The Bone Collector is tof!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:30 schreef kawa4 het volgende:
Night Of The Living Dead
The Bone Collector
die 2 zijn ook toegevoegd
ik mis alleen animequote:Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef kawa4 het volgende:
en wat ik eigenlijk nog wel een beetje mis is het genre muziek,
ik bedoel dan de bekende live optredens van grote artiesten, zoals Queen in Wembley.
of ben ik daar de enige in die dat mist
De Amerikaanse staat redelijk wat opquote:
En idd, je zou verwachten dat er toch genoeg toffe concerten zijn daarvoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:49 schreef kawa4 het volgende:
en wat ik eigenlijk nog wel een beetje mis is het genre muziek,
ik bedoel dan de bekende live optredens van grote artiesten, zoals Queen in Wembley.
of ben ik daar de enige in die dat mist
meeste heb ik allemaal al gezien en sommige zijn zo slecht dat je nieteens wilt kijken haha.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De Amerikaanse staat redelijk wat op
ken het probleem, maar toch staat er genoeg tofs opquote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
meeste heb ik allemaal al gezien en sommige zijn zo slecht dat je nieteens wilt kijken haha.
Mis ik ook bij NL, in andere landen is er wel genoeg te vinden.quote:
ik heb de belgische netflix en da's gewoon een kopie van de nederlandse.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Mis ik ook bij NL, in andere landen is er wel genoeg te vinden.
Enkele Ghibli: Howl's Moving Castle...quote:
heb ik gezien. hadden ze trouwens de dag nadat ik het op netflix had gezien. op tv gegevenquote:Op woensdag 19 november 2014 12:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Enkele Ghibli: Howl's Moving Castle...
Gaat het om de NL Netflix? Bij buitenlandse is de lijst niet zichtbaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:20 schreef iBenny het volgende:
De laatste tijd zie ik "mijn lijst" niet meer. Is daar toevallig een directe link voor?
Ze hebben er zelfs een video over gemaakt:quote:Op donderdag 20 november 2014 08:46 schreef PBateman1978 het volgende:
http://jobs.netflix.com/jobs.php?id=NFX01810
Betaald kijken jongons
Yup. Voor de zekerheid nog even extra gecontroleerd, maar kan het nergens vinden.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Gaat het om de NL Netflix? Bij buitenlandse is de lijst niet zichtbaar.
‘My List’ is alleen zichtbaar voor het land waar een abonnement is geregistreerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Voor de zekerheid nog even extra gecontroleerd, maar kan het nergens vinden.
quote:Pretty Little Liars keert terug
De afgelopen weken hebben wij vaak de vraag gekregen wanneer het tweede deel van seizoen vijf van ‘Pretty Little Liars’ beschikbaar zal zijn bij Netflix. En we hebben eindelijk een antwoord voor jullie. Vanaf 13 januari zal er weer iedere week een nieuwe afleveringen van de Amerikaanse hitserie te zien zijn bij Netflix Nederland, slechts een week na de uitzending in de VS.
Ja, maar dat is in mijn geval Nederland en ik kijk vanuit Nederland op de Nederlandse Netflix.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:42 schreef Aether het volgende:
[..]
‘My List’ is alleen zichtbaar voor het land waar een abonnement is geregistreerd.
Kijk je op een computer of een ander apparaat?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in mijn geval Nederland en ik kijk vanuit Nederland op de Nederlandse Netflix.
Ik heb wel eens dat het zichtbaar is en dan weer niet, maar nu is het helemaal nergens terug te vinden.
Beiden geprobeerd en helpt niet. Heb t ff bij Netflix gelegd.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Kijk je op een computer of een ander apparaat?
De lijst kan soms verdwijnen als delen van Netflixs netwerk niet bereikbaar zijn. Ik heb hier heel soms last van.
Op een computer kan het soms helpen cookies weg te gooien.
mijn vriendin kijkt dat altijd via netflix, maar ik vraag me dan af waarom die week er toch nog tussenzit.... ik zeg het haar maar niet want dan hoef ik het niet alsnog te downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |