Op mijn telefoon werkt het niet, als ik Hola activeer krijg ik dat 'koppel'icoontje niet te zien in de Netflix app. Ik cast trouwens via chromecast.quote:Op zondag 9 november 2014 23:20 schreef summer2bird het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het gebruik van Hola om je Netflix te unblocken?
Ik denk dat ik alles gezien heb want ik houd een beetje van die man. Maar ik kijk het gewoon opnieuw! Ik heb hier ook nog een boek van hem liggen, maar ik netflix te veel. Dus daar kom ik niet aan toe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Anthony Bourdain: No Reservations – 2011
De openhartige chef-kok, auteur en culinair avonturier, Anthony Bourdain, gaat overal ter wereld op zoek naar eetbare schatten.
Anthony Bourdain: No Reservations Collection – 2011
De humeurige presentator Anthony Bourdain, die scherp van tong is, gaat op zoek naar de beste en de vreemdste culinaire gerechten over de hele wereld.
idd, zou leuk zijn als ze de hele collectie erop kunnen zetten. Maar aangezien dat op ned3 komt zal dat wel voor dat nlziet gedoe gereserveerd zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou wel wat meer content van Louis Theroux willen zien op (de Nederlandse) Netflix. Die reeks van 'Weird Weekends' waren geweldig vond ik.Goede documentairemakert.
quote:Netflix maakt 1080p-streams mogelijk op iPhone 6 Plus
Netflix toont video's op de iPhone 6 Plus vanaf nu in 1080p-beeldresolutie. Ook is de interface van de app nu geoptimaliseerd voor de grotere schermen van de iPhone 6 en 6 Plus, heeft de videostreamingdienst bekendgemaakt.
Films en series konden via de Android-app al in 1080p-formaat worden bekeken, maar dit is nu ook mogelijk bij gebruik van de iOS-app op de iPhone 6 Plus. Netflix geeft overigens niet aan welke bitrate het maximaal ondersteunt bij 1080p-content. Het is onduidelijk of het gaat om 'super hd'-streams van Netflix, die een hogere bitrate van maximaal 7Mbit/s bieden.
Naast de 1080p-streams bevat de nieuwe versie van de Netflix-app een bijgewerkte interface, die zowel op de iPhone 6 als de 6 Plus een groter overzicht van films en series tonen. Ook zijn de prestaties van de app verbeterd, belooft Netflix.
Waarom?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, zou leuk zijn als ze de hele collectie erop kunnen zetten. Maar aangezien dat op ned3 komt zal dat wel voor dat nlziet gedoe gereserveerd zijn
dat komt goed uitquote:
Echt Amerikaans, je moet er als Europeaan tegen kunnenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Sportex het volgende:
Het is gewoon eng hoe vriendelijk die medewerkers van de klantenservice chat zijn
Ooit eens met een Amerikaanse verzekeringsmaatschappij moeten bellen. Ik kreeg eerst 5 minuten lang uitgebreide verontschuldingen omdat ik maar liefst 3 minuten had moeten wachtenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Sportex het volgende:
Het is gewoon eng hoe vriendelijk die medewerkers van de klantenservice chat zijn
Komt die er wel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Forbry het volgende:
Les Revenants dit weekend afgekeken. Zo ongeveer de eerste helft vond ik echt buitengewoon goed, zo ongeveer de tweede helft werd het helaas toch minder vond ik. Desalniettemin nog steeds wel een goede/leuke/spannende serie en ik ben benieuwd naar seizoen 2.
Ja, als het goed is in 2015.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Komt die er wel?
Ik vond de slotaflevering echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |