Zitten wat films bij die ik nog wel eens wil zien.quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef kawa4 het volgende:
een leuke update weer met o.a.
Mr. & Mrs. Smith
The Negotiator
A Time to Kill
L.A. Confidential
Under Siege
My Super Ex-Girlfriend
Man on Fire
Man on a Ledge
Jumper
Heat Actie
Fight Club
Epic Movie
Entrapment
Elektra
Van mij mag de winter beginnen, insneeuwen enzulks, met netflix kom ik de winter wel door.quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef kawa4 het volgende:
Mr. & Mrs. Smith
The Negotiator
A Time to Kill
L.A. Confidential
Under Siege
My Super Ex-Girlfriend
Man on Fire
Man on a Ledge
Jumper
Heat Actie
Fight Club
Epic Movie
Entrapment
Elektra
Fight Club schijnt wel een leuk filmpje te zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef kawa4 het volgende:
Mr. & Mrs. Smith
The Negotiator
A Time to Kill
L.A. Confidential
Under Siege
My Super Ex-Girlfriend
Man on Fire
Man on a Ledge
Jumper
Heat Actie
Fight Club
Epic Movie
Entrapment
Elektra
Verbreek je gelijk de eerste regelquote:Op maandag 3 november 2014 18:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Fight Club schijnt wel een leuk filmpje te zijn.
A Good Old Fashioned Orgy – 2011 12 1:31 uurSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, en ongetwijfeld zijn er wel meer director's cuts te vinden. Maar ik had het in mijn reactie eigenlijk specifiek over de EE's van LOTR, slimmekequote:Op maandag 3 november 2014 07:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet altijd. De dircut van worldwar Z staat ook op netflix
Maar idd meestal de theater of dvd versie
Zie liever Rick & Morty op Netflix verschijnen al kun je alle ep's ook kijken via adultswim.comquote:
Heb je wel een HD-abonnement?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:01 schreef Solique het volgende:
Is er via een plugin of makkelijke manier te zien via de browser of een film in HD is of niet?
Laatste maand genoeg films en series gekeken maar alles bleef SD
Dat weet ik zekerquote:
Zo'n plugin zou ik ook wel handig vinden ja, valt me echt tegen dat er zoveel alleen nog in SD beschikbaar is, dan voel ik me geneigd om hem alsnog maar even illegaal te downloaden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:01 schreef Solique het volgende:
Is er via een plugin of makkelijke manier te zien via de browser of een film in HD is of niet?
Dat niet direct, upscale toch waardoor het goed te zien is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zo'n plugin zou ik ook wel handig vinden ja, valt me echt tegen dat er zoveel alleen nog in SD beschikbaar is, dan voel ik me geneigd om hem alsnog maar even illegaal te downloaden.
Nope, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:01 schreef Solique het volgende:
Haha, ja dat heb ik ook. Het is op dit moment vooralquote:Op maandag 3 november 2014 17:55 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat met dat Sons of Anarchy dat je toch blijft kijken?
Erg bijzonder is het allemaal niet, en toch blijf je hangen.
en toch blijf ik doorkijken.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop