Je hebt een naamtopic man. Als dat geen liefde is.quote:
Ik heb dan ook louter liefde voor julliequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic man. Als dat geen liefde is.
Iedereen heeft liefde hier voor iedereen. Ook al is het niet altijd kusjekroel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook louter liefde voor jullie
Mwaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen heeft liefde hier voor iedereen. Ook al is het niet altijd kusjekroel.
quote:
Pfoe, wat een statement.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet het, alrightquote:
...ik weet niet wat ik nu moet zeggenquote:
Love me backquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...ik weet niet wat ik nu moet zeggen
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet je toch allang Sammy. Ik dacht dat ik dat nooit hoefde te zeggen tegen jouquote:
Niet zo pessimistisch Barbquote:
Bevestiging is leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet je toch allang Sammy. Ik dacht dat ik dat nooit hoefde te zeggen tegen jou
Ik heb zoveel liefde voor jou, dat zou ik je nooit kunnen geven in 1 mensenlevenquote:
Oh my.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liefde voor jou, dat zou ik je nooit kunnen geven in 1 mensenleven
Als je daar geen warm gevoel van krijgt, dan weet ik het ook niet meer.quote:
We zitten in de stal, heel romantisch naar het gehinnik van de paarden te luisterenquote:
Niet pessimistisch, realistisch. Ik heb genoeg liefde voor iedereen, ik kies er echter voor om die niet aan iedereen te geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |