrij partij kom ik zo'n 6 à 8 keer. Meestal nog vaker :)

En volgens mij heb ik ergens ook al aangegeven dat ik van orale seks houd. En slikken ook. Dus nee, als mijn vriend eenmaal is gekomen heb ik niet genoeg ;)
pi_146614072
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Tuurlijk. Echter kom ik heel gemakkelijk (vaak en heftig) klaar. Zowel met als zonder penetratie. Gedurende een vrij partij kom ik zo'n 6 à 8 keer. Meestal nog vaker :)

En volgens mij heb ik ergens ook al aangegeven dat ik van orale seks houd. En slikken ook. Dus nee, als mijn vriend eenmaal is gekomen heb ik niet genoeg ;)
Waarom geef je in een ander topic aan dat je nog maagd bent? Zomaar een vraag hoor..
  donderdag 13 november 2014 @ 15:55:44 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146614223
quote:

[..]

Lekker generaliserend. Ik hoef echt niet per se een orgasme te hebben om de seks lekker te vinden en ik ben toch echt een man.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146614327
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:55 schreef yats het volgende:

[..]

Lekker generaliserend. Ik hoef echt niet per se een orgasme te hebben om de seks lekker te vinden en ik ben toch echt een man.
Ik zeg niet dat seks niet lekker is zonder klaar te komen maar een voor een man is het meer essentieel dan voor een vrouw.
pi_146614328
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:50 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Waarom geef je in een ander topic aan dat je nog maagd bent? Zomaar een vraag hoor..
Inderdaad.

quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 06:16 schreef nailpolishjunkie het volgende:

[..]

Heftig maar bovenal herkenbaar. Dus je bent na je ontmaagding als het ware "dichtgeklapt"? Ik heb een soortgelijk probleem. Echter, ik heb nog nooit seks gehad. Ben vroeger (18) gemanipuleerd en onder druk gezet, waardoor ik ook op slot zat, als het ware. Ben bijna 3 jaar naar de bekkenbodemfysiothetapeut geweest, waarvan de eerste mij continu (ja, alweer) onder druk zette om een vinger bij me naar binnen te brengen.

Uiteindelijk bij een andere terecht gekomen, maar recent mee gestopt ivm studeren buiten mijn eigen stad en ik even rust nodig had. Ook heb ik een half jaar bij een seksuoloog gezeten, dit heb ik twee jaar geleden stop gezet. Ze beweerde dat ik depressief was en uiteindelijk werd de focus niet meer gelegd op het probleem waarvoor ik werkelijk kwam.

Inmiddels loop ik dus bij geen van beide meer, maar ben wel van plan om het ooit weer op te pakken. Ik zit nu ruim een jaar in een relatie met iemand die mijn vaginisme accepteert en de seks geweldig vind. :) Inmiddels ben ik zo "open" geworden dat er twee vingers in passen. Soms nog wel met moeite, maar voor ons al een hele grote stap.

Als je behoefte hebt om erover te praten, mag je mij gerust een PM sturen. O, ik ben nu trouwens 22. :) En om even in-topic te gaan: maagd.
Misschien wil ze interessant doen door zich voor te doen als nymphomaan?
Niks mis met van seks genieten hoor en ook niet met vaak seks willen, maar het komt allemaal wel een beetje overdreven over.
pi_146614491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

Misschien wil ze interessant doen door zich voor te doen als nymphomaan?
Niks mis met van seks genieten hoor en ook niet met vaak seks willen, maar het komt allemaal wel een beetje overdreven over.
Dat dus. En ook van het ene uiterste (op slot zitten, therapie) naar 7 keer per dag.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:14:22 #99
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146614810
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Dat dus. En ook van het ene uiterste (op slot zitten, therapie) naar 7 keer per dag.
En deze OP is van 2 november, waarin ze aangeeft dat ze als hij haar penetreert ze geen problemen heeft, en bovenstaand bericht dat ze nooit seks heeft gehad is van 8 dagen later :?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146614938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:14 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En deze OP is van 2 november, waarin ze aangeeft dat ze als hij haar penetreert ze geen problemen heeft, en bovenstaand bericht dat ze nooit seks heeft gehad is van 8 dagen later :?
We wachten haar reactie in spanning af!! *tromgeroffel*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')