quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:50 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil alleen maar meiden neuken.
Geen kerels
"Echt nooit" is natuurlijk heel wat anders dan "alleen maar"...quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:49 schreef TheStranger1158 het volgende:
Het vooroordeel "mannen willen alleen maar alle meiden neuken" is niks nieuws.
Maar dames, hoe werkt dat bij jullie dan? Stellen jullie nou echt dat jullie nooit als doel hebben om alleen gepaald te worden?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:03 schreef DeRakker. het volgende:
Je doet het altijd met zn 2en... als een man veel onenight's heeft, zijn er evenveel vrouwen die dit dan ook hebben.
Dan is zijn conclusie bullshit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]![]()
Maar als een man 50 ONS heeft met vrouwen, en elk van die vrouwen heeft anders nooit een ONS?
Juistquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
Who cares. Als man of vrouw lekker rond wil neuken, dan moet hij of zij dat mooi doen. Mits vrijgezel of een open relatie.
Ja je gaat niet voor de gezelligheid met een vrouw samenwonen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb het gevoel dat de hele maatschappij een libido heeft van een 16 jarige. Het hele hebben van een relatie (in mijn omgeving) lijkt vooral te gaan om het hebben van een vaste seks-partner. Vrouwen lijken daar niet echt minder erg in dan mannen.
Anders lees je de quotes even.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:09 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Geen conclusie, het is de stelling van menige meid hier.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef vera166 het volgende:
Ik heb dit nog nooit als doel gehad maar ik ben niet representatief voor alle vrouwen. Echter, ik ben ook geen uitzondering.
Als ik uit ga wil ik wel aandacht en zo, en dat krijgen vrouwen door alleen maar vrouw te zijn. Het zou raar zijn om te doen alsof ik dat niet wil. Iedereen vindt (positieve) aandacht leuk. Maar ik ga nooit uit met het idee om die avond een piemel te scoren.
Kortom: mannen willen jagen en palen, vrouwen willen (verleiden en) bevestiging/ aandacht. Vrouwen willen ook wel seks. Maar ze moeten wel het idee hebben begeerd te (zijn) geworden, iets exclusiefs te hebben. Das onderdeel van de vrouwelijke seksualiteit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef vera166 het volgende:
Ik heb dit nog nooit als doel gehad maar ik ben niet representatief voor alle vrouwen. Echter, ik ben ook geen uitzondering.
Als ik uit ga wil ik wel aandacht en zo, en dat krijgen vrouwen door alleen maar vrouw te zijn. Het zou raar zijn om te doen alsof ik dat niet wil. Iedereen vindt (positieve) aandacht leuk. Maar ik ga nooit uit met het idee om die avond een piemel te scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |