Ja ook. Maar dat is er een. Ik heb veel meer pro pieten reacties gezien. Sowieso ben ik verbaasd over alle paniek.quote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Schrik je eerlijk waar niet van de van blankenhaat druipende dingen die een Quinsy Gario allemaal uitkraamt?
Omdat er veel meer pro-pieten zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ook. Maar dat is er een. Ik heb veel meer pro pieten reacties gezien. Sowieso ben ik verbaasd over alle paniek.
Nee maar zo iemand zou ik ontwijkenquote:Op zondag 2 november 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn de uitwassen en al helemaal op internet.
Wat ik in mijn dagelijkse leefomgeving hoor ligt het allemaal net 2 toontjes gematigder.
Ik bedoel....heb jij een type BramvanLoon in je omgeving die je elke dag urenlang verteld dat jij er helemaal niets van snapt en heropgevoed moet worden? Ik niet iig.
Ja en de pro pieten proberen met alle macht ook vast te houden aan die huidskleur. Namelijk zwart/donker.quote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Omdat er veel meer pro-pieten zijn.
Mijn belangrijkste kritiek op de anti-pieten is dat zij degenen zijn die wereld indelen op basis van huidskleur. Zij zijn daarmee begonnen en spuwen dat giftige gedachtegoed nu rond in de samenleving.
Ik geef mijn mening, dat is alles.quote:Op zondag 2 november 2014 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar voor rest kun je je prima in andere inleven ja.
Of ik kan mij gewoon voorstellen dat er mensen zijn die het anders zien?quote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, dat is alles.
Jij illustreert de stelling dat politieke correctheid tirannie met manieren is.
Maar die projecteren het niet op daadwerkelijk bestaande mensen. Enkel op een fantasiefiguur.quote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en de pro pieten proberen met alle macht ook vast te houden aan die huidskleur. Namelijk zwart/donker.
Quincy, de Paus van de anti-Pieten.quote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Schrik je eerlijk waar niet van de van blankenhaat druipende dingen die een Quinsy Gario allemaal uitkraamt?
Kan ik mij ook prima voorstellen, dat wordt wel duidelijk gemaakt. Ik wil het echter niet daarom veranderen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of ik kan mij gewoon voorstellen dat er mensen zijn die het anders zien?
Dat hebben ze niet laten zien. Typische reactie is terug naar je eigen bananen land.quote:Op zondag 2 november 2014 18:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Maar die projecteren het niet op daadwerkelijk bestaande mensen. Enkel op een fantasiefiguur.
Ach ja, zijn nu eenmaal een hoop tokkies. Te dom om te begrijpen dat ze hun zaak daar enkel en alleen kwaad mee doen. Mij zal je dat nooit horen zeggen en ik ben toch echt enorm pro-piet.quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet laten zien. Typische reactie is terug naar je eigen bananen land.
"verteld"quote:Op zondag 2 november 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn de uitwassen en al helemaal op internet.
Wat ik in mijn dagelijkse leefomgeving hoor ligt het allemaal net 2 toontjes gematigder.
Ik bedoel....heb jij een type BramvanLoon in je omgeving die je elke dag urenlang verteld dat jij er helemaal niets van snapt en heropgevoed moet worden? Ik niet iig.
Yep. Idem voor mij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ach ja, zijn nu eenmaal een hoop tokkies. Te dom om te begrijpen dat ze hun zaak daar enkel en alleen kwaad mee doen. Mij zal je dat nooit horen zeggen en ik ben toch echt enorm pro-piet.
Anderen nemen het te serieus, aldus de user die voorstelde om dat kwakoewakoe-festival te gaan lopen verstieren.quote:Op zondag 2 november 2014 18:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"verteld"
Ja, jij hebt een hoog niveau.
Waar heb ik verteld dat iemand heropgevoed moet worden? Ik heb gesteld dat ik de indruk heb dat die klagers onze cultuur niet begrijpen?
In het dagelijks leven houd ik me hier niet eens mee bezig. Ik let wel op. Ik voer dit soort politieke discussies niet buiten de politieke partij, er zijn altijd wel typetjes die zich snel aangevallen voelen, zich moreel superieur wanen etc.
Ik doe hier vooral mee aan de discussie omdat het best een grappige discussie is. Dat er van die emotypetjes zijn die het allemaal veel te serieus nemen, daar kan ik weinig aan doen.
Ik ook maar daarom hoef ik toch niet mijn mening voor me te houden dat die mening irrationeel is?quote:Op zondag 2 november 2014 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of ik kan mij gewoon voorstellen dat er mensen zijn die het anders zien?
Laat staan omrollen en die anderen maar hun zin geven "want zielige kwetsgevoelens".quote:Op zondag 2 november 2014 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ook maar daarom hoef ik toch niet mijn mening voor me te houden dat die mening irrationeel is?
Wat is dat toch telkens met 'we gaan ze niet hun zin geven?'. We zitten hier toch niet op een kleuterschool?quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef UltraR het volgende:
[..]
Laat staan omrollen en die anderen maar hun zin geven "want zielige kwetsgevoelens".
Deze hele discussie heeft natuurlijk wel iets weg van een kleuterschool. O, de kleur van Zwarte Piet... Mag dat wel?!quote:Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dat toch telkens met 'we gaan ze niet hun zin geven?'. We zitten hier toch niet op een kleuterschool?
Nee, maar dat verwachten de politiekcorrecte mensen wel van ons. Vandaar dat die uitspraak dat politieke correctheid tirannie met manieren is zo'n briljante duiding is.quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef UltraR het volgende:
[..]
Laat staan omrollen en die anderen maar hun zin geven "want zielige kwetsgevoelens".
Waar slaat dat nou weer op? Zij vragen wat van mij, ik ben het niet met hen eens en antwoord dus met nee. Ben je gelijk een kleuter omdat je voor jezelf kiest (en de grote meerderheid) en dus een ander z'n zin niet geeft?quote:Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dat toch telkens met 'we gaan ze niet hun zin geven?'. We zitten hier toch niet op een kleuterschool?
Natuurlijk, dat maakt het zo grappig.quote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze hele discussie heeft natuurlijk wel iets weg van een kleuterschool. O, de kleur van Zwarte Piet... Mag dat wel?!
Minder Geenstijl lezen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar dat verwachten de politiekcorrecte mensen wel van ons. Vandaar dat die uitspraak dat politieke correctheid tirannie met manieren is zo'n briljante duiding is.
Hoeveel ben je bereid te betalen? Danny wil graag een nieuwe auto kopen.quote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen, Yvonne kun je er Petrus_Piraat van maken?
Minder Joop lezen.quote:
Nog minder? Ik lees het nu 1 keer per week.quote:
Yvonne doet dat wel gratis voor mij.quote:Op zondag 2 november 2014 18:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid te betalen? Danny wil graag een nieuwe auto kopen.
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Zij vragen wat van mij, ik ben het niet met hen eens en antwoord dus met nee. Ben je gelijk een kleuter omdat je voor jezelf kiest (en de grote meerderheid) en dus een ander z'n zin niet geeft?
Joop zuigt.quote:
Dat kan je natuurlijk net zo goed stellen van die zeurpietjes die eisen dat Zwarte Piet wordt afgeschaft omdat ze Zwarte Piet stom vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 18:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |