Je bent echt voor apartheid ?quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker asociaal zijn dan.
Kijk die Voorschrift eens asociaal zijn, zwarte piet geen probleem vinden, de aso.
Ach het heeft zo z'n positieve kanten, kan iedereen z'n ding doen zoals ze zelf willen.quote:
En negers hebben een lesje in productiviteit gehad door blanken, en nog zijn ze kwaad.quote:Op zondag 2 november 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gasten hebben godverdomme een heel land gekregen en nog is het niet genoeg.
"Ik zie niet in waarom Zwarte Piet racistisch is, heb nog nooit zoveel blanken zien zwoegen om een zwarte vent te redden.''quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
"Het enige feestje waar blanken zo graag zwarten bij willen hebben"[ afbeelding ]
Uhh nee.quote:Op zondag 2 november 2014 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het heeft zo z'n positieve kanten, kan iedereen z'n ding doen zoals ze zelf willen.
Negers op het Kwaku en wij Sinterklaas, prima.
Oke dan.quote:
De enige reden dat ze het niet willen is omdat hun eigen luiheid dan leidt tot nog meer scheve verhoudingen qua welvaart. Niks is prima, behalve de uitkering.quote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Apartheiddat waren de tijden. Geen gezeik, iedereen zijn eigen shit.
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?quote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat ze trollen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?
Omdat je een wijf bent die alles slikt zolang het maar in je straatje uitkomt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar toen moesten ze werkenquote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Parasiteren op de blanke medemens toch ?quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar toen moesten ze werkenDaarom moest er een ander (beter) systeem komen...
Nee hoor, ik heb een kleine werkgroep en een nep gezant van de VN. Wij vinden het afschaffen racistisch tov de witte mens en gaan jaar in, jaar uit, onze minderheidsmening, doordrukken aan de meerderheid.quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat ze trollen.
Iets wat ik best oogluikend wil blijven toestaan mits zwarte piet een feestobject mag blijven zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Parasiteren op de blanke medemens toch ?
Ja inderdaad. Vroeger was het allemaal chillen en zorgen dat ze toch geld kregen en nu de blanken ze niet meer steunen is het huilen geblazen. Of honger. Zelf weten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Parasiteren op de blanke medemens toch ?
Die moet je ook op zijn tijd in de hoek rammen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik vrouwen sla zou je het ook slikken als zoete koek.
Niks oogluikend, je weet toch wat er jaarlijks aan geld richting onze vrienden zijn gegaan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets wat ik best oogluikend wil blijven toestaan mits zwarte piet een feestobject mag blijven zijn.
Ja maar die hebben een prima luilekker-functie voor kapitaalkrachtige bejaarden en relaxblanken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niks oogluikend, je weet toch wat er jaarlijk naar de ABC landen gaat/gegaan is?
Misschien omdat je een gullible dumb motherfucker bent die alles gelooft wat er geschreven staat?quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou dat is best aardig. Denk dat ze dat nog best een goed idee vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets wat ik best oogluikend wil blijven toestaan mits zwarte piet een feestobject mag blijven zijn.
ik vind dat je nu wel ver gaat maar soms kan het niet anders als ze niet willen luisteren naar de dialoogquote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Dacht ik toch, feitelijk verandert er dan gewoon niks.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat is best aardig. Denk dat ze dat nog best een goed idee vinden.
Tsja, als je aan zoveel idioterie bent blootgesteld dan weet je op den duur niet meer of mensen aan het trollen zijn of dit soort dingen echt menen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat je een gullible dumb motherfucker bent die alles gelooft wat er geschreven staat?
Ik moet lachen maar ergens huil ik een beetje van binnen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar die hebben een prima luilekker-functie voor kapitaalkrachtige bejaarden en relaxblanken.
Eigenlijk zouden ze ons gewoon dankbaar moeten zijn. Als wij er niet waren geweest hadden ze nog massaal in hutjes gewoond.quote:Op zondag 2 november 2014 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dacht ik toch, feitelijk verandert er dan gewoon niks.
Je kan je beter gewoon aanpassen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, als je aan zoveel idioterie bent blootgesteld dan weet je op den duur niet meer of mensen aan het trollen zijn of dit soort dingen echt menen.
nee dan waren ze kapotgegaan van de honger #watalsquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze ons gewoon dankbaar moeten zijn. Als wij er niet waren geweest hadden ze nog massaal in hutjes gewoond.
Ook niks mis mee, dat is hun cultuur.quote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze ons gewoon dankbaar moeten zijn. Als wij er niet waren geweest hadden ze nog massaal in hutjes gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |