Er zit een plastic versie in een setje van stekenmarkeerders e.d.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Voor de breisters onder ons: verkopen ze ook kabelbreinaalden? Of weet iemand toevallig hoe die dingen in het Duits heten?
Volgens de site wel; http://www.action.nl/appelboor-14cm-div-kleurenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:48 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze bij de Action zo'n appel klokhuis 'trekker' of boor of hoe zo'n ding ook heet? Waarmee je in een keer het klokhuis uit de appel kunt trekken!?
Wil graag zelf even van die appelbollen maken die je bij de V&D kunt kopen, dus dan heb je zo'n ding nodig.
Dank je wel, die ga ik eens bekijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit een plastic versie in een setje van stekenmarkeerders e.d.
Hier foto (van Ria geleend.)
[ afbeelding ]
Bij de Hema hebben ze lange.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Deezertje het volgende:
Waarom hebben ze voor de mannen geen 'volledig' warme pantoffels? Alleen maar die net niet hoog genoeg zijn en je nog een koude achterbeen hebt... Misschien toch maar de damesversie kopen, niemand ziet dat ik ze binnen draag toch
Niet dat ik weet....quote:Op woensdag 26 november 2014 10:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Volgens mij al eens eerder langsgekomen; weet iemand of ze er multimeters verkopen?
Thanks, vanmiddag even halen dan, en wat bladerdeeg bij de AH ofzo ...quote:Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens de site wel; http://www.action.nl/appelboor-14cm-div-kleuren
Nep-uggs voor mannen?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:45 schreef Deezertje het volgende:
Waarom hebben ze voor de mannen geen 'volledig' warme pantoffels? Alleen maar die net niet hoog genoeg zijn en je nog een koude achterbeen hebt... Misschien toch maar de damesversie kopen, niemand ziet dat ik ze binnen draag toch
Jaa. Alleen 5 of 10 meter ofzo voor een paar euro.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef Shogo het volgende:
Het zal vast wel en ik heb er eerlijk gezegd niet naar gekeken nog bij de Action maar verkoopt de Action ook een netwerk/utp kabel dat iemand toevallig weet? Lengte maakt me niet zoveel uit.
Top dank jequote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Jaa. Alleen 5 of 10 meter ofzo voor een paar euro.
werkt hier prefect en hangt ook nog steeds.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef Dragonberry het volgende:
Heeft iemand het raamfolie van action en blijft het bij jullie wél zitten? Volgens mij heb ik het gedaan zoals het hoort. Raam nat gemaakt, bescherm laagje eraf en dan ertegenaan drukken. Met een trekker heb ik de luchbellen weg gehaald.
Nu is het er vandaag al 2 keer half afgevallen.. De rand waar ik het op maat het gesneden wil ook niet goed plakken. De oplossing van mijn vriend is het vastmaken met plakbandHier iemand nog een suggestie?
Heb je soms afwasmiddel/zeep gebruikt? Bij deze folie is alleen water vereist en moeten de ramen ook heel goed schoon zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef Dragonberry het volgende:
Heeft iemand het raamfolie van action en blijft het bij jullie wél zitten? Volgens mij heb ik het gedaan zoals het hoort. Raam nat gemaakt, bescherm laagje eraf en dan ertegenaan drukken. Met een trekker heb ik de luchbellen weg gehaald.
Nu is het er vandaag al 2 keer half afgevallen.. De rand waar ik het op maat het gesneden wil ook niet goed plakken. De oplossing van mijn vriend is het vastmaken met plakbandHier iemand nog een suggestie?
Dan moet je garantie claimen, je krijgt dan alsnog je geld terug.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef Miniem het volgende:
Motor/scooterhoes niet kopen!
Mijn brommer kwam er zeiknat onderuit en bij de Action willen ze hem niet terug nemen omdat het binnen 8 dagen moet
Raam goed schoonmaken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef Dragonberry het volgende:
Dat was helaas niks. Ook al moet ik er maar 9 steken op kwijt, die dingetjes waren echt ieniminiquote:Op woensdag 26 november 2014 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit een plastic versie in een setje van stekenmarkeerders e.d.
Hier foto (van Ria geleend.)
[ afbeelding ]
Ik zei dat het garantie is. Maar mevrouw zei van niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 03:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan moet je garantie claimen, je krijgt dan alsnog je geld terug.
Ja verschillende van knoopcell tot 9v blokjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze knoopcellen/batterijen bij de Action?
Liggen die dan bij zo'n servicepunt? Voor ik weer die hele winkel drie keer rondloop en m'n mandje volgooi met dingen die ik niet nodig heb? Ik heb CR2025 nodig geloof ik, schijnt een veelgebruikt batterijtje te zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:28 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ja verschillende van knoopcell tot 9v blokjes.
Vragen om de manager of bellen met het hoofdkantoor. Als je iets bij Action hebt gekocht dat de eerste keer al niet meer werkt heb je gewoon garantie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zei dat het garantie is. Maar mevrouw zei van niet.
Bij mij liggen ze voor de kassa. Maar wij hebben geen servicepunt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liggen die dan bij zo'n servicepunt? Voor ik weer die hele winkel drie keer rondloop en m'n mandje volgooi met dingen die ik niet nodig heb? Ik heb CR2025 nodig geloof ik, schijnt een veelgebruikt batterijtje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |