Ik zie haar er wel voor aan.quote:Op zondag 2 november 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je moeder je niet 10 keer heeft lopen bellen midden in de nacht
Net zoveel kans als dat Ajax de CL wint.quote:Op zondag 2 november 2014 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke dame die nog even bij kaneel langs wou.
I know the feel bro.quote:Op zondag 2 november 2014 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoveel kans als dat Ajax de CL wint.
Hopelijk is alles snel weer ok, kerel.quote:Op zondag 2 november 2014 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
En daar zitten we weer bij de ehbo. 5 uur geslapen vannacht maar we waren vroeg binnen. Kan tenminste een beetje internetten :p
quote:
Dit. Net uit bed komen rollenquote:Op zondag 2 november 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, flink bijgeslapen. Goedemorgen.
Niks. Ik vond het een grappig plaatje.quote:
Het was de opzet voor een grap. Zei ik gisteravond al.quote:Op zondag 2 november 2014 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel, wie is het meisje en wat ga je doen nu je haar nummer hebt?
Carpet muncher!quote:Op zondag 2 november 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Ik vond het een grappig plaatje.
[..]
Het was de opzet voor een grap. Zei ik gisteravond al.
Heb wel nummer gevraagd aan meisje. Ik zei: hallo knap meisje, mag ik je nummer
En toen kreeg ik die. Maar is iemand die ik al een tijd ken en geen romantische interesse in heb. En zij ook niet in mij, want carpet muncher.
Wat is een carpet mucher?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |