abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146224752
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen concrete voorbeelden. Je beschuldigt me van op de man spelen, racisme en domheid. Ik vraag om een voorbeeld. En ik krijg het niet.

Ik denk eerder dat jij niet al te snugger bent. Anders ga je niet in het wilde weg mensen beschuldigen.
Nogmaals, je zet jezelf hier keer op keer voor schut met dat soort ellende. En je haalde zelfs nog een keer extra je belediging van Koos aan en kwam dus zelf net met je voorbeeld.
pi_146224759
quote:

[..]

Je hebt gewoon geen concrete voorbeelden. Je beschuldigt me van op de man spelen, racisme en domheid. Ik vraag om een voorbeeld. En ik krijg het niet.

Ik denk eerder dat jij niet al te snugger bent. Anders ga je niet in het wilde weg mensen beschuldigen.
Je hebt het over een ex mod van fok, die zijn niet al te snugger nee.
pi_146224765
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh?
Wat had Charlton Heston te maken met GeenStijl?
[ afbeelding ]
Het gaat mij om de vraag wat er nu zo mis is met correct zijn? Waarom zou je niet verstandig en correct mogen zijn? Waarom moet je altijd maar bevolkingsgroepen choqueren en beledigen?
pi_146224793
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt het over een ex mod van fok, die zijn niet al te snugger nee.
Nou je hebt het hier wel tegen een gevalletje wat zo te lezen amper in staat is zelfstandig te ademen :P
pi_146224809
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, er valt dus toch niet aan te ontkomen.
Er valt niet helemaal aan te ontkomen maar het is niets wat de moeite waard is om je over op te winden. Je kan het voor 100% vermijden op de televisie en in de kranten. Als je dat al niet kan hebben als je naar buiten gaat...
Ik erger me meer aan het vele zwerfafval - een symptoom van verloedering van een buurt - wat er is. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146224841
quote:

[..]

Eerst noem je mij een uitkeringstrekker en later suggereer je dat ik slecht ben in m'n werk.

Kijk, het maakt mij allemaal niet uit want ik ben zelf ook niet vies van op de man spelen, maar ga dan niet de vermoorde onschuld lopen spelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146224858
quote:
2s.gif Op zondag 2 november 2014 19:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het gaat mij om de vraag wat er nu zo mis is met correct zijn? Waarom zou je niet verstandig en correct mogen zijn? Waarom moet je altijd maar bevolkingsgroepen choqueren en beledigen?
Dat laatste hoeft niet maar je hoeft eveneens niet fluwelen handschoentjes aan te trekken en met meel in de mond te spreken omdat iemand zich op niet-rationele gronden beledigd zou kunnen voelen.
#NoDAPL
pi_146224872
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er valt niet helemaal aan te ontkomen maar het is niets wat de moeite waard is om je over op te winden. Je kan het voor 100% vermijden op de televisie en in de kranten. Als je dat al niet kan hebben als je naar buiten gaat...
Ik erger me meer aan het vele zwerfafval - een symptoom van verloedering van een buurt - wat er is. ;)
Tja, je wilt voor anderen bepalen of ze zich ergens over op mogen winden of beledigd over mogen voelen.
Mogen de mensen die het betreft daar niet zelf over oordelen?
pi_146224889
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eerst noem je mij een uitkeringstrekker en later suggereer je dat ik slecht ben in m'n werk.

Kijk, het maakt mij allemaal niet uit want ik ben zelf ook niet vies van op de man spelen, maar ga dan niet de vermoorde onschuld lopen spelen.
Ok, ik speel op de man. Maar ik ben geen racist en niet dom. Daar wil ik bewijzen voor zien! Dus zet hem op journalistje en nummertje 99.
pi_146224898
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet maar je hoeft eveneens niet fluwelen handschoentjes aan te trekken en met meel in de mond te spreken omdat iemand zich op niet-rationele gronden beledigd zou kunnen voelen.
Je legt nog niet echt uit waarom je je niet verstandig en correct zou mogen gedragen, wat daar nu precies zo verschrikkelijk erg aan is?
pi_146224907
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ok, ik speel op de man. Maar ik ben geen racist en niet dom. Daar wil ik bewijzen voor zien! Dus zet hem op journalistje en nummertje 99.
Nogmaals, lees je eigen domme troep nog eens terug :D.
pi_146224945
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nogmaals, lees je eigen domme troep nog eens terug :D.
Wees eens concreet. Ik vraag toch ook niet of jij jouw domme eenzijdige troep terug wil lezen.
pi_146224952
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb je racist noch dom genoemd.
pi_146224974
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wees eens concreet. Ik vraag toch ook niet of jij jouw domme eenzijdige troep terug wil lezen.
Ik was net zeer concreet en toen moest je je achterlijke keuteltje intrekken. Jij zet jezelf hier keer op keer voor schut met je rommel.
pi_146224981
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 19:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb je racist noch dom genoemd.
Daar heb je gelijk in, ik dacht misschien kan 99 jouw hulp gebruiken.
pi_146224999
Zwarte Piet zorgt niet alleen voor strijd en woede in velen, maar op den duur ook voor ontwaking als je dit begint te doorzien.
Vandaar dat Zwarte Piet zo lang en zovaak in de media opgehaald wordt. Zwarte Piet zorgt ook nog eens voor opkrikken 'nationale' gevoelens (politieke strijd neemt niet af), want wordt nog harder in het lange termijn geheugen gehamert.
pi_146225001
quote:
2s.gif Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je legt nog niet echt uit waarom je je niet verstandig en correct zou mogen gedragen, wat daar nu precies zo verschrikkelijk erg aan is?
Niets maar bij de mensen die van politieke correctheid worden beschuldigd gaat het niet enkel daarom. ;)
#NoDAPL
pi_146225073
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niets maar bij de mensen die van politieke correctheid worden beschuldigd gaat het niet enkel daarom. ;)
Spreek ze dan aan op wat ze zouden doen, niet op het bizarre labeltje wat je wilt plakken.
pi_146225118
quote:
2s.gif Op zondag 2 november 2014 19:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Spreek ze dan aan op wat ze zouden doen, niet op het bizarre labeltje wat je wilt plakken.
Fair enough, maar dit is dan ook een term die mensen die elkaar op dit vlak goed denken te begrijpen gebruiken als ze het over hen hebben in plaats van dat ze met hen spreken. ;)
#NoDAPL
pi_146225184
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef Synthercell het volgende:
Zwarte Piet zorgt niet alleen voor strijd en woede in velen, maar op den duur ook voor ontwaking als je dit begint te doorzien.
Vandaar dat Zwarte Piet zo lang en zovaak in de media opgehaald wordt. Zwarte Piet zorgt ook nog eens voor opkrikken 'nationale' gevoelens (politieke strijd neemt niet af), want wordt nog harder in het lange termijn geheugen gehamert.
Deze man weet.
pi_146225204
quote:
2s.gif Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niets, maar dat is iets totaal anders dan politiek correct gedrag. Dat is namelijk vrijheid van meningsuiting en vrijheid van handelen extreem beperken om te voorkomen dat er eventueel misschien iemand zich gekwetst zou kunnen voelen.
Ik verdedig sowieso ook de stelling dat Zwarte Piet prima onder 'verstandig en correct' valt te passen. Enkel omdat sommigen zich er gekwetst door voelen maakt niet automatisch het karakter Zwarte Piet onverstandig en incorrect. Dat is en blijft een mening.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146225224
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik was net zeer concreet en toen moest je je achterlijke keuteltje intrekken. Jij zet jezelf hier keer op keer voor schut met je rommel.
Jij hebt meerdere keren geïnsinueerd dat ik dom ben. Voor de rest heb je me een racist genoemd en beschuldigd van op de man spelen. Ik speel een enkele keer op de man. Voor de rest ben jij degene die met onzin aankomt. Maak je racisme-aanklacht maar waar, kom met de bewijzen dat ik dom ben.
pi_146225364
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:41 schreef UltraR het volgende:

[..]

Niets, maar dat is iets totaal anders dan politiek correct gedrag. Dat is namelijk vrijheid van meningsuiting en vrijheid van handelen extreem beperken om te voorkomen dat er eventueel misschien iemand zich gekwetst zou kunnen voelen.
Ik verdedig sowieso ook de stelling dat Zwarte Piet prima onder 'verstandig en correct' valt te passen. Enkel omdat sommigen zich er gekwetst door voelen maakt niet automatisch het karakter Zwarte Piet onverstandig en incorrect. Dat is en blijft een mening.
Zwarte Piet hoeft dan ook niet te verdwijnen. Je hoeft niet alle eisen van zo'n Quincy in te willigen.

Persoonlijk voel ik wel voor uitbreiden van het Pietenkorps met gekleurde Pieten. Lijkt mij een prima oplossing.
pi_146225463
Ik zou Zwarte Piet graag donker houden. Dat is een mooi contrast, de witharige Sint met zijn donkere helper.

Ben ook blij dat die discussie in mijn jeugd niet zo belachelijk was. Piet was gewoon zwart, waar niets achter werd gezocht.
pi_146226192
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef luxerobots het volgende:
Ik zou Zwarte Piet graag donker houden. Dat is een mooi contrast, de witharige Sint met zijn donkere helper.

Ben ook blij dat die discussie in mijn jeugd niet zo belachelijk was. Piet was gewoon zwart, waar niets achter werd gezocht.
Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')