Ik denk dat ik alles gezien heb want ik houd een beetje van die man. Maar ik kijk het gewoon opnieuw! Ik heb hier ook nog een boek van hem liggen, maar ik netflix te veel. Dus daar kom ik niet aan toe.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Anthony Bourdain: No Reservations – 2011
De openhartige chef-kok, auteur en culinair avonturier, Anthony Bourdain, gaat overal ter wereld op zoek naar eetbare schatten.
Anthony Bourdain: No Reservations Collection – 2011
De humeurige presentator Anthony Bourdain, die scherp van tong is, gaat op zoek naar de beste en de vreemdste culinaire gerechten over de hele wereld.
idd, zou leuk zijn als ze de hele collectie erop kunnen zetten. Maar aangezien dat op ned3 komt zal dat wel voor dat nlziet gedoe gereserveerd zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zou wel wat meer content van Louis Theroux willen zien op (de Nederlandse) Netflix. Die reeks van 'Weird Weekends' waren geweldig vond ik.Goede documentairemakert.
quote:Netflix maakt 1080p-streams mogelijk op iPhone 6 Plus
Netflix toont video's op de iPhone 6 Plus vanaf nu in 1080p-beeldresolutie. Ook is de interface van de app nu geoptimaliseerd voor de grotere schermen van de iPhone 6 en 6 Plus, heeft de videostreamingdienst bekendgemaakt.
Films en series konden via de Android-app al in 1080p-formaat worden bekeken, maar dit is nu ook mogelijk bij gebruik van de iOS-app op de iPhone 6 Plus. Netflix geeft overigens niet aan welke bitrate het maximaal ondersteunt bij 1080p-content. Het is onduidelijk of het gaat om 'super hd'-streams van Netflix, die een hogere bitrate van maximaal 7Mbit/s bieden.
Naast de 1080p-streams bevat de nieuwe versie van de Netflix-app een bijgewerkte interface, die zowel op de iPhone 6 als de 6 Plus een groter overzicht van films en series tonen. Ook zijn de prestaties van de app verbeterd, belooft Netflix.
Waarom?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, zou leuk zijn als ze de hele collectie erop kunnen zetten. Maar aangezien dat op ned3 komt zal dat wel voor dat nlziet gedoe gereserveerd zijn
dat komt goed uitquote:
Echt Amerikaans, je moet er als Europeaan tegen kunnenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Sportex het volgende:
Het is gewoon eng hoe vriendelijk die medewerkers van de klantenservice chat zijn
Ooit eens met een Amerikaanse verzekeringsmaatschappij moeten bellen. Ik kreeg eerst 5 minuten lang uitgebreide verontschuldingen omdat ik maar liefst 3 minuten had moeten wachtenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:24 schreef Sportex het volgende:
Het is gewoon eng hoe vriendelijk die medewerkers van de klantenservice chat zijn
Komt die er wel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Forbry het volgende:
Les Revenants dit weekend afgekeken. Zo ongeveer de eerste helft vond ik echt buitengewoon goed, zo ongeveer de tweede helft werd het helaas toch minder vond ik. Desalniettemin nog steeds wel een goede/leuke/spannende serie en ik ben benieuwd naar seizoen 2.
Ja, als het goed is in 2015.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Komt die er wel?
Ik vond de slotaflevering echt geweldig!
quote:November brengt The Matrix en een berg aan films
By Redactie | november 13, 2014
Netflix heeft het maandelijkse tipje van de sluier gegeven, waarbij de aandacht vooral gericht is op de komst van het derde seizoen van Lilyhammer. De terugkeer van Steven van Zandt was al enige tijd bekend, dat was niet het geval voor veel andere nieuwe titels. Een uitschieter daarbij is absoluut The Matrix Trilogy.
De baanbrekende films zullen op 26 november aan het Netflix aanbod worden toegevoegd, zowel The Matrix als The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions. De maand november staat volledig in het teken van films, met op 19 november een vijftal angstaanjagende horror- en thrillerfilms. Wat te denken van Night of the Living Dead, The Bone Collector, Vacancy, When a Stranger Calls en The Cave.
Zoals iedere maand is er ook aan de kinderen gedacht. Deze weke verscheen al het vierde seizoen van My Little Pony: Friendship is Magic. Op 24 november zal Lilo & Stitch worden toegevoegd. Drie dagen later is het tijd voor een nieuwe serie, namelijk de Netflix Original VeggieTales in the House.
Daarmee is de koek nog lang niet op. Zo kondigt Netflix namelijk ook onder meer de films Almost Famous (19 november), Verliefd op Ibiza (24 november), Het Bombardement (16 november), Masters of Sex (15 november), Lords of Dogtown (19 november) en The Benchwarmer (19 november) aan. Op 29 november komen de Trailer Park Boys ook weer terug met nieuw materiaal: Don’t Legalize It.
http://www.netflix-nederl(...)-een-berg-aan-films/
van mij ook, vooral als je dat einde ziet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef Solique het volgende:
Vanavond Terra Nova afronden.
Had van mij best door mogen gaan, helaas.
the booth at the end.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wil dit weekend aan een nieuwe serie beginnen, welke raden jullie zeker aan die op NL Netflix staat?
Van alles eigenlijk. Het maakt me niet zoveel uit, zolang er maar wel spanning in zit. Geen gezever.quote:
Lostquote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk. Het maakt me niet zoveel uit, zolang er maar wel spanning in zit. Geen gezever.
the following?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk. Het maakt me niet zoveel uit, zolang er maar wel spanning in zit. Geen gezever.
Al gezien (in fobo staat een overzicht van wat ik al gezien heb)quote:
Dexter heb ik op DVD liggen 6 seizoenen, 1 seizoen gezien maar het intrigeerde mij niet echt. Misschien nog eens een poging wagen. Ik zat te denken aan Suits, Fringe of Dr. Who. Is dat wat?quote:
Ja me too. En kan niet kiezen waar ik aan moet beginnen. Misschien American Horror Story.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind eigenlijk heel erg veel series leuk. Suits vind ik echt een aanrader iig!
quote:
Moet ik ook nog steeds eens gaan zienquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik ben weer begonnen met Heroes helemaal te kijken en ik ben weer hooked! Toen het voor het eerst uitkwam (2006?) vond ik het al vette sjit en nu weer hetzelfde gevoel terug...
Dexter: is gaafquote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dexter heb ik op DVD liggen 6 seizoenen, 1 seizoen gezien maar het intrigeerde mij niet echt. Misschien nog eens een poging wagen. Ik zat te denken aan Suits, Fringe of Dr. Who. Is dat wat?
Heroes is vet alleen ik vond seizoen 2 echt zoveel minder. Jammer! Ben ook gestopt in S2.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Moet ik ook nog steeds eens gaan zien
[..]
Dexter: is gaaf
Suits: kon mij niet genoeg boeien, Fringe en Dr. Who nooit iets van gezien.
Had ik ook gisteravond idd. Mijn PS3 gaf 1 server die down was en toen deed meteen heel Netflix het niet. Op m'n Ipad ook niet. Amerikaanse Netflix via Apple tv werkte wel gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb storing, meer mensen met problemen?
The 4400 is ook een aanrader en Taken ook (miniserie van steven spielberg)quote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Al gezien (in fobo staat een overzicht van wat ik al gezien heb)
[..]
Dexter heb ik op DVD liggen 6 seizoenen, 1 seizoen gezien maar het intrigeerde mij niet echt. Misschien nog eens een poging wagen. Ik zat te denken aan Suits, Fringe of Dr. Who. Is dat wat?
Thanks voor de tips!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
The 4400 is ook een aanrader en Taken ook (miniserie van steven spielberg)
classic doctor who staat er niet volledig op. fringe is ook wel leuk deed me nostalgisch denken aan de x files.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Al gezien (in fobo staat een overzicht van wat ik al gezien heb)
[..]
Dat zakt wel redelijk in elkaar vind ik na een paar seizoenen. Volgens mij ben ik afgehaakt bij seizoen 3quote:Op donderdag 13 november 2014 17:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
fringe is ook wel leuk deed me nostalgisch denken aan de x files.
Sherlock!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wil dit weekend aan een nieuwe serie beginnen, welke raden jullie zeker aan die op NL Netflix staat?
Er was sowieso 1 heel matig seizoen, maar daarna werd het wel weer heel goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:22 schreef Schunckelstar het volgende:
Dat zakt wel redelijk in elkaar vind ik na een paar seizoenen. Volgens mij ben ik afgehaakt bij seizoen 3
Hij staat wel nog steeds in mijn lijstje maar er komt steeds iets tussen wat me leuker lijktquote:Op donderdag 13 november 2014 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was sowieso 1 heel matig seizoen, maar daarna werd het wel weer heel goed.
is dat niet bij alle series zo?how i met your mother, dexter, chuck, prisonbreak, lost,heroesquote:Op donderdag 13 november 2014 18:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat zakt wel redelijk in elkaar vind ik na een paar seizoenen. Volgens mij ben ik afgehaakt bij seizoen 3
Mwah, nee vind ik eigenlijk niet. Van die series die je noemt heb ik alleen dexter gezien en dat vond ik van begin tot eind goed zelfs het laatste seizoen wat iedereen zo slecht vindquote:Op donderdag 13 november 2014 18:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
is dat niet bij alle series zo?how i met your mother, dexter, chuck, prisonbreak, lost,heroes
ze beginnen allemaal goed maar na verloop van tijd is het meer van hetzelfde.
er moeten altijd wel kutafleveringen tussen zitten. ik vind ze altijd wel boeiend om eens geen verhaallijn te hebben en dat ze wat dieper over het leven van iemand hebben. maar andere mensen vinden het dan weer saai en denken dat een serie alleen maar over gewerld en explosies gaat.
dan moet je geen series kijken maar films. en dan ga je nog meer teleurgesteld zijn. want ze maken geen degelijke films meer.
verder kijk ik niet zoveel netflix meer. meer downloaden(Boardwalk Empire ben ik nu aan het kijken) MAFIA RULEZ!
enige reden dat ik het nog heb is voor orange is the new black maar dat is pas volgend jaar terug.
en dan denk ik als ik nu mijn account opzeg moet ik nadien 1euro per maand meer betalen dus laat ik het maar doorlopen.
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sandous het volgende:
Net klaar met call the midwife
wat n heerlijke serie is dat. Kan zo 10 seizoenen kijken als die er waren
toen ik het einde van dexter zag dacht ik van Fuuuuuuuuuck why? why?!!!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Mwah, nee vind ik eigenlijk niet. Van die series die je noemt heb ik alleen dexter gezien en dat vond ik van begin tot eind goed zelfs het laatste seizoen wat iedereen zo slecht vind(zelfde geldt voor lost, vond de laatste seizoenen helemaal niet vervelend),
heroes ben ik nu aan bezig toevallig, net aan seizoen 2 begonnen![]()
Denk dat ik fringe juist leuk vond omdat het zoveel van the x-files wegheeft, maar daar was later niet echt sprake meer van
dan toch gemaakt met geld van ITVquote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |