Vergeet niet je proefabo op te zeggen want bij mij liep ie stilzwijgend door, ook al betaalde ik via iDEAL. Een mailtje van tevoren van Netflix had ik wel op prijs gesteld...quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:32 schreef Deezertje het volgende:
Mijn cadeau abbo loopt over een week af.. Maar verleng niet. Voor 8 euro per maand weinig aansprekend aanbod helaas. Meeste dingen al gezien en ben zo'n type die niks twee keer kijkt omdat je al weet hoe het afloopt etc.
Heb betaald via een coupon code....quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Vergeet niet je proefabo op te zeggen want bij mij liep ie stilzwijgend door, ook al betaalde ik via iDEAL. Een mailtje van tevoren van Netflix had ik wel op prijs gesteld...
iDeal kan 'tegenwoordig' ook gebruikt worden als een soort digitale handtekening waarmee je zo'n maandelijkse betaling ondertekent. Dit kan ook bij PayPal gebeuren, dus pas er mee opquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Vergeet niet je proefabo op te zeggen want bij mij liep ie stilzwijgend door, ook al betaalde ik via iDEAL. Een mailtje van tevoren van Netflix had ik wel op prijs gesteld...
Nouja, dat wordt wel duidelijk aangegeven hoor als je je aanmeldt voor het proefabonnement. Dus het is niet de schuld van Netflix tbh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nouja, dat wordt wel duidelijk aangegeven hoor als je je aanmeldt voor het proefabonnement. Dus het is niet de schuld van Netflix tbh.
Meestal zijn cadeau-abonnementen ook stilzwijgend. Ik heb mijn vriend het tijdschrift 'Kijk!' cadeau gedaan en die liep ook gewoon door. Nu wilde hij dat wel zelf, but still. Je moet altijd zelf in de gaten houden wanneer het afloopt (dus wanneer jij op moet zeggen).quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:28 schreef Deezertje het volgende:
Wel fuck. Hier ook 7 nog wat van credit card af. Maar ik had via Samsung 6 maanden gratis cadeau abbo, mag ie toch helemaal niet verlengen? Straks geld terug vragen dus hopelijk doen ze niet moeilijk. Anders heb ik ook nog niks aan die extra maand want loopt tot 24 december, een dag voor kerst dus..
Je kan toch zelf een reminder in je agenda zetten? Dat weet je nou eenmaal met dit soort bedrijven, dat wordt gewoon stilzwijgend gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik kon ook wel verwachten dat het abonnement automatisch verlengd werd, ik zeg alleen dat het van Netflix wel netjes zou zijn om een mailtje / reminder te sturen...
Het wordt niet automatisch verlengd. Je gaat een abonnement aan waarbij de eerste maand gratis is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik kon ook wel verwachten dat het abonnement automatisch verlengd werd, ik zeg alleen dat het van Netflix wel netjes zou zijn om een mailtje / reminder te sturen...
Scheelt je toch weer 14 chocoladerepen van de Lidlquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:28 schreef Deezertje het volgende:
Wel fuck. Hier ook 7 nog wat van credit card af. Maar ik had via Samsung 6 maanden gratis cadeau abbo, mag ie toch helemaal niet verlengen? Straks geld terug vragen dus hopelijk doen ze niet moeilijk. Anders heb ik ook nog niks aan die extra maand want loopt tot 24 december, een dag voor kerst dus..
Zo is het inderdaad, en niet anders. Dus je moet gewoon zelf in de gaten houden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Het wordt niet automatisch verlengd. Je gaat een abonnement aan waarbij de eerste maand gratis is.
Je kunt bij Netflix op ieder moment opzeggen. Als je dit vóór het einde van de eerste maand doet kost het je niets.
je moet altijd ergens gebruikersvoorwaarden accepteren, daar zal het vast wel instaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:08 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb geen proefabbo gekocht hé. Had een coupon voor zes maanden lidmaatschap via Samsung. Heb mijn geld via de chat terug. 24 mei gestart, zes maanden later is dus 24 november. vandaag is het de 18e. Waarom ze nu al geld afschrijven wist hij ook niet. Kan tot 9 december gratis kijken. Blijf het vreemd vinden dat cadeau abonnementen automatisch verlengd worden. Nergens stond dat de eerste zes maanden gratis waren, gewoon geniet 6 maanden gratis van Netflix via Samsung.
African Cats – 2011 AL 1:29 uurSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benchwarmers The – 2006 AL 1:25 uurSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op HBO gezien. Prima serie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:11 schreef Nickske1912 het volgende:
Masters of Sex is wel een leuke toevoeging. Iemand die al geprobeerd?
African Catsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop