Nee joh. Grote schoonmaak. Hoe sneller die troep opraakt hoe beterquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen auto (nodig) dus zelf; nee. Heb ook niet het idee dat de benzine goedkoper is geworden, kost zo'n 4-4,5 USD per gallon.
Heb ook mijn baan nog.
Hoorde wel dat er sollicitatiestops waren, maar als dat het enige is, valt het allemaal dik mee.
Uiteindelijk is het voor de wereld erger; de olie is belachelijk veel te goedkoop en de prijs reflecteert de waarde totaal niet.
Even een vaatje inslaan dan maar.quote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling. KSA wil zoveel mogelijk oilsands/fracking bedrijven kapot krijgen zodat ze weer veel olie kunnen verkopen voor een hoge prijs. Binnen een half jaar/jaar staat de prijs waarschijnlijk weer sky high.
Voor de goede vrede ga ik maar niet meer op je inquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet blind. Ik vraag mij af of jij het nog wel snapt. Zal je leeftijd wel zijn. gezien je commentaar op Lyrebird.
En ik zonder werkquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Grote schoonmaak. Hoe sneller die troep opraakt hoe beter
Je kan je altijd nog om laten scholen tot imamquote:
quote:
foutje, was bedoeld voor typoquote:[..]
Ja, dat is toch logisch?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:13 schreef Essebes het volgende:
(ronde stempels geven in Kz meer autoriteit dan vierkanten stempels, wist je dat?)
Dat dan weer wel, maar dat is koude regen, dat telt nietquote:Op woensdag 19 november 2014 08:31 schreef nixxx het volgende:
Ook geen regen gezien toen je in Nederland was? Damn... Misschien moet ik maar snel op vakantie naar een regenachtige plek.
Het was 's nachts, dus alles stond veilig binnen en de ramen waren dicht. Ik ben ook wel eens op school geweest terwijl ik een zandstorm zag aankomen en dacht 'shiiiiiit...... de ramen staan nog open'. Dat werd een stoffige boel.....quote:Op woensdag 19 november 2014 11:17 schreef nixxx het volgende:
Zand en regen tegelijk?kun je je auto mooi naar de spuiterij brengen als hij buiten stond... is hij al glad geschuurd. Ik zag de ondergelopen straten in Jeddah ja,, hčhč...
Ik had het in Noorwegen wel hoor, deprimerenddonker en druilerig, echt depressief weer. Als het hier overdag regent ga ik denk ik wel even naar buiten!
Depressief niet, maar de zomer vind ik niet prettig. Buiten zijn kan gewoon niet, dus alles wat je doet is binnen, en dan word ik wel eens... hmmmm ik weet het niet. Antsy? Ik was net voor ik m'n been bezeerde wel iedere dag 's morgens vroeg gaan wandelen, en dan voelde ik me beter.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:09 schreef Lyrebird het volgende:
Van collega's uit Arizona hoor ik dat ze daar depressief worden van het zonnige weer. Ik begrijp dat een regenbui een uitzondering is, maar hoe gaan jullie om met al dat mooie weer? Zij vertelden me dat mensen de straat op gingen en feest vierden als er een bui viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |