Bedoel je dat het een beetje lijn-achtig / abstract is opgezet? Dus niet volledig 'af' maar wel heel herkenbaar?quote:Op zondag 16 november 2014 11:07 schreef Take2 het volgende:
Hier thuis herkende iedereen het gelijk maar goed die wisten dat ik een salamander wil
Dit was ook maar even een snelle tekening juist omdat ik op internet naar voorbeelden wilde zoeken om hem 'goed' te maken.
Maar denk idd dat ik het maar gewoon aan m'n artist overlaat dan, want met mijn tekenskills....
Dromenvanger?quote:Op maandag 17 november 2014 11:43 schreef FlyingHeart het volgende:
Hallo ik kijk hier al een tijdje mee en heb me nu ook maar geregistreerd.
Ik wil al heel lang een tatoeage die symbool staat voor fantasie/(dag)dromen maar zelf kan ik niet echt iets bedenken.
Heb ook al heel veel op Pinterest gezocht maar zonder succes.
Wil wel graag een kleine tatoeage geen grote sleeve ofzo.
Dingen zoals de nordic rune symbolen vind ik erg gaaf, hoe simpeler hoe mooier ik het vaak vind.
Iemand enig idee waarop ik kan zoeken(zoekwoorden/richtingen) alle suggesties zijn welkom
Maar het is toch ook niet voor jou? Jij hoeft toch ook niet te zien wat het is? Ik herkende het trouwens wel als salamander, ik denk dat een beetje behoorlijke artist er wel wat moois van kan maken met dit idee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je het precies zo wilt bestaat het gevaar dat niemand ziet wat het is. Dus dan lijken het willekeurige lijntjes en ziet dat er niet zo 'mooi' uit.
Ik zag het ook wel. Ik zeg ook niet dat hij het voor een ander moet doen, ik had het wellicht anders moeten verwoorden. Maar precies zo, dan vraag Ik me af of e later nog ziet wat het is?quote:Op maandag 17 november 2014 15:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar het is toch ook niet voor jou? Jij hoeft toch ook niet te zien wat het is? Ik herkende het trouwens wel als salamander, ik denk dat een beetje behoorlijke artist er wel wat moois van kan maken met dit idee.
Inkstitution in rotterdam...Errol, een van de betere artiesten van NL vind ik zelf.. En een ontieglijke teringleijer in mijn bescheiden mening. Hij heeft een van de betere tatts bij mij gezet, maar ik mag m absoluut niet.quote:Op maandag 17 november 2014 17:17 schreef Take2 het volgende:
Ik ga gewoon een goeie artist zoeken en dan komt t denk ik wel goed![]()
Iemand nog suggestie, woon zelf bij dordt maar heb een auto
haha ach ja ik woon dichter bij Rotterdam dus ik ben dat wat meer gewend denk ik haha, zal hem onthouden.quote:Op maandag 17 november 2014 17:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Inkstitution in rotterdam...Errol, een van de betere artiesten van NL vind ik zelf.. En een ontieglijke teringleijer in mijn bescheiden mening. Hij heeft een van de betere tatts bij mij gezet, maar ik mag m absoluut niet.Maar heb erg veel respect voor hem als artiest.
Laten we het houden op cultuurclash van deze chauvinistische Brabander, tegenover een rotterdammer![]()
www.vikingrune.com/rune-converter/quote:Op maandag 17 november 2014 11:43 schreef FlyingHeart het volgende:
Hallo ik kijk hier al een tijdje mee en heb me nu ook maar geregistreerd.
Ik wil al heel lang een tatoeage die symbool staat voor fantasie/(dag)dromen maar zelf kan ik niet echt iets bedenken.
Heb ook al heel veel op Pinterest gezocht maar zonder succes.
Wil wel graag een kleine tatoeage geen grote sleeve ofzo.
Dingen zoals de nordic rune symbolen vind ik erg gaaf, hoe simpeler hoe mooier ik het vaak vind.
Iemand enig idee waarop ik kan zoeken(zoekwoorden/richtingen) alle suggesties zijn welkom
Wat zijn die stippels?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:34 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt niet helemaal over op de foto, maar mijn nieuwe aanwinst
leuk die stippenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:34 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd een soppie op je beenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta er echt enorm scheef voor, dus een beetje vertekend, maar toch vast een plaatje. Volgende keer alleen nog de bloem en het lijstje zelf!
Te zot voor woorden toch eigenlijk, dat omdat 1 of andere idioot in 40-45 een perfect menselijk symbool als een swastika, heeft om weten te toveren tot iets wat door de meeste wordt gezien als iets negatiefs..quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Let wel even wat je op je arm zet, er zijn best veel runen (symbolen) gebruikt voor bijvoorbeeld aanduidingen tijdens het Nazi tijdperk e.d.
Voor je straks blij bent met je leuke rune tattoo en er allemaal mensen zijn die ze herkennen als één of ander Schutzstaffel symbool.
http://en.wikipedia.org/wiki/Runic_insignia_of_the_Schutzstaffel
Die kleuren van de bloemen zijn echt heel mooi! Gaaf hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:34 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ermahgerd een soppie op je beenVet
En chell ik vind hem mooi! Past goed bij je
Zeker zot. Maar gezien de meeste mensen die jouw tatoeages zien het verhaal er achter nooit te horen krijgen en meteen zelf conclusies gaan trekken is een swastika zetten niet zo heel slim.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Te zot voor woorden toch eigenlijk, dat omdat 1 of andere idioot in 40-45 een perfect menselijk symbool als een swastika, heeft om weten te toveren tot iets wat door de meeste wordt gezien als iets negatiefs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |