Zo leer je elke dag bij.quote:
Men heeft advocaten nodig om het tegen hen geleverd bewijs teniet te doen met tegenbewijs. Er is echter nog geen enkel bewijsstuk geleverd van god, dus een "advocaat van het atheïsme" is nog niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef Spongeboss het volgende:
Tevens als je zegt dat de bewijslast bij mij ligt omdat ik wil bewijzen dat het zo is, waarom heeft de gene die wilt bewijzen dat het niet zo is geen bewijslast? In dat geval begrijp ik niet waarom criminelen advocaten nodig hebben.
Ik geloof eerder dat we hier geplaatst zijn door aliens, in ieder geval dat die alles in werking hebben gezet, dan in een God.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
er is toch ook iets met een missing link ofzo¿ misschien hebben aliens ons toen wel aangepast en zijn we daarom zoals we zijn
Welke aflevering?quote:
Dat zei ik in het vorige deel ook al, vind ik ook iets logischer klinken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat we hier geplaatst zijn door aliens, in ieder geval dat die alles in werking hebben gezet, dan in een God.
Ja.quote:
Oh, dan zal Jezus wel een metalhead zijn geweest en die aanbidden satan dus Jezus stond aan de duivel zijn kant!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef robin007bond het volgende:
Jezus had ook lang haar, net als vele FOK!kers.
Daar zit dus je fout.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar hoe kan uit niets iets ontstaan is onmogelijk mie mayn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |