quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen loopt BBQ met een kurk in zijn kont
Ohja, dat was iemand anders op TC.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hij weet toch niet hoe ik eruit zie![]()
En waarom moet hij kiezen, allebei kan toch ook
Ooit eens mijn vriendin meegenomen naar een band waar ze zwaar fan van was. Tilburg, hotel gefixt (doe ik wel vaker want lui) en 2 dagen vrij genomen van werk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zou ik boos zijnbetaal je veel geld.. nemen zij het niet serieus
JCquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn smaak qua jongens is wel echt beperkt vergeleken met meisjes
Wie zou je doen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn smaak qua jongens is wel echt beperkt vergeleken met meisjes
Man man manquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit eens mijn vriendin meegenomen naar een band waar ze zwaar fan van was. Tilburg, hotel gefixt (doe ik wel vaker want lui) en 2 dagen vrij genomen van werk.
Speelt de band nog geen fatsoenlijke 45 minuten vol en vertrekken zonder toegift.![]()
Ben naar de Grass company gegaan...
Ohquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Qua jongens vooral twinks. Eigenlijk alleen twinks
quote:
Nah.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn dat jongens die een tasje dragen ala Tinkiewinkie.. twinks..
Zo heb ik ze gelukkig ook wel vaak meegemaakt. Zelfs wel dat ze na anderhalf uur spelen van het podium gingen, terug kwamen voor toegift en nog makkelijk een uur spelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man![]()
Fred Durst had het uitgekient in Ierlandhij zei.. het is nu 4 voor 11.. we mogen maar tot 11 spelen, tenzij er voor 11 een lied is gestart
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weinig haar enzo.. kaal hoofd of kaal geschorsen lichaam?
Babyfaced mannenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoofdhaar wel, de rest nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook een mooie ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zei nog net geen "kaalhaar"![]()
zoals dat mannetje bij jochem van gelder in die show
Dan heb je toch veel keus? Die gladde boys scheren toch alles tegenwooridg, okseltjes, balzakkie etcquote:
Wat dan, dat als je je laat pijpen en het niet zelf doet dat je dan geen gay bent?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef Sardu het volgende:
Gister toevallig nog een hele discussie gehad met een Bi. Bleken we uiteindelijk gewoon hetzelfde over dingen te denken.
twink is een gayslangtermquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude op de achtergrond is al bezig met het condoom uit te pakken?
Nah, de richtlijnen zijn we inmiddels wel voorbij. Meer over acceptatie en hoe anderen tegen je aankijken. De meeste mensen blijven het een raar ding vinden wanneer je zegt dat je ook op mannen valt en gaan meteen voorbij aan alles, behalve natuurlijk een schuine grap over in je reet genomen worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat dan, dat als je je laat pijpen en het niet zelf doet dat je dan geen gay bent?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
M'n dag was al gek, maar dit maakt het nog net weer een tikje gekker.
VANDAAG GA IK JE WEER MEETENquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
Tjah.. wat is een 'normale' dag?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
Vandaag ga ik BBQ en LB meetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VANDAAG GA IK JE WEER MEETEN
JAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VANDAAG GA IK JE WEER MEETEN
Een jaar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
Dat is lang geleden, woah.
Bijna tijd dat ik m'n moto dinges krijgquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:53 schreef DrNick het volgende:
Vandaag is al morgen trouwens.
Het is November
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
Dat is lang geleden, woah.
Hebben jelui mekander wel eens gemeet?quote:
Ja ik vind het moeilijk, ik ben er heel dubbel in en vind het in real life bijv tegen mijn baas, die homo is, het te zeggen.. Ik vind het onnatuurlijk.. Misschien is dat zwart/wit maar ik denk dan wel zo is het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nah, de richtlijnen zijn we inmiddels wel voorbij. Meer over acceptatie en hoe anderen tegen je aankijken. De meeste mensen blijven het een raar ding vinden wanneer je zegt dat je ook op mannen valt en gaan meteen voorbij aan alles, behalve natuurlijk een schuine grap over in je reet genomen worden.
Nee nooitquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Hebben jelui mekander wel eens gemeet?
Zal het morgen eens aan mijn sociale kring voorleggen en kijken of zij dit ook onder 'normaal' scharen.quote:
Normale dagen zijn dagen waarin je vrij weinig meemaakt. Naar mijn mening.quote:
colaquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Normale dagen zijn dagen waarin je vrij weinig meemaakt. Naar mijn mening.En ik heb vandaag (gisteren) toch redelijk veel meegemaakt.
Huh ohquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
BijnaBegin dit jaar volgens mij.
Nope.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Hebben jelui mekander wel eens gemeet?
Nee, niet gemeetquote:
stierenklquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja geen idee wat Nick in m'n post zit te editten.
Wat een eurofiequote:Op zaterdag 1 november 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
VANDAAG VOOR HET EERST BBQ MEETEN
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
VANDAAG VOOR HET EERST LB MEETEN
Moest keihard lachenquote:
"Vandaag in "Mijn man heeft een hobbie": Nick heeft een Euro-fetish. Hij fapt gaarne op euromunten uit alle verschillende landen."quote:
Fruitvliegjes schijnen het ook te doen bij gebrek aan een ander geslacht. Er zijn bloemen die zichzelf bevruchten om maar te kunnen overleven... Tjah, dat is ook natuur.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik vind het moeilijk, ik ben er heel dubbel in en vind het in real life bijv tegen mijn baas, die homo is, het te zeggen.. Ik vind het onnatuurlijk.. Misschien is dat zwart/wit maar ik denk dan wel zo is het niet bedoeld.
Maargoed het is ook bewezen dat het een afwijking in de hersenen is, dat zij anders zijn, dat kan. En ik heb ook geen moeite met mensen die op hetzelfde geslacht vallen en die mogen van mij ook kinderen krijgen en opvoeden etc. Al denk ik vaak van ja in mijn visie past het niet.
En ik ben ook van het als het 2 lekkere chicks zijn die zoenen prima, maar 2 bouwvak wijven nee dankje en 2 mannen helemaal niet.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan wel weer zien wie hier de meest serieuze mensen zijn in deze SC. Tik em aan Sardu.
Oh noes, mijn reputatie..quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lach niet te hard, morgen ben jij weer aan de beurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had geen idee, maar dat komt misschien ook wel omdat ik daar liever niet bij nadenk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:02 schreef DrNick het volgende:
Stiekem wist iedereen al dat ik ook op jongens fap, en toch nep-verbaads zijn he.
verbaadsquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:02 schreef DrNick het volgende:
Stiekem wist iedereen al dat ik ook op jongens fap, en toch nep-verbaads zijn he.
Echt niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had geen idee, maar dat komt misschien ook wel omdat ik daar liever niet bij nadenk.
Die is allebei nu.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Watskeburt met de geaardheid van nick?
eeyeyyyyyyyquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Watskeburt met de geaardheid van nick?
Dat pakketje euros wat je kreeg toen we over gingen van de gulden naar de euro.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
Een keer op vakantie op de camping, hadden we een groepje waar we mee deden chillen en een deel ervan kwamen uit Den Haag.. en ik was een verhaal aan het vertellen met "gullie" erin, van ja en gullie denkt dan..
En een ervan zegt "Gullie? Wat is dat"
Zeg ik "Ja.. kende gullie da nie?"
allebei? Er zijn meer dan 2 sekualiteiten hoorquote:
Neuh.quote:
88'quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat pakketje euros wat je kreeg toen we over gingen van de gulden naar de euro.
Dat ging bij mij op aan bier.![]()
'86
Een keer op vakantie op de camping, hadden we een groepje waar we mee deden chillen en een deel ervan kwamen uit Den Haag.. en ik was een verhaal aan het vertellen met "gullie" erin, van ja en gullie denkt dan..
Da's waar. GQ zou ik ook wel doen, maar chicks with dicks dan weer niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
allebei? Er zijn meer dan 2 sekualiteiten hoor
Ahquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh.
Nou, toen op de bank met Rez had ik wel twijfels, maar ik dacht dat je gewoon teveel bier cola op had of zo. Of dat je geen neuk gaf.
Altijd als ik iemand hoor zeggen dat die na 1990 geboren zijn denk ik nog steeds dat die 12 zijnquote:
Ik mocht 'm niet gebruiken, ik moest 'm bewaren van m'n ouders.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat pakketje euros wat je kreeg toen we over gingen van de gulden naar de euro.
Dat ging bij mij op aan bier.![]()
'86
Zou geen onderscheid maken.quote:
Beste jaar voor auti's iddquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Een jaar erbij, en je hebt het beste jaar
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's waar. GQ zou ik ook wel doen, maar chicks with dicks dan weer niet.
[..]
Ah
Wat is GQ? Durf niet te googlen..quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's waar. GQ zou ik ook wel doen, maar chicks with dicks dan weer niet.
[..]
Ah
Met het vaste vriendengroepje alles bij elkaar en bier voor halen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik mocht 'm niet gebruiken, ik moest 'm bewaren van m'n ouders.
Geen idee waar 'ie nu is.Hebben m'n ouders vast gejat.
Ouders
wat neem je mn grap serieusquote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is GQ? Durf niet te googlen..
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat neem je mn grap serieus
Nog niet gekeken dus snap er geen neuk vanquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
Did anyone catch the Ice Cube/ Cube Of ... - IMDb
Nick
Is dat niet gewoon transgender?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:09 schreef DrNick het volgende:
GQ is genderqueer. Dat je je soms jongen voelt en some meisje enzo.
Ja de naam van dat magazine ken ik wel.quote:
Wtf.. dat noemen ze meervoudige persoonlijkheidsstoornis of dissociatieve identiteitsstoornis hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:09 schreef DrNick het volgende:
GQ is genderqueer. Dat je je soms jongen voelt en some meisje enzo.
Het is wel anders.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon transgender?
Maar dan nog een beetje onzeker als ik t zo lees.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. dat noemen ze meervoudige persoonlijkheidsstoornis of dissociatieve identiteitsstoornis hoor
2 dec, jij?quote:
≈transgenderquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dan nog een beetje onzeker als ik t zo lees.
Ik ga jou de hele maand feliciteren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga jou wel feliciteren, als ik het niet vergeet.
Heeft wel iets mooi's.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zoiets.
Ach, ik geef geen neuk. Sommige mensen zou ik doen en sommige niet
volgens mij had ik je nog gefeliciteerdquote:
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bijna tijd dat ik m'n moto dinges krijg![]()
Finally
quote:
Lijkt me best lastig. Daar sta je dan, op de middenlijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:13 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Soort van voetballer die nog niet helemaal zeker weet voor welk team hij/zij wil scoren.
Dat je zn gespam niet hebt gezienquote:
Geoquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef DrNick het volgende:
Wie postte die rapnummers eerder? Die luisterde ikwel namelijk.
huh echtquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
volgens mij had ik je nog gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je zn gespam niet hebt gezien
Heus!quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar even serieus, Nick, no kidding?
Ik waarschijnlijk.. kick in the door?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef DrNick het volgende:
Gewoon flikker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef DrNick het volgende:
ey insoquote:
Dus hierbij bevestig je dat je je pik overal wel in wil steken?quote:
is grtd dood?quote:
Ik ga m'n mening over dat volk niet geven hier man gelijk ik krijg banquote:
Heb je al gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga m'n mening over dat volk niet geven hier man gelijk ik krijg ban
Niet overal. Laat staan in veel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus hierbij bevestig je dat je je pik overal wel in wil steken?
Ohquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan duurt 't voor jou nog net iets langer ben ik bang.
jij toch ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tfoe iedereen leven of relatie man
Lastig he, net ook al met sof. best wel veel whatsappen met d'r boy steeds. Dan ga ik ook maar op mijn telefoon zitten, maar dan heb ik niemand om iets te sturenquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tfoe iedereen leven of relatie man
quote:
wij kunnen wel whatsappen als je wiltquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lastig he, net ook al met sof. best wel veel whatsappen met d'r boy steeds. Dan ga ik ook maar op mijn telefoon zitten, maar dan heb ik niemand om iets te sturen
Fucking feels, man
#FOKleefDeEckteLeefquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man maar ik doe gewoon FOK!leef blijven leven
Denk niet dat 'ie deze meekrijgt.quote:
Feels;(quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lastig he, net ook al met sof. best wel veel whatsappen met d'r boy steeds. Dan ga ik ook maar op mijn telefoon zitten, maar dan heb ik niemand om iets te sturen
Fucking feels, man
ja tochquote:
Stuur dan wat naar mijquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fucking feels, man
Niet wat ik bedoel. Niet dat ik even mijn vriendin kan bellen want dat heb ik een maand geleden verkloot. Ookal lijkt het gisteren dat ze de deur uitliep hierquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij kunnen wel whatsappen als je wilt
Luisterende nu. Eerste indruk 7.4/10quote:
Ga je tijdens trouwerij ook FOK!ken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch
als ik straks ga trouwen ook gewoon FOK!leef
nee man dat nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je tijdens trouwerij ook FOK!ken?
bedankt voor de afwijzing van onze bromancequote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoel. Niet dat ik even mijn vriendin kan bellen want dat heb ik een maand geleden verkloot. Ookal lijkt het gisteren dat ze de deur uitliep hier
Kut zooiquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was ook al laat met m'n pre-order.
quote:
But thanksquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoel. Niet dat ik even mijn vriendin kan bellen want dat heb ik een maand geleden verkloot. Ookal lijkt het gisteren dat ze de deur uitliep hier
Applausje waard dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Luisterende nu. Eerste indruk 7.4/10
Deed FL ook steeds toen we deden meetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fucking feels, man
Wauw... Kreeg bijna medelijden met je.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fucking feels, man
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt voor de afwijzing van onze bromance
quote:
8/10quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Luisterende nu. Eerste indruk 7.4/10
Ik ga jou DM'enquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deed FL ook steeds toen we deden meeten.. hele tijd met zijn meid whatsappen of op FOK zitten..
Had echt zoiets van uhh helloooo?
het was ook niet zo extreem veel hoor. Het is vers, ik snap het welquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deed FL ook steeds toen we deden meeten.. hele tijd met zijn meid whatsappen of op FOK zitten..
Had echt zoiets van uhh helloooo?
Trouwen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je tijdens trouwerij ook FOK!ken?
ik zei dag erna op FOK!quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Van die mensen die na het ja woord meteen het posten op twitter/facebook
jaquote:
sof moet gewoon normaal doenquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was ook niet zo extreem veel hoor. Het is vers, ik snap het wel
Heb je dieren wel eens zien trouwen?quote:
gelukkig zijn wij bovengeschikt aan dierenquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb je dieren wel eens zien trouwen?
Feliquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
pff heb echt zieke jonko geklapt daarnet VA
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ook wel eens gedaan via sms/whatsapp toen het ongemakkelijk was, maakte het niet beter overigens
we hebben niet gemeet gelukkigquote:
Nee, dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
we hebben niet gemeet gelukkig
pff waar heb je dit volk vandaan LBquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
we hebben niet gemeet gelukkig
Was dat maar zo, we zijn niets beter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig zijn wij bovengeschikt aan dieren
we hebben moreelquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was dat maar zo, we zijn niets beter.
BBQ is baas manquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff waar heb je dit volk vandaan LB
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stagaire van BBQ heeft dat vast gemaakt.
Ik denk het jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeft nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
sof moet gewoon normaal doen![]()
Zal haar hier morgen over aanspreken
Ik vanmiddag ook, sof vond het stinken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
pff heb echt zieke jonko geklapt daarnet VA
Dit, sowieso.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
was naar bulldog gegaan danquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vanmiddag ook, sof vond het stinken.
okequote:Op zaterdag 1 november 2014 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeft niet
[..]
Ik vanmiddag ook, sof vond het stinken.
toch doen hoorquote:
Zet hem zo op.quote:
pls noquote:
quote:
Haal daar maar lekker je zuurstof uit dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |