is er ergens een artikel of iets bekend over de prijzen die netflix betaald? Gaat dat in pakketten of wordt er ook per kijk aan een maatschappij betaald, bijv voor de grotere titels zoals the avengers?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zijn vaak package-deals inderdaad, maar er worden echt geen ''miljoenen'' betaald hier in NL hoor.
Volgens mij betalen ze gewoon 1 prijs voor een pakket films van een distributeur die ze dan tot een bepaalde datum beschikbaar mogen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
is er ergens een artikel of iets bekend over de prijzen die netflix betaald? Gaat dat in pakketten of wordt er ook per kijk aan een maatschappij betaald, bijv voor de grotere titels zoals the avengers?
Nog nooit meegemaakt en ik gebruik het al een half jaar of zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:08 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij is het hier al eerder besproken, maar kan het zijn dat Hola ongewenste tabbladen opent met spam?
Wat series betreft kan ik nog wel even vooruit. Maar ga niet alles door elkaar kijken. Eerst once upon a time dan Conituum en daarna een nieuwe serie.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Breaking Bad, House of Cards, Elementary, Suits en nog veel meer. Staan genoeg top series op!
Ze kopen idd in per bulk. Verschilt volgens mij niet zoveel van hoe tv-zenders filmpakketten inkopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij betalen ze gewoon 1 prijs voor een pakket films van een distributeur die ze dan tot een bepaalde datum beschikbaar mogen hebben.
Maar zeker weten doe ik het niet.
Hier ook wel eens gehad jaquote:Op woensdag 5 november 2014 13:08 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij is het hier al eerder besproken, maar kan het zijn dat Hola ongewenste tabbladen opent met spam?
http://www.nu.nl/film/360(...)films-aanbieden.htmlquote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
is er ergens een artikel of iets bekend over de prijzen die netflix betaald? Gaat dat in pakketten of wordt er ook per kijk aan een maatschappij betaald, bijv voor de grotere titels zoals the avengers?
Dat word Popcorn etenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:14 schreef FredVleespet het volgende:
Ben ik bezig met LOTR (nu alle delen er eindelijk opstonden), hebben ze The Two Towers verwijderd
Ik zie hem gewoon op Netflix NLquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Cee het volgende:
Dit weekend op mijn iPad en net op mijn WDTV naar Downton Abbey gekeken, wil ik er voor het slapengaan nog 1 aflevering op de iPad doorheen jassen, is de serie onvindbaar.![]()
Zeg me dat het niet zo is.
Op welke Netflix?quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef summer2bird het volgende:
Kennen jullie trouwens de serie salem? Geweldige dramaserie over 16e eeuwse heksenjachten.
Amerikaanse.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke Netflix?
Ben net klaar met Penny Dreadful.
goeie serie idd.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef summer2bird het volgende:
Kennen jullie trouwens de serie salem? Geweldige dramaserie over 16e eeuwse heksenjachten.
Werkt hier best.quote:Op zondag 9 november 2014 23:20 schreef summer2bird het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het gebruik van Hola om je Netflix te unblocken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |