abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146501333
Ik gebruik Hola alleen op de PC. Het is wat traag en je moet opnieuw inloggen, maar verder werkt het prima vind ik.
Tails tell tales
pi_146507316
Ik gebruik netflix alleen maar voor pretty little liars :@
pi_146508866

Here Comes the Boom – 2012 12 1:44 uur
Wanneer het muziekprogramma van een natuurkundeleraar bedreigd wordt door bezuinigingen, besluit hij wat bij te verdienen in de vechtsport om geld in te zamelen.

Mickey’s Twice Upon a Christmas – 2004 AL 1:07 uur
Mickey, Minnie, Goofy en vrienden vieren het kerstseizoen, terwijl Scrooge McDuck de hele gebeurtenis dwarsboomt in deze geanimeerde feestelijke uitgave.

Night Crossing – 1982 1:47 uur
In dit waargebeurde familiedrama broeden twee Oost-Duitse gezinnen tijdens de Koude Oorlog een plan om te ontsnappen uit hun thuisland met behulp van heteluchtballonnen.

Virunga
In de bosrijke diepten van Oost-Congo ligt het nationaal park Virunga, een van de meest biodiverse plaatsen ter wereld en de thuisbasis van de laatste berggorilla’s. Hier riskeert een omstreden team van parkrangers, dat bestaat uit onder andere een Belgische prins en een ex-kindsoldaat, hun leven om dit UNESCO-werelderfgoed te beschermen tegen gewapende rebellen, stropers, […]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_146546464

Anthony Bourdain: No Reservations – 2011
De openhartige chef-kok, auteur en culinair avonturier, Anthony Bourdain, gaat overal ter wereld op zoek naar eetbare schatten.

Anthony Bourdain: No Reservations Collection – 2011
De humeurige presentator Anthony Bourdain, die scherp van tong is, gaat op zoek naar de beste en de vreemdste culinaire gerechten over de hele wereld.
pi_146546912
Anthony Bourdain is held! _O_
pi_146549160
Ik zou wel wat meer content van Louis Theroux willen zien op (de Nederlandse) Netflix. Die reeks van 'Weird Weekends' waren geweldig vond ik. :D Goede documentairemakert.
Feyenoord Rotterdam
pi_146549376
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Anthony Bourdain: No Reservations – 2011
De openhartige chef-kok, auteur en culinair avonturier, Anthony Bourdain, gaat overal ter wereld op zoek naar eetbare schatten.

Anthony Bourdain: No Reservations Collection – 2011
De humeurige presentator Anthony Bourdain, die scherp van tong is, gaat op zoek naar de beste en de vreemdste culinaire gerechten over de hele wereld.
Ik denk dat ik alles gezien heb want ik houd een beetje van die man. Maar ik kijk het gewoon opnieuw! Ik heb hier ook nog een boek van hem liggen, maar ik netflix te veel. Dus daar kom ik niet aan toe.
pi_146568700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou wel wat meer content van Louis Theroux willen zien op (de Nederlandse) Netflix. Die reeks van 'Weird Weekends' waren geweldig vond ik. :D Goede documentairemakert.
idd, zou leuk zijn als ze de hele collectie erop kunnen zetten. Maar aangezien dat op ned3 komt zal dat wel voor dat nlziet gedoe gereserveerd zijn
pi_146570111
quote:
Netflix maakt 1080p-streams mogelijk op iPhone 6 Plus
Netflix toont video's op de iPhone 6 Plus vanaf nu in 1080p-beeldresolutie. Ook is de interface van de app nu geoptimaliseerd voor de grotere schermen van de iPhone 6 en 6 Plus, heeft de videostreamingdienst bekendgemaakt.

Films en series konden via de Android-app al in 1080p-formaat worden bekeken, maar dit is nu ook mogelijk bij gebruik van de iOS-app op de iPhone 6 Plus. Netflix geeft overigens niet aan welke bitrate het maximaal ondersteunt bij 1080p-content. Het is onduidelijk of het gaat om 'super hd'-streams van Netflix, die een hogere bitrate van maximaal 7Mbit/s bieden.

Naast de 1080p-streams bevat de nieuwe versie van de Netflix-app een bijgewerkte interface, die zowel op de iPhone 6 als de 6 Plus een groter overzicht van films en series tonen. Ook zijn de prestaties van de app verbeterd, belooft Netflix.
pi_146574263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd, zou leuk zijn als ze de hele collectie erop kunnen zetten. Maar aangezien dat op ned3 komt zal dat wel voor dat nlziet gedoe gereserveerd zijn
Waarom?

Bates Motel was toch ook op NPO3?
pi_146574630
pi_146584132
quote:
dat komt goed uit :D
Ben bijna door seizoen 2 heen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_146585628

Baby’s Day Out – 1994 6 1:38 uur
Nadat drie stuntelige boeven een peuter uit een rijke familie hebben ontvoerd, moeten ze zich in allerlei bochten wringen om het nieuwsgierige kind bij zich te houden.

Behind Enemy Lines – 2001 12 1:45 uur
Tijdens een routinevlucht boven Bosnië fotografeert een gevechtspiloot iets wat hij niet had mogen zien. Hij wordt neergeschoten achter de vijandelijke linies.

Best Laid Plans – 1999 12 1:33 uur
De rijke, succesvolle Bryce ontmoet een mooie vrouw in een café en nodigt haar thuis uit voor de nacht, maar ze is niet wie ze lijkt te zijn.
  woensdag 12 november 2014 @ 20:20:08 #117
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_146585788
yu-gi-oh aan het kijken :@
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_146599262
Net klaar met call the midwife

wat n heerlijke serie is dat. Kan zo 10 seizoenen kijken als die er waren O+
  donderdag 13 november 2014 @ 01:36:19 #119
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146599960
Ik heb storing, meer mensen met problemen?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146606800
Het is gewoon eng hoe vriendelijk die medewerkers van de klantenservice chat zijn :')
  donderdag 13 november 2014 @ 12:35:12 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_146607162
Dat is zo'n Amerikaanse mentaliteit, aan de ene kant heb je Netflix die overdreven blij moeten doen, aan de andere kant Comcast die erop kickt om de slechtste service ooit te leveren.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_146607446
Vanavond Terra Nova afronden.
Had van mij best door mogen gaan, helaas.

Op naar een volgende serie

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Sportex het volgende:
Het is gewoon eng hoe vriendelijk die medewerkers van de klantenservice chat zijn :')
Echt Amerikaans, je moet er als Europeaan tegen kunnen :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_146607506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Sportex het volgende:
Ooit eens met een Amerikaanse verzekeringsmaatschappij moeten bellen. Ik kreeg eerst 5 minuten lang uitgebreide verontschuldingen omdat ik maar liefst 3 minuten had moeten wachten _O-
  donderdag 13 november 2014 @ 13:11:04 #124
401956 _Dido_
Remember me!
pi_146608284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Forbry het volgende:
Les Revenants dit weekend afgekeken. Zo ongeveer de eerste helft vond ik echt buitengewoon goed, zo ongeveer de tweede helft werd het helaas toch minder vond ik. Desalniettemin nog steeds wel een goede/leuke/spannende serie en ik ben benieuwd naar seizoen 2.
Komt die er wel?
Ik vond de slotaflevering echt geweldig! _O_
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_146608512
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Komt die er wel?
Ik vond de slotaflevering echt geweldig! _O_
Ja, als het goed is in 2015.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_146612654
quote:
November brengt The Matrix en een berg aan films

By Redactie | november 13, 2014
Netflix heeft het maandelijkse tipje van de sluier gegeven, waarbij de aandacht vooral gericht is op de komst van het derde seizoen van Lilyhammer. De terugkeer van Steven van Zandt was al enige tijd bekend, dat was niet het geval voor veel andere nieuwe titels. Een uitschieter daarbij is absoluut The Matrix Trilogy.

De baanbrekende films zullen op 26 november aan het Netflix aanbod worden toegevoegd, zowel The Matrix als The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions. De maand november staat volledig in het teken van films, met op 19 november een vijftal angstaanjagende horror- en thrillerfilms. Wat te denken van Night of the Living Dead, The Bone Collector, Vacancy, When a Stranger Calls en The Cave.

Zoals iedere maand is er ook aan de kinderen gedacht. Deze weke verscheen al het vierde seizoen van My Little Pony: Friendship is Magic. Op 24 november zal Lilo & Stitch worden toegevoegd. Drie dagen later is het tijd voor een nieuwe serie, namelijk de Netflix Original VeggieTales in the House.

Daarmee is de koek nog lang niet op. Zo kondigt Netflix namelijk ook onder meer de films Almost Famous (19 november), Verliefd op Ibiza (24 november), Het Bombardement (16 november), Masters of Sex (15 november), Lords of Dogtown (19 november) en The Benchwarmer (19 november) aan. Op 29 november komen de Trailer Park Boys ook weer terug met nieuw materiaal: Don’t Legalize It.

http://www.netflix-nederl(...)-een-berg-aan-films/
pi_146614638
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef Solique het volgende:
Vanavond Terra Nova afronden.
Had van mij best door mogen gaan, helaas.

van mij ook, vooral als je dat einde ziet. :P

verder hunted afgerond, op de scandinavische netflix. echt enorm goed. een soort homeland, maar dan korter, en minder soapy. speelt zich af in londen. aanrader! _O_
pi_146614992
Ik wil dit weekend aan een nieuwe serie beginnen, welke raden jullie zeker aan die op NL Netflix staat?
Gewoon normaal doen ja.
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 16:20:48 #129
382129 crew  Donna
pi_146615030
Waar hou je van?
pi_146615183
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wil dit weekend aan een nieuwe serie beginnen, welke raden jullie zeker aan die op NL Netflix staat?
the booth at the end.
pi_146615612
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:20 schreef DonnaRush het volgende:
Waar hou je van?
Van alles eigenlijk. Het maakt me niet zoveel uit, zolang er maar wel spanning in zit. Geen gezever.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:37:12 #132
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_146615708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Van alles eigenlijk. Het maakt me niet zoveel uit, zolang er maar wel spanning in zit. Geen gezever.
Lost
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_146615734
Ik ben weer begonnen met Heroes helemaal te kijken en ik ben weer hooked! Toen het voor het eerst uitkwam (2006?) vond ik het al vette sjit en nu weer hetzelfde gevoel terug...
pi_146615792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

the following? :P dexter?
pi_146615849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Lost
Al gezien (in fobo staat een overzicht van wat ik al gezien heb)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef redboyke het volgende:

[..]

the following? :P dexter?
Dexter heb ik op DVD liggen 6 seizoenen, 1 seizoen gezien maar het intrigeerde mij niet echt. Misschien nog eens een poging wagen. Ik zat te denken aan Suits, Fringe of Dr. Who. Is dat wat?
Gewoon normaal doen ja.
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 16:41:32 #136
382129 crew  Donna
pi_146615881
Ik vind eigenlijk heel erg veel series leuk. Suits vind ik echt een aanrader iig!
pi_146615982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind eigenlijk heel erg veel series leuk. Suits vind ik echt een aanrader iig!
Ja me too. En kan niet kiezen waar ik aan moet beginnen. Misschien American Horror Story.

Wat betreft niet kunnen kiezen: als ik een film ga kijken ben ik eerst 20 minuten bezig met uitzoeken :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_146616040
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Lost
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik ben weer begonnen met Heroes helemaal te kijken en ik ben weer hooked! Toen het voor het eerst uitkwam (2006?) vond ik het al vette sjit en nu weer hetzelfde gevoel terug...
Moet ik ook nog steeds eens gaan zien :@

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Dexter heb ik op DVD liggen 6 seizoenen, 1 seizoen gezien maar het intrigeerde mij niet echt. Misschien nog eens een poging wagen. Ik zat te denken aan Suits, Fringe of Dr. Who. Is dat wat?
Dexter: is gaaf :Y
Suits: kon mij niet genoeg boeien, Fringe en Dr. Who nooit iets van gezien.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_146616162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef Solique het volgende:

[..]

[..]

Moet ik ook nog steeds eens gaan zien :@

[..]

Dexter: is gaaf :Y
Suits: kon mij niet genoeg boeien, Fringe en Dr. Who nooit iets van gezien.
Heroes is vet alleen ik vond seizoen 2 echt zoveel minder. Jammer! Ben ook gestopt in S2.
Mmm, ik zal eens kijken van 't weekend wat ik aan ga zetten :D
Gewoon normaal doen ja.
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 16:48:41 #140
382129 crew  Donna
pi_146616223
Dexter ga ik binnenkort nog een kans geven. Heb ooit de eerste aflevering gekeken, maar het boeide me toen niet heel erg. Misschien nu wel.
pi_146616459
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb storing, meer mensen met problemen?
Had ik ook gisteravond idd. Mijn PS3 gaf 1 server die down was en toen deed meteen heel Netflix het niet. Op m'n Ipad ook niet. Amerikaanse Netflix via Apple tv werkte wel gewoon.
  donderdag 13 november 2014 @ 16:57:37 #142
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_146616636
quote:

[..]

[..]

The 4400 is ook een aanrader en Taken ook (miniserie van steven spielberg)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_146616724
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]

The 4400 is ook een aanrader en Taken ook (miniserie van steven spielberg)
Thanks voor de tips!
Gewoon normaal doen ja.
pi_146618321
quote:

[..]

[..]

classic doctor who staat er niet volledig op. fringe is ook wel leuk deed me nostalgisch denken aan de x files.
pi_146619498
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:44 schreef redboyke het volgende:

[..]

fringe is ook wel leuk deed me nostalgisch denken aan de x files.
Dat zakt wel redelijk in elkaar vind ik na een paar seizoenen. Volgens mij ben ik afgehaakt bij seizoen 3 :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_146619564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Sherlock!
pi_146619574
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:22 schreef Schunckelstar het volgende:

Dat zakt wel redelijk in elkaar vind ik na een paar seizoenen. Volgens mij ben ik afgehaakt bij seizoen 3 :P
Er was sowieso 1 heel matig seizoen, maar daarna werd het wel weer heel goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146619783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er was sowieso 1 heel matig seizoen, maar daarna werd het wel weer heel goed.
Hij staat wel nog steeds in mijn lijstje maar er komt steeds iets tussen wat me leuker lijkt :')
dus of ik er nog ooit aan verder ga betwijfel ik

Hopelijk word het nieuwe seizoen doctor who ook toegevoegd :s)
pi_146619875
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:22 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

is dat niet bij alle series zo?how i met your mother, dexter, chuck, prisonbreak, lost,heroes
ze beginnen allemaal goed maar na verloop van tijd is het meer van hetzelfde.
er moeten altijd wel kutafleveringen tussen zitten. ik vind ze altijd wel boeiend om eens geen verhaallijn te hebben en dat ze wat dieper over het leven van iemand hebben. maar andere mensen vinden het dan weer saai en denken dat een serie alleen maar over gewerld en explosies gaat.
dan moet je geen series kijken maar films. en dan ga je nog meer teleurgesteld zijn. want ze maken geen degelijke films meer.

verder kijk ik niet zoveel netflix meer. meer downloaden :P (Boardwalk Empire ben ik nu aan het kijken) MAFIA RULEZ!
enige reden dat ik het nog heb is voor orange is the new black maar dat is pas volgend jaar terug.
en dan denk ik als ik nu mijn account opzeg moet ik nadien 1euro per maand meer betalen dus laat ik het maar doorlopen.
pi_146620180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

is dat niet bij alle series zo?how i met your mother, dexter, chuck, prisonbreak, lost,heroes
ze beginnen allemaal goed maar na verloop van tijd is het meer van hetzelfde.
er moeten altijd wel kutafleveringen tussen zitten. ik vind ze altijd wel boeiend om eens geen verhaallijn te hebben en dat ze wat dieper over het leven van iemand hebben. maar andere mensen vinden het dan weer saai en denken dat een serie alleen maar over gewerld en explosies gaat.
dan moet je geen series kijken maar films. en dan ga je nog meer teleurgesteld zijn. want ze maken geen degelijke films meer.

verder kijk ik niet zoveel netflix meer. meer downloaden :P (Boardwalk Empire ben ik nu aan het kijken) MAFIA RULEZ!
enige reden dat ik het nog heb is voor orange is the new black maar dat is pas volgend jaar terug.
en dan denk ik als ik nu mijn account opzeg moet ik nadien 1euro per maand meer betalen dus laat ik het maar doorlopen.
Mwah, nee vind ik eigenlijk niet. Van die series die je noemt heb ik alleen dexter gezien en dat vond ik van begin tot eind goed zelfs het laatste seizoen wat iedereen zo slecht vind :P (zelfde geldt voor lost, vond de laatste seizoenen helemaal niet vervelend),
heroes ben ik nu aan bezig toevallig, net aan seizoen 2 begonnen :)
Denk dat ik fringe juist leuk vond omdat het zoveel van the x-files wegheeft, maar daar was later niet echt sprake meer van ;(
pi_146622707
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sandous het volgende:
Net klaar met call the midwife

wat n heerlijke serie is dat. Kan zo 10 seizoenen kijken als die er waren O+
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren. :)
pi_146622907
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Mwah, nee vind ik eigenlijk niet. Van die series die je noemt heb ik alleen dexter gezien en dat vond ik van begin tot eind goed zelfs het laatste seizoen wat iedereen zo slecht vind :P (zelfde geldt voor lost, vond de laatste seizoenen helemaal niet vervelend),
heroes ben ik nu aan bezig toevallig, net aan seizoen 2 begonnen :)
Denk dat ik fringe juist leuk vond omdat het zoveel van the x-files wegheeft, maar daar was later niet echt sprake meer van ;(
toen ik het einde van dexter zag dacht ik van Fuuuuuuuuuck why? why?!!!!!!!
maar na veel nadenken enzo heb ik er wel mee kunnen mee leven paar maanden nadien.
maar op dat moment zakte wel mijn score dat ik had van de serie van een 9 naar een 7 voor mij.

alcatraz was ik vorige keer aan het kijken is een serie die gecanceld was. fuck was ik ook teleurgesteld met het einde. maar was zowieso een slechte serie.
iedereen praat vol lof over Fargo enzo maar vond dat eigenlijk niet zo boeiend eh. gewoon die kut huh op einde van elke zin :')

verder vind ik het moeilijk om iemand een serie aan te raden omdat ik meestal zelf alles download via nzbdrone en nooit weet of het op netflix even ver staat (of je een serie leuk vind verschilt wel eens per seizoen). en degene die er dan opstaan zijn dan weer niet volledig.
ik vind dat netflix dan op z'n minst een email mag sturen wanneer er nieuwe afleveringen beschikbaar zijn van een serie dat je ooit hebt gekeken. ik zeg ooit want tegen dat de nieuwe seizoenen op netflix staan ben je alweer 10 series verder. zoals banshee of ray donovan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2014 19:46:00 ]
pi_146623003
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren. :)
dan toch gemaakt met geld van ITV :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')