Nopequote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
De kern van de storm?
Ik weet dat hij een kleine broer had gekregen oftewel een tweede storm, volgens mij was dat niet rood maar bruin of zoiets.
Griekenland was in 2004 tegen Portugalquote:Op zondag 2 november 2014 01:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgens mij stond toen Griekenland als totale verassing in de finale, ik dacht tegen Spanje en volgens mij won Griekenland.
Ik heb dit laatst nog zitten lezen, is heel recent nieuws dit maar onthouden. Ho maar, ik denk nog even na.quote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Nopedenk nog even goed na
[ afbeelding ]
Close enough.quote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Griekenland was in 2004 tegen Portugal
Photoshop?quote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een schaduw van een ufo.quote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die foto is echt recent gemaakt door de Hubble telescoop.quote:
Nou, vooruit ik reken dit goed als jullie akkoord gaan.quote:
MMM hoe de neuk moet ik dit weten? ik vraag mijn alienbroer het ff, zal ik hem direct bellenquote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha mijn beschrijving van " een ding" was wel heel erg lomp jaquote:Op zondag 2 november 2014 01:36 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Nou, vooruit ik reken dit goed als jullie akkoord gaan.
Het is namelijk een schaduw inderdaad, maar dan een maan rondom Jupiter (Ganymedes)
Er was nog iemand eerder die zei dat het een schaduw was.quote:Op zondag 2 november 2014 01:36 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Nou, vooruit ik reken dit goed als jullie akkoord gaan.
Het is namelijk een schaduw inderdaad, maar dan een maan rondom Jupiter (Ganymedes)
Wat een groot ¨ding¨ dan.quote:Op zondag 2 november 2014 01:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha mijn beschrijving van " een ding" was wel heel erg lomp ja
Wie danquote:Op zondag 2 november 2014 01:36 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Er was nog iemand eerder die zei dat het een schaduw was.
quote:
Kies jij maar een vraagquote:Op zondag 2 november 2014 01:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]hiero, maar maakt niet uit joh, next!
Sorry zie t nu! Jij bent 🐣quote:Op zondag 2 november 2014 01:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]hiero, maar maakt niet uit joh, next!
Hoeveel mag je ernaast zitten?quote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoeveel vertraging hebben alle NS treinen in Nederland gemiddeld per dag?
39 uur en 15 minuten.quote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel mag je ernaast zitten?
Per dag, ik gok iets van 180 minuten.quote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
100 min.quote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |