Hij is d'r hoor,quote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wacht nog op een nieuwe vraag.
Ik koos voor de makkelijke categoriequote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat een mierenneukende vraag zeg. [ afbeelding ]
Tering, dat zou ik zo 1,2,3 niet weten eigenlijk.... even nadenken hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze is ook makkelijk :
Belgische Koning tijdens WO 1
neem de tijdquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tering, dat zou ik zo 1,2,3 niet weten eigenlijk.... even nadenken hoor.
Mag ik een hulplijn inschakelen?quote:Op zondag 2 november 2014 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze is ook makkelijk :
Belgische Koning tijdens WO 1
neequote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn inschakelen?
hoeveelste Albert?quote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef RingBewoner het volgende:
Zou gokken gezien de recente ontwikkelingen met alle Alberts en Phillips dat het iets van koning Albert was.
Ik weet niet welke net is afgetreden dus dan moet ik echt gaan gokken en een beroep doen op mijn geheugen/algemene kennis en volgens mij is Albert III afgetreden, logisch sommetje brengt mij dan bij Albert I.quote:
Goed volgensmijquote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet niet welke net is afgetreden dus dan moet ik echt gaan gokken en een beroep doen op mijn geheugen/algemene kennis en volgens mij is Albert III afgetreden, logisch sommetje brengt mij dan bij Albert I.
Juist antwoordquote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet niet welke net is afgetreden dus dan moet ik echt gaan gokken en een beroep doen op mijn geheugen/algemene kennis en volgens mij is Albert III afgetreden, logisch sommetje brengt mij dan bij Albert I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |