Ik ging vannacht beetje uitgaan en tijdens het uitgaan kwam ik 2 chimeids tegen uit me wijk, dus na een beetje praten wat haar intenties waren van het uitgaan en toen ik gehoord had dat een kennis van mij een trio met die 2 had gedaan (wat ze zelf aan het vertellen waren)

Getrakteerd op 1 vodka tequila en vodka redbull, toen ik ze betaald had aan hun gegeven, daarna dansen weer naar binnen dus niet meer gezien erna.
nu kreeg ik net een bericht van een vriendin van die chimeid met ewa fatih ben je gierig ofzo, dus ik zeg waarom
Zegt ze ja mijn vriendin zij dat je 20 euro van dr kreeg om drinken te halen voor haar en vriendin maar na het drinken halen gaf je geen wisselgeld terug van die 20 euro
En dit terwijl ik 1000% geen geld van hun heb gekregen voor drinken heb het uit me eigen zak betaald, en dan gaan roddelen over mij dat ik zogenaamd hun geld heb gehouden.
Dit is de laatste keer dat ik wat heb getrakteerd voor chimeids want ipv dat ze het waarderen zeggen ze dat ik hun geld niet heb terug gegeven
Klacht 17 jarige ondankbare chimeids die dingen lopen te verzinnen ipv ze blij zijn dat ze wat krijgen
tegenwoordig al die meids kapot veel kapsones allemaal boos aankijken als je ze aanraakt ik mis hollywood echt man,
in anderen tenten denken ze allemaal high class te zijn
zoveel irritant meisjes zoveel moeite voor niks vaak