Ben dan ook 1.60 en doe vrij intensief werk dus tis prima in verhouding.quote:
1,60?quote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben dan ook 1.60 en doe vrij intensief werk dus tis prima in verhouding.
Maar ik gok dat zwaardere massa harder naar beneden dondert dus ik leef net een paar seconden langer.
Dus ik ben eerder bij de hemelpoort in de rijquote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar ik gok dat zwaardere massa harder naar beneden dondert dus ik leef net een paar seconden langer.
Harder als je pure kracht bedoelt maar niet sneller.quote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad anders krijg je het wnf op je dak.quote:Op zondag 2 november 2014 02:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze mogen niet geplet worden natuurlijk
Yush.quote:
1.60? Nicequote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Diegenen die zijn lichaamoppervlak vergroot zal een klein beetje langer leven.quote:Op zondag 2 november 2014 02:54 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dus ik ben eerder bij de hemelpoort in de rij
Welke kleur ogen heb je?quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush.
Maar genoeg SC.
Vragen willen we
Hier een vraag voor jequote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush.
Maar genoeg SC.
Vragen willen we
Een blaadje papier valt toch ook langzamer in vergelijking met een baksteen?quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Harder als je pure kracht bedoelt maar niet sneller.
wednesday night fights ?quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Inderdaad anders krijg je het wnf op je dak.
Van wie is dat trouwens? Ik gok maar wat.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verzin je dat of is dat serieus een afkorting?
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Van wie is dat trouwens? Ik gok maar wat.
Lois Lane.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik Superman was, wie zou ik dan moeten redden Tassendief of houjemond?
houdjemond want dan kan je neuken op een flat gebouw.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik Superman was, wie zou ik dan moeten redden Tassendief of houjemond?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 02:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben jij een bedreigde diersoort ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |