Tis leuk speelgoed dus ik vermaak me er wel ff mee ja. Ik ga Mihome nog even proberen... Was toch wel gecharmeerd geraakt van miui op me G3 ;-)quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef shiznuts het volgende:
Ah goed om te horen. Enjoy!
Alles was terug op fabrieksinstellingen, but I'm sure you'll work it out.
(Zelf gebruik ik nooit Auto-brightness, maar de drie standen aangepast aan moment v/d dag).
Ik heb er hier één, maar zoek eens rond.quote:Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Is dit nou de beste nep go pro die er te koop is:
http://m.banggood.com/SJc(...)rproof-p-939976.html
Kwam via Google hier uit.
Tevens op zoek naar een gps logger, zodat ik mijn rit terug kan zien en eventueel in Google maps of zoiets kan bekijken.
Als jullie tips hebben, graag! (Ga zelf ook even googlen)
Veel members uit de topic hebben de SJ4000, waaronder ik. Persoonlijk heel tevreden mee, hele goeie actioncamera voor die prijs! Die op Banggood zijn trouwens echt, dus daar kan je met een gerust hart ééntje kopen!quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef JohnB52 het volgende:
Wat is jouw ervaring hier mee?
Heb wel gelezen dat sommige nep sj4000 zijn, en je die beter kan laten liggen...
Ik heb 2 grijze van BG die wel een juiste code hadden. Dus op zich zou ik me geen zorgen maken als de code niet werkt als de rest wel klopt. Maar de code sticker had wel een grijze kraslaag??? Misschien dat iemand hem al had nagekeken bij BGquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef N22 het volgende:
Vandaag even een check gedaan van mijn Xiaomi powerbank.
This can't be good![]()
[ afbeelding ]
Ik heb tutorials gevolgd en behalve de code lijkt echter alles te kloppen: Het uiterlijk, het logo, de matte LEDs, de poorten, de kabel, het logootje in de usb poort, pass trough, uitgaan lampjes bij ingedrukt houden powerknop tijdens laden etc. Ook als ik het instructiefilmpje bekijk van Xiaomi zelf dan zou dit dus een echte moeten zijn
Ik heb de power bank nog niet open gemaakt en de cellen bekeken op merknaam, daar waar dit mij te destructief lijkt. Bestaat de mogelijkheid dat de code gerepliceerd is voor neppe powerbanks, maar dat ik een echte heb? Het betreft overigens de grijze versie, besteld bij BG met die kortingsactie.
Afgelopen vijf bestellingen waren nog minder:quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef Goddelijker het volgende:
Euro gaat slecht, 1 euro = 1,23 USD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker bij chinabuyeHeb ze al 5x alles uitgelegd maar valt niet mee te praten. Op de tickets krijg ik overigena 'access denied'
Vanmiddag maar even disputenYou can't be late if you don't show up.
Ik sta standaard ingelogt, maar ik kan dus nu niet uitloggen. Dusja, wel problemen ja!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Markos. het volgende:
Hebben meer mensen dit probleem? Ik kan bij miniinthebox.com niet uitloggen??
Al meer dan een week :/.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Markos. het volgende:
Hebben meer mensen dit probleem? Ik kan bij miniinthebox.com niet uitloggen??
Voor de ongelovigen ja, het gebeurt dus écht. Dit is niet de eerste foto van 'ontplofde' chinese opladers die ik voorbij heb zien komen. Maar telkens weer een goede head's-up!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |