Gastquote:Op zondag 2 november 2014 02:23 schreef HighTech het volgende:
Hoeveel geiten worden er per jaar door mensen verkracht? Je mag er 450 naast zitten.
900.quote:Op zondag 2 november 2014 02:23 schreef HighTech het volgende:
Hoeveel geiten worden er per jaar door mensen verkracht? Je mag er 450 naast zitten.
450.quote:Op zondag 2 november 2014 02:28 schreef mig72 het volgende:
Volgende vraag:
Hoeveel keer worden mieren geneukt op het Fok Forum gemiddeld?
Dat is altijd goed.quote:Op zondag 2 november 2014 02:28 schreef houdjemond het volgende:
Nah vind t niveau beetje jammer nu, maargoed, weet niet of het je eigen veroveringen zijn, ik zeg 100.
1 op de 5quote:Op zondag 2 november 2014 02:30 schreef HighTech het volgende:
Hoeveel neushoorns worden wereldwijd per jaar anaal geneukt door bejaarde mannen?
4 keer een kwart.quote:Op zondag 2 november 2014 02:28 schreef mig72 het volgende:
Volgende vraag:
Hoeveel keer worden mieren geneukt op het Fok Forum gemiddeld?
2x de helft.quote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel chips zit er gemiddeld in één zak chips.
De afgebrokkelde restanten meegeteld?quote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel chips zit er gemiddeld in één zak chips.
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
De afgebrokkelde restanten meegeteld?
Ga ff serieus reagerenquote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
De afgebrokkelde restanten meegeteld?
Dit is ONZ leef je een beetje uit,quote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef RingBewoner het volgende:
Jammer dat enig niveau of een beetje serieus doen er niet in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2008quote:Op zondag 2 november 2014 02:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ha-ha, 2008 belde, ze willen hun grap terug.
Wanneer werd de eerste grand prix in Spa gehouden.quote:Op zondag 2 november 2014 02:31 schreef RingBewoner het volgende:
Jammer dat enig niveau of een beetje serieus doen er niet in zit.
quote:Op zondag 2 november 2014 02:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit is ONZ leef je een beetje uit,Wel, dit was mijn idee dus mijn topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Lang geleden Er werd als sinds 1920 geracet maar in 1950 de eerste officiële GP.quote:Op zondag 2 november 2014 02:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wanneer werd de eerste grand prix in Spa gehouden.
Is goedquote:Op zondag 2 november 2014 02:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang geleden Er werd als sinds 1920 geracet maar in 1950 de eerste officiële GP.
Lastige, 6?quote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef HighTech het volgende:
Hoeveel plakken kaas telt 1 plak kaas?
Dan had je maar in NWS moeten openen of een of andere bejaarden/homo ontmoetingsplek.quote:
452 km p uquote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is de hoogst gemeten topsnelheid van een F1-wagen gedurende een officieel weekend.
Nu reageer jij serieus.quote:Op zondag 2 november 2014 02:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang geleden Er werd als sinds 1920 geracet maar in 1950 de eerste officiële GP.
23.quote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is de hoogst gemeten topsnelheid van een F1-wagen gedurende een officieel weekend.
Meer dan 300?quote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef RingBewoner het volgende:
Hetzelfde aantal likken voordat je een lolly helemaal leeg likt?quote:Op zondag 2 november 2014 02:35 schreef HighTech het volgende:
Hoeveel plakken kaas telt 1 plak kaas?
Vast meer als dat ik doe.quote:Op zondag 2 november 2014 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel make up verbruikt een vrouw per jaar?
370quote:Op zondag 2 november 2014 02:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, iets specifieker als het kan.
Ja. Antonio Pizzonia.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
4.quote:Op zondag 2 november 2014 02:40 schreef Tassendief het volgende:
Hoeveel Nederlanders hebben er in de Formule 1 meegedaan.
15quote:Op zondag 2 november 2014 02:40 schreef Tassendief het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja. Antonio Pizzonia.Volgens mij had Kimi daar ook wel een aardige snelheid gehad daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5quote:Op zondag 2 november 2014 02:40 schreef Tassendief het volgende:
Tellen Somaliërs mee?quote:Op zondag 2 november 2014 02:42 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoeveel zwarte pieten gaan we zien deze kerst?
3 Negers.quote:Op zondag 2 november 2014 02:42 schreef mig72 het volgende:
[..]
ik zie er al 1quote:Op zondag 2 november 2014 02:42 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan is het 450.quote:Op zondag 2 november 2014 02:45 schreef mig72 het volgende:
Een zwarte piet is in Nederland eenieder die je zwart maakt. Dus, tel maar je winst.
Dat ligt aan de afmetingen van de meloen en de druivenquote:Op zondag 2 november 2014 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel druiven passen er in een meloen?
Hoe groot is de meloen.quote:Op zondag 2 november 2014 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel druiven passen er in een meloen?
Smart girlquote:Op zondag 2 november 2014 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ligt aan de afmetingen van de meloen en de druiven
Hij heeft toch niet gezegd dat ze heel moeten blijven? Bijna infiniet dus.quote:Op zondag 2 november 2014 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ligt aan de afmetingen van de meloen en de druiven
Is houdjemond zwaarder dan 70 kilo of niet?quote:Op zondag 2 november 2014 02:50 schreef Tassendief het volgende:
Als je Tassendief en houdjemond van een flat zou gooien wie zou er het eerste de grond raken?
quote:Op zondag 2 november 2014 02:50 schreef Tassendief het volgende:
Als je Tassendief en houdjemond van een flat zou gooien wie zou er het eerste de grond raken?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is houdjemond zwaarder dan 70 kilo of niet?
Ah hell no. Kilotje of 48.quote:Op zondag 2 november 2014 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is houdjemond zwaarder dan 70 kilo of niet?
Ik zou je in de zee gooienquote:Op zondag 2 november 2014 02:50 schreef Tassendief het volgende:
Allebei even snel.quote:Op zondag 2 november 2014 02:50 schreef Tassendief het volgende:
Ben dan ook 1.60 en doe vrij intensief werk dus tis prima in verhouding.quote:
1,60?quote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben dan ook 1.60 en doe vrij intensief werk dus tis prima in verhouding.
Maar ik gok dat zwaardere massa harder naar beneden dondert dus ik leef net een paar seconden langer.
Dus ik ben eerder bij de hemelpoort in de rijquote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar ik gok dat zwaardere massa harder naar beneden dondert dus ik leef net een paar seconden langer.
Harder als je pure kracht bedoelt maar niet sneller.quote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inderdaad anders krijg je het wnf op je dak.quote:Op zondag 2 november 2014 02:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze mogen niet geplet worden natuurlijk
Yush.quote:
1.60? Nicequote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Diegenen die zijn lichaamoppervlak vergroot zal een klein beetje langer leven.quote:Op zondag 2 november 2014 02:54 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dus ik ben eerder bij de hemelpoort in de rij
Welke kleur ogen heb je?quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush.
Maar genoeg SC.
Vragen willen we
Hier een vraag voor jequote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yush.
Maar genoeg SC.
Vragen willen we
Een blaadje papier valt toch ook langzamer in vergelijking met een baksteen?quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Harder als je pure kracht bedoelt maar niet sneller.
wednesday night fights ?quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Inderdaad anders krijg je het wnf op je dak.
Van wie is dat trouwens? Ik gok maar wat.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verzin je dat of is dat serieus een afkorting?
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Van wie is dat trouwens? Ik gok maar wat.
Lois Lane.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik Superman was, wie zou ik dan moeten redden Tassendief of houjemond?
houdjemond want dan kan je neuken op een flat gebouw.quote:Op zondag 2 november 2014 02:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik Superman was, wie zou ik dan moeten redden Tassendief of houjemond?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 02:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben jij een bedreigde diersoort ?
Wrijving door de wind vertraagt de val.quote:Op zondag 2 november 2014 02:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een blaadje papier valt toch ook langzamer in vergelijking met een baksteen?
Gewoon je shirt uitrekken doen die vliegende eekhoorns toch ookquote:Op zondag 2 november 2014 02:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Diegenen die zijn lichaamoppervlak vergroot zal een klein beetje langer leven.
Iets met goede voorbeeld geven?quote:Op zondag 2 november 2014 03:01 schreef RingBewoner het volgende:
Doe anders even een nieuwe en goede vraag, misschien ietwat serieus en algemeen.
Houd het maar ONZ, ik lig doorgaans in een deuk hiervan.quote:Op zondag 2 november 2014 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iets met goede voorbeeld geven?
Wat is het record polsstokhoogspringen op de OS.quote:Op zondag 2 november 2014 03:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iets met goede voorbeeld geven?
SJAKIE!quote:Op zondag 2 november 2014 03:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie speelde Sjaak van Kooten in de serie Flodder ?
Double Dutch.quote:Op zondag 2 november 2014 03:05 schreef dedude87 het volgende:
Met welk nummer brak double date door?
Wie?quote:Op zondag 2 november 2014 03:05 schreef dedude87 het volgende:
Met welk nummer brak double date door?
Aantal keer meegedaan of hoe hoog?quote:Op zondag 2 november 2014 03:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is het record polsstokhoogspringen op de OS.
11,4quote:Op zondag 2 november 2014 03:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is het record polsstokhoogspringen op de OS.
dan weet ik het niet meerquote:Op zondag 2 november 2014 03:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe hoog, en dan bij de mannen.
10 mmquote:Op zondag 2 november 2014 03:08 schreef PowerLoungen het volgende:
ik moet schijte, hoeveel diarree gaat eruit komen ?
Wat niet weet, dat niet deert.quote:Op zondag 2 november 2014 03:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan mag jij niet posten want je hele leven is een leugen
Ooh dat, Christus.quote:
ik nietquote:Op zondag 2 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil met mij naar de dierentuin?
Bassiequote:Op zondag 2 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat gaan we doen in de dierentuin?quote:Op zondag 2 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je dikke kankermoederquote:Op zondag 2 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gruwelijk, één keer in mijn leven zelf doorheen gereden!!!!quote:Op zondag 2 november 2014 03:13 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze bocht///
datenquote:Op zondag 2 november 2014 03:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wat gaan we doen in de dierentuin?
Is het thuis niet spannend genoeg?quote:Op zondag 2 november 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mama gaat blijkbaar vervelen ondanks, dat het een zeldzaam en bijna nooit in het wild gespot, viswijf is.quote:
Ik nietquote:Op zondag 2 november 2014 03:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gruwelijk, één keer in mijn leven zelf doorheen gereden!!!!
De bocht zal bekend zijn als Eau Rouge maar de officiële naam is: Raidillon aan de Eau Rouge. De mooiste bocht ter wereld!!!
krjg kankerquote:Op zondag 2 november 2014 03:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mama gaat blijkbaar vervelen ondanks, dat het een zeldzaam en bijna nooit in het wild gespot, viswijf is.
krijg darmkankerquote:Op zondag 2 november 2014 03:18 schreef Piger het volgende:
Hoeveel mannen in Nederland hebben gefapt op foto's (van jennifer lawrence) van the fappening?
En? Scoor je beetje goed?quote:Op zondag 2 november 2014 03:18 schreef mig72 het volgende:
[..]
hahaha ik zit de grote bijbelquiz op uitzendiggemist te kijken, serieus
Ik niet iig. Niet veel bijzonders die foto'squote:Op zondag 2 november 2014 03:18 schreef Piger het volgende:
Hoeveel mannen in Nederland hebben gefapt op foto's (van jennifer lawrence) van the fappening?
Je vond het zaadfoto's?quote:Op zondag 2 november 2014 03:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik niet iig. Niet veel bijzonders die foto's
Ben een dag na de GP van België in (volgens mij 2009) teruggegaan naar het circuit en kon dus daar de baan op. Eerst te voet en veel foto's gemaakt en naar boven gelopen. Daarna de auto gepakt en naar La Source gereden om daarna Eau Rouge te doen, Helemaal doorgereden tot aan de busstop en toen gekeerd. Vlak voor kemmel straight werd ik van het circuit afgehaald door een knakker op een quad en moest ik heel snel opzouten. Gelukkig mocht ik de foto's houden. Die ervaring is toffer dan de eerste keer sex!quote:Op zondag 2 november 2014 03:18 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik nietzou het wel een keer willen
God als in God de drie-eenheid, Vader, Zoon en Heilige Geest of iets van Allah?quote:
Ja, wat is er?quote:Op zondag 2 november 2014 03:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
God als in God de drie-eenheid, Vader, Zoon en Heilige Geest of iets van Allah?
GP België is toch duur?quote:Op zondag 2 november 2014 03:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben een dag na de GP van België in (volgens mij 2009) teruggegaan naar het circuit en kon dus daar de baan op. Eerst te voet en veel foto's gemaakt en naar boven gelopen. Daarna de auto gepakt en naar La Source gereden om daarna Eau Rouge te doen, Helemaal doorgereden tot aan de busstop en toen gekeerd. Vlak voor kemmel straight werd ik van het circuit afgehaald door een knakker op een quad en moest ik heel snel opzouten. Gelukkig mocht ik de foto's houden. Die ervaring is toffer dan de eerste keer sex!
Dit dus.quote:Op zondag 2 november 2014 03:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal kansloos kind.
Klopt, dat weekend kostte mij toen inclusief hotel, benzine, eten en drinken iets van 1200 euro. Maar ik vertrok op Woensdag uit Nederland en ging pas op Dinsdag weer terug. Dus hotel van woensdag tot en met maandag en ik heb niet bezuinigd op eten of drinken.quote:Op zondag 2 november 2014 03:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
GP België is toch duur?
ben wel een keer bij de A1GP geweest maar dat is heel anders
Waarom spam je die troep in elk topic?quote:
Haha, Amerika 2005.quote:Op zondag 2 november 2014 03:33 schreef Tassendief het volgende:
Top race was dit zeg.....
[ afbeelding ]
Goeden nummer.quote:Op zondag 2 november 2014 03:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waarom spam je die troep in elk topic?
Goede educatie dan. Maar nee, ik wil een vrouw.quote:Op zondag 2 november 2014 03:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Travo's moet je "haar" noemen als ze in character zijnAldus mijn tv-educatie
quote:Op zondag 2 november 2014 03:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goede educatie dan. Maar nee, ik wil een vrouw.
quote:Op zondag 2 november 2014 03:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goede educatie dan. Maar nee, ik wil een vrouw.
ga dan iets stellen, dit snel volpompen en #3 kickt omhoog als nieuw topicquote:
Donetskquote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Tassendief het volgende:
Oke beginnen met een makkelijke vraag:
Wat is de hoofdstad van Oekraïne
Donekts is Rusland tochquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is het nu wel. Oud regime verworpen.
Marianentrogquote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef houdjemond het volgende:
Ergens bij het eiland Guam, ligt het diepste punt van de oceaan.
Toen onderzoekers meer dan 10 kilometer diep zaten troffen ze toch nog, tot ieders verbazing vissen en zelfs garnaaltjes aan..
Maar hoe heet dat diepste punt van ruim 300 km breed?
Een clown.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef houdjemond het volgende:
Ergens bij het eiland Guam, ligt het diepste punt van de oceaan.
Toen onderzoekers meer dan 10 kilometer diep zaten troffen ze toch nog, tot ieders verbazing vissen en zelfs garnaaltjes aan..
Maar hoe heet dat diepste punt van ruim 300 km breed?
Het toiletquote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat is de populairste attractie op een kermis?
Botsauto,s ?quote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat is de populairste attractie op een kermis?
Chinees , kan niet rijdenquote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Met een dronken Rus als chauffeur toch.
Portugal..quote:Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef Tassendief het volgende:
Door welk land werd Oranje op het WK in 2006 uitgeschakeld
Woerdenquote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke Nederlandse stad werd vroeger Wyrda genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |