Netflix uiteraard, ik kijk alleen nog reguliere tv voor sport of nieuws.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Laatst een discussie over televisie kijken in het algemeen.
En tijdens die discussie bedacht ik me:
als ik moest kiezen tussen reguliere tv of netflix ( dus je mocht maar 1 abonnement nemen ), wat zou ik dan kiezen?
Voor de programma's die ik absoluut wil zien, zou ik dan voor uitzending gemist kiezen icm netflix.
Dus reguliere TV zou ik er dan uit bonjouren.
Ben benieuwd hoeveel mensen deze mening delen
Kijk zo weinig TV dat het niet de moeite is, soms sport, nieuws en discovery rest sla ik over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
als ik moest kiezen tussen reguliere tv of netflix ( dus je mocht maar 1 abonnement nemen ), wat zou ik dan kiezen?
Voor de programma's die ik absoluut wil zien, zou ik dan voor uitzending gemist kiezen icm netflix.
Ik probeer mijn TV-abonnement al een tijdje te dumpen, maar de vrouw des huizes wil 24Kitchen blijven kijken. Anders was het allang weg. Ik kijk eigenlijk alleen maar NPO, die kan ik ook op internet terugkijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |