Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:28 schreef mignonne het volgende:
Al over 12 uur heenbut still.
Mijn sackboy. Zal morgen even wat foto's maken. Vreselijk patroon om te maken maar het popje is wel cute. Het ding is echt enorm
[ afbeelding ]
Toch schattigquote:Op zondag 4 januari 2015 14:38 schreef Moira. het volgende:
Niet afgekregen en veul te laat, dus wat mij betreft telt 'ie niet eens meeMaar zal 'm alsnog ff posten (ben niet verder gekomen dan wat lijntjes en effen ingekleurd, wilde alles nog gedetailleerd invullen met schaduwen en andere kleuren maar dus niet aan toegekomen).
[ afbeelding ]
Zal ff de andere inzendingen verzamelen en dan nog ff deze week stemmen? Wat willen jullie doen voor januari? Gewoon weer terug naar de normale inzenddata enzo? Dus eigenlijk een kort maandje dan om voor januari iets te maken
Het is ook een blije alienquote:Op zondag 4 januari 2015 15:00 schreef d4v1d het volgende:
Sorry Moira, maar die van jou lijkt eerder op een blije alien
Dat laatste kan ook idd, meer meningen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Toch schattig.
Ik denk dat je 't beste weer terug kan naar de normale inzenddatum, ja... Dan maar een keer een korte maand. Of je moet standaard gaan uitbouwen naar twee maand-challenge tot er meer animo is.
Gewoon een korte maand. Die 4 dagen stellen toch niks voor. Genoeg tijd om iets te maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is ook een blije alien
[..]
Dat laatste kan ook idd, meer meningen?
Nou hop, stemmen danquote:Op zondag 4 januari 2015 17:17 schreef Samael het volgende:
[..]
Gewoon een korte maand. Die 4 dagen stellen toch niks voor. Genoeg tijd om iets te maken.
1. mignonnequote:Op zondag 4 januari 2015 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou hop, stemmen dan
1) Samzz
2) Mignonne
3) -
Ja, shoot mequote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Amnistia het volgende:
1. Samzz
2. Mignonne
3. Moira
En waar blijft het frontpage artikel nou? Zelfs van augustus moet nog geloof ik
Misschien moet je het maar gewoon uit je hoofd zetten dat FP-artikel. Het was een idee maar blijkbaar geen goed idee anders was het wel uitgevoerd het laatste half jaar. Heeft weinig nut als er elke maand naar gerefereerd wordt maar er niks mee wordt gedaan. Verlaagt bij jou ook de druk. En echt veel meerwaarde heeft het ook niet echt meer om nu nog dingen van augustus op de FP te zettenquote:
Hmmm true, hoewel ik er eigenlijk wel alsnog wat van wil maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien moet je het maar gewoon uit je hoofd zetten dat FP-artikel. Het was een idee maar blijkbaar geen goed idee anders was het wel uitgevoerd het laatste half jaar. Heeft weinig nut als er elke maand naar gerefereerd wordt maar er niks mee wordt gedaan. Verlaagt bij jou ook de druk. En echt veel meerwaarde heeft het ook niet echt meer om nu nog dingen van augustus op de FP te zetten
Jep, dat houden we gewoon weer aanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:09 schreef mignonne het volgende:
leuk!nog even broeden op iets
deadline wel weer de 22e toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |