Hoelang duurde het voordat je het kon en moet ik dat in een groepsles doen of kan ik op mn ka mer oefenen?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Gadver, ik ga toch ook niet mezelf beffen
Als jij al te vies bent van jezelf, wie moet er dan overheenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat moet je ook je vriendin laten doenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kende ooit een meisje die dat kon.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus het was een kennis/vriendin?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kende ooit een meisje die dat kon.
Zag er raar uit.
Kennis, ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus het was een kennis/vriendin?
Hoezo keek je?
Dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef Enchanter het volgende:
Als niet minimaal 30cm heb hangen , kan je beter van Fok! oprotten
Heel heel raar man..quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennis, ja.
Omdat ze zei dat ze het kon en ik benieuwd was. Is dat heel raar?
Ik had een vriendin.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef lntel het volgende:
[..]
Heel heel raar man..
Ze beft zichzelf voor je neus en je doet er niets mee?
Conclusie: hommo.
Waarom niet? Ik zou mezelf wel willen zoenen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik ga mezelf ook niet zoenenIs gewoon raar, don't know
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef lntel het volgende:
Ik kon het ook vroeger hahaa
Ik gooide mijn benen zo tegen de muur en liet ze vallen waardoor mn pielemuis mijn bakkes in kwam
Overigens maar 2x gedaan ... Vind het best nasty
JA, moet je ook eens proberen!! Zo die benen tegen die muur en je om laten vallen en dan zo die KUT in je bakkes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef deze arme jongen eens tips.quote:
Gedachtegang van jongetjes van 12 blijf ik echt apart vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 02:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
er was eens iemand die zijn eigen kont had geneukt met zijn pik
dit deed ie als volgt:
zijn beide benen breken waardoor de indexeringsgraad vernieuwd werd hierdoor kon hij zijn anus dus danig buig dat het voorzijn pik kwam en zo kon die zichzelf neuke
quote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
JA, moet je ook eens proberen!! Zo die benen tegen die muur en je om laten vallen en dan zo die KUT in je bakkes!Nee bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomde van de week dat ik iemand moest beffen ( Ja i know vreemde dromen heb ik)
Ik wist al dat ik het nooit zou willen, maar deze droom was zo levensecht dat ik er nu helemaal 1000% zeker van ben nooit te zullen beffen, ook mijzelf niet![]()
geil manquote:Op zondag 2 november 2014 02:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
er was eens iemand die zijn eigen kont had geneukt met zijn pik
dit deed ie als volgt:
zijn beide benen breken waardoor de indexeringsgraad vernieuwd werd hierdoor kon hij zijn anus dus danig buig dat het voorzijn pik kwam en zo kon die zichzelf neuke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |