neequote:Op zondag 2 november 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
Dat moet een ieder lekker zelf weten.
Kut klacht,
quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
Omdat sommige users, ik noem geen namen, maar TS is er 1 van, wanhopig vrouwen stalken.
Zo verzieken ze het voor de rest
mietjequote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Of dat mensen foto's plaatsen van je zonder toestemming, of je gaan aanvallen op je uiterlijk.
Ik heb ook geen foto's meer van mezelf in mijn fotoboek.
ik ben een manquote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
Je hebt zelf anders ook een karig FoBo.
Daarom lurken op je FBquote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Of dat mensen foto's plaatsen van je zonder toestemming, of je gaan aanvallen op je uiterlijk.
Ik heb ook geen foto's meer van mezelf in mijn fotoboek.
We zitten hier niet in ONZ.quote:
Ik wou net zeggen. Beetje nutteloos om je fotoboek leeg te halen als je vervolgens wel je facebook post.quote:
en een kindquote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie ga je nu stalken?
Wel triest dat je zelfs Foksters opzoekt in de nacht. Wat moet je teleurgesteld zijn geweest toen je erachter kwam dat rosepetals een lul had
quote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef MrSalazar het volgende:
terechte klacht. doe dan geen fotoboek. ipv je kutfotoboek met lame gifs en dieren.
quote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Wie ga je nu stalken?
Wel triest dat je zelfs Foksters opzoekt in de nacht. Wat moet je teleurgesteld zijn geweest toen je erachter kwam dat rosepetals een lul had
Je mag blij zijn dat ie je topic nog niet op slot heeft geflikkerdquote:
ik heb d'r écht ontmaagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |