And I'm just sitting here, engineeringquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef GlenSpey het volgende:
Wat een gezeik met WoW deze ochtend, nu voor de tweede keer vast in een laadscherm. Bij het herstarten krijg ik 'A character with that name already exists'. De portals in Pandaria werkten ook niet....
Och, ik heb nog 5 characters die ik ga levelen, alle quests lezen komt er vanzelf van. En we gaan samen levelen tot 100, zin inquote:Op woensdag 5 november 2014 11:27 schreef Tokus het volgende:
wat is daar nou leuk aan? dan storm je door alle quests heen zonder ook maar een beetje op te letten wat er gebeurt...
Na een halfuur eindelijk weer ingelogd. Vijf minuten gespeeld en weer weg: world server downquote:Op woensdag 5 november 2014 12:16 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
And I'm just sitting here, engineering
Ik ook van de week, wel met die bugquote:
Denk dat ik toch liever bezig ben om in te loggen dan om 9 uur te staren naar Word, Outlook, Autocad en Excelquote:Op woensdag 5 november 2014 12:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Na een halfuur eindelijk weer ingelogd. Vijf minuten gespeeld en weer weg: world server down
Hadden meerdere mensen gisteravond al last vanquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef GlenSpey het volgende:
Wat een gezeik met WoW deze ochtend, nu voor de tweede keer vast in een laadscherm. Bij het herstarten krijg ik 'A character with that name already exists'. De portals in Pandaria werkten ook niet....
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:34 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Denk dat ik toch liever bezig ben om in te loggen dan om 9 uur te staren naar Word, Outlook, Autocad en Excel.
Maar ja, de centen hé...
Lijkt me niet, aangezien ze nieuwe transmog items voor challenge modes gaan invoeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef Roma-Totti het volgende:
Gaat trouwens de transmog weg in WoD? Iemand zei dat
Transmog is een van de meest populaire features die ze ooit aan het spel hebben toegevoegd. Gaat echt niet weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef Roma-Totti het volgende:
Gaat trouwens de transmog weg in WoD? Iemand zei dat
Ben benieuwd of Blizzard ze terug laat komen via BM AH of iets anders. Blizzard is meestal niet zo van het weggooien van art.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Transmog is een van de meest populaire features die ze ooit aan het spel hebben toegevoegd. Gaat echt niet weg.
Wat wel weg is zijn de Challenge Mode gold sets, als je in MoP 9x gold gehaald hebt kan je ze nog kopen maar ze zijn unobtainable vanaf nu als je dat niet hebt.
Alleen zo jammer dat die van priest niet zo mooi is. Heb hem nu wel aan, maar dat is luiheidquote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef TwyLight het volgende:
Transmog is een van de meest populaire features die ze ooit aan het spel hebben toegevoegd. Gaat echt niet weg.
Wat wel weg is zijn de Challenge Mode gold sets, als je in MoP 9x gold gehaald hebt kan je ze nog kopen maar ze zijn unobtainable vanaf nu als je dat niet hebt.
Ik zal wel spuit elf zijn, maar level 100? Het kostte mij al 2 jaar om 3 level 90's en 1 level 88 te krijgenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, ik heb nog 5 characters die ik ga levelen, alle quests lezen komt er vanzelf van. En we gaan samen levelen tot 100, zin inAltijd gezellig.
Er zitten maar een paar mooie tussen. In de Shaman gear zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat die van priest niet zo mooi is. Heb hem nu wel aan, maar dat is luiheid
Ik level echt nauwelijks en toch 6 op lvl 90 gekregen. Waarvan één maar tot lvl 60 + boost van WoD.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef Selestha het volgende:
Ik zal wel spuit elf zijn, maar level 100? Het kostte mij al 2 jaar om 3 level 90's en 1 level 88 te krijgenGaat mij wel even kosten om de 100 te halen dus
Die is echt foeilelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 13:00 schreef TwyLight het volgende:
Er zitten maar een paar mooie tussen. In de Shaman gear zou ik nog niet dood gevonden willen worden
Baal nog steeds dat ik niet heb doorgezet en die set op mn mage nu dus mis. Maar ja, al mijn vrienden waren gestopt en had er zelf ook vrij weinig zin in toen...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Warlock:
[ afbeelding ]
Priest (heb ik nu standaard aan, maar te lui om te kijken wat ik dan wel aan wil):
[ afbeelding ]
Ik haat die domme paladin gear. Elke noob loopt er ook in rondquote:Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is echt foeilelijkDruid, mage, monk paladin zijn wel mooi. Warlock vind ik het mooist.
Priest is vooral bijzonder saai en nietszeggend.
Noob zwaaitquote:Op woensdag 5 november 2014 13:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik haat die domme paladin gear. Elke noob loopt er ook in rond
"For the light!", brulde de 12-jarige met overslaande stem achter zijn computer, waarna er een scheldkanonnade volgde toen de horde enemy stukken beter bleek te zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En dan ben je zeker ook nog human male
quote:
quote:
Wat een gare bedoeling weer.. Ik kan ff inloggen, doe wat, log automatisch uit, en sta weer in Shrinequote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef Furdinand het volgende:
Ik kon orgrimmar niet inals ik in de buurt kwam werd ik eruit gegooid.
Die van mij is nog niet sexy maar ik heb al wel een: http://www.wowhead.com/item=14175/buccaneers-vestquote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef Roma-Totti het volgende:
Vet sexy jaaa!
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodhoof/Ameliaa/simple
![]()
Zelfde gebied?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zelfde realm, zelfde addons kan met m'n main niet inloggen met m'n alt wel
Tieten!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Idanue het volgende:
[..]
Die van mij is nog niet sexy maar ik heb al wel een: http://www.wowhead.com/item=14175/buccaneers-vest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |