Ts moet na 10x dreigen van wajong weer aan werk , heb 100 manieren bedacht om te zorgen dat ik 100% arbeidsongeschikt werd verklaard maar de afkeuring blijft 70% woedeaanvallen zijn afgenomen de laatste maanden zegt mn jobcoach dus heb verplicht baan moeten aannemen, als ik niet deed pakte ze me wajong uitkering af
ik moet nu elke vrijdagochtend schoonmaken bij asito
ik dacht mss krijg ik nog mooie waggie van de zaak ofzo
![IMG_2688-border.JPG]()
Maar ook dat krijg ik niet elke ochtend van 5 tot 9 uur in de ochtend moet ik een hele bedrijf met paar collegas schoonmaken, eerst zeiden ze alles wat je ziet, deuren muren ramen alles van de wanden afnemen, dat was mijn taak maar omdat ik daar te intelligent voor was mocht ik vandaag met de stofzuiger werken die water opzuigd
Het klote van die stofzuiger is dat als die stofzuiger vol met water zit je em moet legen, maar als ik die stofzuiger naar buiten rij en met de zwarte slang naar een putje ga komt er allemaal zwarte troep vieze stink troep uit die slang en allemaal over me handen

Want je moet die zwarte slang opendraaien voordat er water uit geloosd word en dan heb je standaard allemaal viezigheid
Eerste klacht manager van asito zegt ja je bent gepromoveerd wat vervolgens nog viezer werk blijkt te zijn als muren afnemen
Klacht 2 elke vrijdag kapot vroeg opstaan en moeten werken elke vrijdag
gelukkig maar 4 uur per week werken meer kan ik ook niet lig de hele vrijdag en zaterdag kapot op bed van het vroege opstaan
klacht 3 maar 50 euro per maand meer verdienen ofzo werken met wajong loont zogenaamd haha