SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Ik hoop van niet.quote:
Ik ga volgend jaar weer een keer. Beetje in scrubs rondsjouwen en wat nuttigs proberen te doen.quote:
Is ookquote:
leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka en ik gaan naar the Boss als hij weer een keer naar Nederland komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen maar even uitleggen wat met teddy gebeurt is ...
RAWWWW
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hoef je niet gelijk weer alle dekens in te pikken met je gedraai.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen. Draai me nog een keer om
Ok jij mag ze. Ik ga ff douchenquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk weer alle dekens in te pikken met je gedraai.
Nu heb ik het koud.
Het lijkt me sterk dat je voldoende empiri hebt om tot deze conclusie te komen.quote:
Vaak genoeg naar scandinavie geweest, doe mijn maar Tsjechisch bierquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je voldoende empiri hebt om tot deze conclusie te komen.
Dat wil nog steeds niks zeggen over het spectrum van Noorse bieren die je al dan niet op hebtquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vaak genoeg naar scandinavie geweest, doe mijn maar Tsjechisch bier![]()
En moge peeps, en Blaadjes regel je ook ontbijtjes op bed?
Houd wel van veel verschillende, maar scandinavisch vind ik gewoon niet zo lekker,quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niks zeggen over het spectrum van Noorse bieren die je al dan niet op hebt
Je bent een pilspersoon?
Ja hoor. Eerst ff douchen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vaak genoeg naar scandinavie geweest, doe mijn maar Tsjechisch bier![]()
En moge peeps, en Blaadjes regel je ook ontbijtjes op bed?
6 croissantjes 3 eitjes 2 kopjes koffie en 3 sinasappelsap en een kindersuprise ...quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerst ff douchen.
L schiet eens op!
Wat wil je graag hebben?
2 hard 1 zacht!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
Alstu smakelijk.
Oh god je had de eitjes gekookt willen hebben?
Wat een zootje. Toch maar ff op de bank ontbijten dan
Er zijn de laatste tijd heel wat leuke nieuwe brouwerijen bijgekomen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Houd wel van veel verschillende, maar scandinavisch vind ik gewoon niet zo lekker,
Om de week is er 1 in de kroeg bij mij om de hoek en met elke keer andere regio thema, GB scandinavie, USA oostblok benelux etc.. erg leuk dus echt niet de eerste keer hoor, zuid europa weet helemaal geen lekker bier te maken, op het franse kronenbourg na de rest is veel slechter dan scanidnavie, voor de rest USA heeft maar 1 lekker biertje en dat is Miller en Benelux en oostblok maken de lekkerste vind ik dan..quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd heel wat leuke nieuwe brouwerijen bijgekomen.
Maargoed, van mij mag je denken dat al het bier dat uit Scandinavie komt niet lekker is. Smaken verschillen, gelukkig.
Ik wil je best een keer uitdagen tot een blinde proeverij met verschillende bieren uit Noorwegen, Zweden, Denemarken en misschien zelfs ook wel Tsjechie. Ben erg benieuwd of je je mening daarna bij gaat stellen.
Met deze post wek je de indruk dat je je mening voornamelijk baseert op pils-achtigen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om de week is er 1 in de kroeg bij mij om de hoek en met elke keer andere regio thema, GB scandinavie, USA oostblok benelux etc.. erg leuk dus echt niet de eerste keer hoor, zuid europa weet helemaal geen lekker bier te maken, op het franse kronenbourg na de rest is veel slechter dan scanidnavie, voor de rest USA heeft maar 1 lekker biertje en dat is Miller en Benelux en oostblok maken de lekkerste vind ik dan..
Neu ik hang op de bankquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
Iedereen hangt in de kroeg vanavond? Wat een rust
Bank ook goed?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
Iedereen hangt in de kroeg vanavond? Wat een rust
Nog ff en ik lig lekker in mijn bed. Nog beter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Bank is goedgekeurd voor beiden
Ik zit zelf in mijn recliner lekker languit.
Truste Lquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff en ik lig lekker in mijn bed. Nog beter.
Truste lui en tot morgen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef Fogel het volgende:
Bed wacht ik nog even mee.
Truste alvast
Truste Fogel en B.quote:
Ik heb mede onder druk van mijn zoons Bayern-Dortmund gekekenquote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tarado.
Mooie voetbalavond gisteren he?
Straks city - unitedquote:Op zondag 2 november 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb mede onder druk van mijn zoons Bayern-Dortmund gekekenal was ik niet zo moeilijk over te halen, mooie wedstrijd
![]()
Van Ajax wist ik wel dat ze zouden gaan winnen al is 4-0 eigenlijk nog karig
Soms lijkt het er hier wel op idd. Maar het gaat eigenlijk van de hak op de tak. En dat laatste vrij letterlijk want we hebben het hier vaak over vogelsquote:
Zoals een SC hoort te zijn dus. Alleen de hoeveelheid sport viel me op, ben ik niet gewend van de andere SCs waar ik post.quote:Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms lijkt het er hier wel op idd. Maar het gaat eigenlijk van de hak op de tak. En dat laatste vrij letterlijk want we hebben het hier vaak over vogelsom vervolgens weer over te gaan op eten drinken seks en koffie. Niet noodzakelijk in die volgorde
Vogels?quote:Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms lijkt het er hier wel op idd. Maar het gaat eigenlijk van de hak op de tak. En dat laatste vrij letterlijk want we hebben het hier vaak over vogelsom vervolgens weer over te gaan op eten drinken seks en koffie. Niet noodzakelijk in die volgorde
quote:
Ff roken na de sex. Ja, kan ookquote:Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vogels?
Niks mis met die volgorde hoor...alhoewel. ..koffie??? Peukie :p
Ben je ziek? Of een katertje?quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]geweldig
Maar kruip zo weer in bed, ben er net uit maar dat bevalt me nikszo brak
Hoe was jouw weekend?
Ons een beetje lekker makenquote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of een katertje?
Ja, heerlijk weekend gehad. Lekker uitgerust en veel dingen in huis gedaan en zelfs koekjes gebakken. En die zijn lekker!![]()
Zou willen dat ik jullie kon laten proeven.
Katerquote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je ziek? Of een katertje?
Ja, heerlijk weekend gehad. Lekker uitgerust en veel dingen in huis gedaan en zelfs koekjes gebakken. En die zijn lekker!![]()
Zou willen dat ik jullie kon laten proeven.
Spritskoekjes. Zo eenvoudig te maken en zó lekker. Wil je het recept?quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Katerwel de bevestiging dat het een goede avond was
Fijnmaar wel eens met Ferdo
koekjes!
Wat voor koekjes?
Dat is dan wel weer lief van jequote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar jullie mogen allemaal langskomen om ze te proeven hoor. Bak ik er een heleboel.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spritskoekjes. Zo eenvoudig te maken en zó lekker. Wil je het recept?
With a special ingrediënt?quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spritskoekjes. Zo eenvoudig te maken en zó lekker. Wil je het recept?
Ohhquote:
150gr zelfrijzend bakmeelquote:
Bedanktquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
150gr zelfrijzend bakmeel
125gr boter
100gr witte basterdsuiker(ik doe meer)
1 pakje vanillesuiker (ik doe twee)
snufje zout
Alle ingrediënten in een kom en er een soepel deeg van kneden.
Vorm ongeveer 40 gelijke porties en leg de helft ervan op de bakplaat. Die kun je beboteren, maar je kunt veel handiger een vel bakpapier er op leggen.
Druk de deegjes met een vork wat platter en schuif de bakplaat op de middelste richel van de oven.
Bak de koekjes in plus minus 20 minuten lichtbruin en gaar op 175 graden.
Neem daarna de koekjes van de bakplaat en laat ze even afkoelen op het rooster van de oven en bak de tweede 20 lading koekjes.
Koekjesmeet bij Lav! Count me in.quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar jullie mogen allemaal langskomen om ze te proeven hoor. Bak ik er een heleboel.
Truste L en divquote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik loop achter Div de trap op want de wekker gaat weer vroeg morgen.
Truste liefies en tot morgen![]()
En koekjesmeet klinkt heel gezellig
Hoe dan?quote:Op maandag 3 november 2014 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
Fogel als mod....nou dan zullen m'n notes wel snel verdubbelen
Mogguh!![]()
Mijn kloon post echt wel veel buiten dit topic hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe dan?
Je post nauwelijk buiten dit topic
of je moet te veel fogels posten of zo
Moge peeps
Lambiekjequote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn kloon post echt wel veel buiten dit topic hoor.
Nou ja ik noem geen namen maar laat ik het zo zeggen. Ik heb er meerdere en ze gaan ook nog vaak met elkaar in discussie.quote:
knap hoorquote:Op maandag 3 november 2014 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja ik noem geen namen maar laat ik het zo zeggen. Ik heb er meerdere en ze gaan ook nog vaak met elkaar in discussie.
Heb het er maar druk mee maar op deze manier kan ik in het echte leven gewoon 1 persoon zijn en hoef ik niet steeds van persoonlijkheid te wisselen.
Valt best mee op zich.quote:
Jij hebt m'n beste kloon nooit meegemaakt. Tribalwars was echt een knap staaltje al zeg ik het zelf.quote:
Dat was een artistiek kunstwerk hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij hebt m'n beste kloon nooit meegemaakt. Tribalwars was echt een knap staaltje al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij hebt m'n beste kloon nooit meegemaakt. Tribalwars was echt een knap staaltje al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was een artistiek kunstwerk hoor.
Tribal is in Noorwegen nu. Mmm dat geeft te denken Fogelquote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en blind typen met 6 vingers lijkt me best lastig of valt dat mee Fogel?quote:
Alles goed hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We gaan door he.
Daar?
Ik heb een baard nu
Ik ben slechts half blind.quote:Op maandag 3 november 2014 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en blind typen met 6 vingers lijkt me best lastig of valt dat mee Fogel?
Volgens mij gaat dat hem aardig af zo. Zelfs met bier/pils in z'n snavel!quote:Op maandag 3 november 2014 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en blind typen met 6 vingers lijkt me best lastig of valt dat mee Fogel?
quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alles goed hoor.
Ja ben je eindelijk van je piepstemmetje af?
Holy crap. Hij is wel direct aan het werk gezet hahaquote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ondanks dat blijk je een verrekt goede slotenmaker te zijn.
Doet ie goed! En snel!quote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Holy crap. Hij is wel direct aan het werk gezet haha
I like the way you think!quote:Op maandag 3 november 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer tijd om koekjes voor ons te bakken
Daarom!quote:Op maandag 3 november 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer tijd om koekjes voor ons te bakken
Gefeliciteerd met je blauwe status!quote:
Truste B.quote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is het rustig hier. Iedereen last van fogelgriep?
quote:Op maandag 3 november 2014 23:42 schreef Fogel het volgende:
Ik gebruik geen avatar omdat ik het geen meerwaarde vind hebben.
Whehe, bedankt, maar nee.quote:Op maandag 3 november 2014 23:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmmm vind dit wel iets voor jou
Goedemorgen B , lekker geslapen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:15 schreef Blaadjes het volgende:
Gutemorgen diese morgen herrn und dame von gut leben
Hoi Lquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen B , lekker geslapen?
Lekker weertje hier. Wel fris, maar volop zon.
In Zeeland ook?
Hier is de zon jammer genoeg ook weer aan het vertrekken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L
Ja heerliijk geslapen. Wel kort maar werd wakker en was ook gelijk echt wakker dus ja pluk de dag.
Zonnetje is hier inmiddels al verdwenen. 8 graden maar zo voelt het niet nu ik hier zo buiten loop. Tis wel lekker.
Jij nog beetje geslapen?
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier is de zon jammer genoeg ook weer aan het vertrekken.
Nou ja, maakt niet uit, kan er toch niet op uit.
Bevalt het nieuwe werk nog steeds goed?
Wow. Ja, dan zou ik het doen. Het is al zo lang je wens B.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee.
Ben serieus bezig om half jaar vrijwilligers werk te gaan doen in Israël.
Financieel kan het. Moet alleen zelf de knoop doorhakken. En daarom heb ik nu even vakantie.
Zorgen dat ik achter mn keuze sta...of niet
Dat is het zeker maar wil er toch goed over nadenken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow. Ja, dan zou ik het doen. Het is al zo lang je wens B.
Toch is het eigenlijk helemaal aan jou. Ik begrijp best dat je omgeving het een angstig idee vindt als je daar naartoe gaat, maar waar in de wereld is het wel veilig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar wil er toch goed over nadenken.
Maar ja omgeving heb je ook niet veel. Die roepen alleen maar: midden oosten...eng..IS...raketten bla bla bla.
En dat is aan jou B.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
Daar komt nog bij dat Israël super fanatiek is om aanslagen of wat dan ook te voorkomen.
Voor de duidelijkheid ik zie geen bezwaren. Het is vooral de omgeving die het niet ziet zitten....vooral ook omdat ik alleen wil. En met die mensen heb je toch te maken.
Maar ja uiteindelijk ga ik toch wel. De vraags is alleen...wanneer.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is aan jou B.
Wordt er tijdens je afwezigheid goed voor je vogels gezorgd?
Het is ff te ver voor me om elke dag voor die beestjes te zorgen, maar als ik in de buurt woonde had ik het graag gedaan hoor.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ff te ver voor me om elke dag voor die beestjes te zorgen, maar als ik in de buurt woonde had ik het graag gedaan hoor.
Nee hoor ik eet die eieren ook. Romiger vergeleken met kippeneieren vind ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:49 schreef Fogel het volgende:
Kwartels zijn toffe beesten. En hun eieren smaken ook goed, lekker zoet.
Of is dit hier vloeken in de kerk?
Ze voelt vast aan dat je op reis gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor ik eet die eieren ook. Romiger vergeleken met kippeneieren vind ik.
Beetje jammer dat ze van de leg is :|
Zelfs stromend water hoorde ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze voelt vast aan dat je op reis gaat![]()
Wij zijn hier straks ook van de leg als je zo ver weg zit![]()
Oh wacht! In Israël hebben ze ook internet
Je hebt er maar een? Moet je een hele maand eieren sparen voor een beetje ommeletquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor ik eet die eieren ook. Romiger vergeleken met kippeneieren vind ik.
Beetje jammer dat ze van de leg is :|
2. mannetje en vrouwtje. Maar ze legt er genoeg hoor als ze op dreef is. Maar omelet moet je toch ff voor sparen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt er maar een? Moet je een hele maand eieren sparen voor een beetje ommelet
Waarom?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Een van mn beste fok maten jancees permanent gebanned.
Jan Cees ... die kwam hier ook nog wel eens, PERMA banquote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Een van mn beste fok maten jancees permanent gebanned.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:38 schreef Divje het volgende:
AAArgh waarom draait een rage-quit in het leven in feite uit op zelfmoord en niet dat je weer opnieuw wakker wordt ofzo
#zomaareengedachte #durftezeggen #struggleleef
Thank you Lavquote:
Gewoon lekker hier doen hoor. Hebben we allemaal weleens. Als ik erg gefrustreerd ben ga ik in mijn tuin tegen de boom schoppenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Thank you Lav
Heb niks om me af te reageren, dat frustreert alleen maar erger
Oh god nee ik ga m'n bekrompen beeld dat ik heb van vrouwen hier niet tentoon spreiden! Ik censureer wel even.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon lekker hier doen hoor. Hebben we allemaal weleens. Als ik erg gefrustreerd ben ga ik in mijn tuin tegen de boom schoppen
QFT.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:03 schreef Divje het volgende:
Lav is 1 van de weinige lieve vrouwen die ik ken
relax divjequote:Op woensdag 5 november 2014 19:38 schreef Divje het volgende:
AAArgh waarom draait een rage-quit in het leven in feite uit op zelfmoord en niet dat je weer opnieuw wakker wordt ofzo
#zomaareengedachte #durftezeggen #struggleleef
Ik gun het Nederlandse teams wel als ze europa in moeten, onderling in competitie is ander verhaal.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:14 schreef Raakpoes het volgende:
@Div Kijktip; Ajax afgeslacht zien worden door Barca, doet het bij mij altijd prima
Raakpoesquote:
Doe ik Guyvquote:
ik geniet nu al van de afslachtingquote:Op woensdag 5 november 2014 20:14 schreef Raakpoes het volgende:
@Div Kijktip; Ajax afgeslacht zien worden door Barca, doet het bij mij altijd prima
Ben er ook 'bang' voorquote:Op woensdag 5 november 2014 20:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik gun het Nederlandse teams wel als ze europa in moeten, onderling in competitie is ander verhaal.
Maar ben ook best bang dat ze een 4+ aantal doelpunten om de oren kriijgen vanavond!
Je moet haar delen met Blaadjes en Raakpoesquote:Op woensdag 5 november 2014 20:03 schreef Divje het volgende:
Lav is 1 van de weinige lieve vrouwen die ik ken
ik gun ajax iedere wedstrijd 0 puntenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik gun het Nederlandse teams wel als ze europa in moeten, onderling in competitie is ander verhaal.
Maar ben ook best bang dat ze een 4+ aantal doelpunten om de oren kriijgen vanavond!
We houden allemaal van Lav tochquote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je moet haar delen met Blaadjes en Raakpoes
Haha, dat staat... op een laag pitje. Ik mocht doodvallenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Raakpoes
Altijd struggles met vrouwen. BahMaar zal wel verkeerde types aantrekken
of er zelf op vallen. Ach. Hoe staat het met jou date?
Thanks voor de tipDat zou wel helpen idd
[..]
Doe ik Guyv
Je bent er niet bang voor, je hebt er gewoon al zin aan..quote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ben er ook 'bang' voor. Kan daar dus wel van genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bent er niet bang voor, je hebt er gewoon al zin aan..
Je zit waarschijnlijk al op de bank met een barca t-shirtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee, Barca zijn ook maar spaanse 020'ers. graf tjacka's![]()
Barca is een kutclub.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Haha, nee, Barca zijn ook maar spaanse 020'ers. graf tjacka's
HAAALAAAAA MADRID!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Barca is een kutclub.
Real Madrid.
Oh godquote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Haha, dat staat... op een laag pitje. Ik mocht doodvallen.
Ik heb mezelf voor genomen; tot ik een keer er echt aan toe ben om dan maar weer eens verder te kijken naar het vrouwwezen. Deze snapte het al niet dat ik 's ochtends geen half uur kon bellen als ik net wakker was en moest haasten voor m'n werk. Ja daahaag
.
bellen? Je Moet ze het bed uit trappen en aan de afwas zettenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Haha, dat staat... op een laag pitje. Ik mocht doodvallen.
Ik heb mezelf voor genomen; tot ik een keer er echt aan toe ben om dan maar weer eens verder te kijken naar het vrouwwezen. Deze snapte het al niet dat ik 's ochtends geen half uur kon bellen als ik net wakker was en moest haasten voor m'n werk. Ja daahaag
.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
bellen? Je Moet ze het bed uit trappen en aan de afwas zetten![]()
* theguyver gaat even de kleine naar bed doen, Afwassen en stofzuigen en bed opmaken, terwijl vrouw lief GTST kijkt
Hahaha nee, lang verhaal. Na date had ik twijfels, gezegd dat 't niet heofde voor mij. Na weekje toch weer contact, en wou ik toch wel. Zij zou nadenken, maar zondag begon ze me uit te schelden en mocht ik dus doodvallen. Was echt grappig, 't dametje ging echt persoonlijk schelden enzo, en ik zat alleen maar lach smiley's terug te sturen. Arme meid. Op 't laatste meost ze ook nog even melden dat ze de dag ervoor met een andere gozer had afgesproken, en dat ze daar dan toch maar mee verder ging. Lekker voor je, doeg! Man, ik heb zo gelachen die dagquote:Op woensdag 5 november 2014 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh godDat is wel erg haha. En jammer opzich, mocht je nou doodvallen omdat jij er een punt achter zette?
Puik voornemen wel denk ik
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
bellen? Je Moet ze het bed uit trappen en aan de afwas zetten![]()
* theguyver gaat even de kleine naar bed doen, Afwassen en stofzuigen en bed opmaken, terwijl vrouw lief GTST kijkt
Heb alleen een grafhekel aan CR7. Daardoor verliest Real mijn hele sympathie. Maar wel shirtje van ze jaaaaaaren terug dus ik ben 'n ekte ekte jawel.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Altijd traantje wegpinken bij dat nummer.
CR7 is mijn idool.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Heb alleen een grafhekel aan CR7. Daardoor verliest Real mijn hele sympathie. Maar wel shirtje van ze jaaaaaaren terug dus ik ben 'n ekte ekte jawel.
Oh zulke typesquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha nee, lang verhaal. Na date had ik twijfels, gezegd dat 't niet heofde voor mij. Na weekje toch weer contact, en wou ik toch wel. Zij zou nadenken, maar zondag begon ze me uit te schelden en mocht ik dus doodvallen. Was echt grappig, 't dametje ging echt persoonlijk schelden enzo, en ik zat alleen maar lach smiley's terug te sturen. Arme meid. Op 't laatste meost ze ook nog even melden dat ze de dag ervoor met een andere gozer had afgesproken, en dat ze daar dan toch maar mee verder ging. Lekker voor je, doeg! Man, ik heb zo gelachen die dag
Hahaha, ja mooi is datquote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh zulke typesdaar val ik ook op blijkt
Leuke verhalen altijd als je met andere mannen over vrouwen praat onder het genot van bier. Maar op 't moment zelf wel supervaag
Haha nee, een Oost-Groningse. Dat gebied vermijd ik de rest van mijn leven wat betreft vrouwenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha, ja mooi is dat.
Waar komt ze vandaan? Jouwe? Toch niet uit de buurt van Heerenveen?
Hahahah, ik ook! Ik ga voor de zuidelijke regio's vanaf nu. Een Spaanse ofzoquote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha nee, een Oost-Groningse. Dat gebied vermijd ik de rest van mijn leven wat betreft vrouwen
Ik heb van horen zeggen dat Bulgarije een goede bestemming isquote:Op woensdag 5 november 2014 20:31 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahahah, ik ook! Ik ga voor de zuidelijke regio's vanaf nu. Een Spaanse ofzo. Lekker emigreren, hele dag zonnetje op 't hooffie, heerlijk man.. Oh de dromen.
'van horen zeggen'quote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat Bulgarije een goede bestemming is
Oh heerlijk lijkt me dat jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:31 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahahah, ik ook! Ik ga voor de zuidelijke regio's vanaf nu. Een Spaanse ofzo. Lekker emigreren, hele dag zonnetje op 't hooffie, heerlijk man.. Oh de dromen.
kom polen maat.quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh heerlijk lijkt me dat ja
En de konten van die vrouwen
Oostblokdames ook
Het gaat me alleen om de natuur Insoquote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom polen maat.
zo'n beetje het beste land ter wereld om te wonen.
prachtige steden, prachtige voetbal cultuur, prachtige cultuur, prachtige vrouwen, betaalbaar, goede zorg, goede politici
toch een aanrader hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Het gaat me alleen om de natuur Inso
Mijn verloofde is alleen classy.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:37 schreef Raakpoes het volgende:
Toch heb ik ook wat met britse dames. Die zijn soms zo tokkie dat 't classy word, of een perfecte mix daarvan. Heerlijk joh.
Doe je goedquote:Op woensdag 5 november 2014 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn verloofde is alleen classy.
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:38 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Doe je goed.
En brits begrijp ik hieruit?
Wil er ooit wel een keer heen ja. Volgend jaar misschien, wie weet.quote:
Ik kijk soms Geordie Shore, wat daar allemaal voorbij komtquote:Op woensdag 5 november 2014 20:37 schreef Raakpoes het volgende:
Toch heb ik ook wat met britse dames. Die zijn soms zo tokkie dat 't classy word, of een perfecte mix daarvan. Heerlijk joh.
Oh en niks mis met skinny. Daar houden rondbillige Braziliaanse dames wel van hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 20:43 schreef Divje het volgende:
Pizza in de oven, voetbal begint. Fijne wedstrijd mannen
Ik weet hetquote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh en niks mis met skinny. Daar houden rondbillige Braziliaanse dames wel van hoor![]()
Fijne wedstrijd mannen
TR gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Ajax best goed spelen, of zie ik dat verkeerd?
Hoppa, heb Pique even gesmst dat ze moesten scoren.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:11 schreef Divje het volgende:
Dit vrolijk me niet echt op moet ik zeggen
Ah! boks manquote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hoppa, heb Pique even gesmst dat ze moesten scoren.
Tuurlijk, ik heb contacten met alles daar. Dacht je dat Cillessen die blunder perongeluk maakt?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Divje het volgende:
Je hebt ook contacten met de scheidsrechter?
Wacht eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb contacten met alles daar. Dacht je dat Cillessen die blunder perongeluk maakt?
Raakpoesgodquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
Raakpoes de man achter de knoppen vanavond
Geen idee.. Was met m'n 2de pizza bezigquote:Op woensdag 5 november 2014 21:50 schreef Raakpoes het volgende:
Was fok tijdelijk stuk of lag 't aan mij?
Ja, was even stuk.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:50 schreef Raakpoes het volgende:
Was fok tijdelijk stuk of lag 't aan mij?
Ik ook niet zoquote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind de keeper van Ajax niet echt goed.
Ja, is 2-0 geworden dus Ajax kan wonden likken.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:36 schreef Divje het volgende:
Staat het nog 2-0? Werd me te saai na die rode kaart en 2-0
*grinnik*.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent daar best blij om he Poes
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is 2-0 geworden dus Ajax kan wonden likken.
Hehe, die zal dan niet vrolijker worden als ie hier komt kijkenquote:
Neuhquote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, die zal dan niet vrolijker worden als ie hier komt kijken
Uhuhquote:
Huisgenoot is een mini in elkaar aan het zetten voor een Rallyquote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
UhuhMijn project voor de winter, de motor van mijn Mini een opknapbeurt geven. Eens kijken of er dan weer net een paar extra pktjes uit te krijgen zijn
Yay, een barrel rallyquote:Op woensdag 5 november 2014 23:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Huisgenoot is een mini in elkaar aan het zetten voor een Rally![]()
http://www.theadventurists.com/mongol-rally/
Gelijk dumpen!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hahaha nee, lang verhaal. Na date had ik twijfels, gezegd dat 't niet heofde voor mij. Na weekje toch weer contact, en wou ik toch wel. Zij zou nadenken, maar zondag begon ze me uit te schelden en mocht ik dus doodvallen. Was echt grappig, 't dametje ging echt persoonlijk schelden enzo, en ik zat alleen maar lach smiley's terug te sturen. Arme meid. Op 't laatste meost ze ook nog even melden dat ze de dag ervoor met een andere gozer had afgesproken, en dat ze daar dan toch maar mee verder ging. Lekker voor je, doeg! Man, ik heb zo gelachen die dag
Hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 14:54 schreef theguyver het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)inkjes-bekeken-zijn/
my god drama om dat whatsapp vandaag zeg XD
Ik vlieg er morgen heen, vandaar.quote:
Inderdaad. Prive. Met wat buren even heen en weer.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
London zeker?
Waarvoor? Zakelijk of vakantie
Fijne stad, mag er graag komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad. Prive. Met wat buren even heen en weer.
Waarom weet ik niet, maar ik laat me een reis naar Londen niet afpakken door dat soort details
Geen plannen maar weer is hier goed. Geen wind, 21 gradenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B. Bovenstaande is echt BNW![]()
Nog plannen voor het weekend?
Waait het in het Zeeuwse ook zo?
Jokkebrokquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen plannen maar weer is hier goed. Geen wind, 21 graden
Zegquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja....dit is binnen he buiten heb k nog niet getest
Zijn wel dezelfde als ik heb.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, dan krijg jij een paar kwartels van mij. Die ene is erg nerveus![]()
Ik zat ook al te denken dat er misschien een kat voor het hok liep.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zijn wel dezelfde als ik heb.
Maar die lijkt zeker nerveus. Beetje paniekerig zelfs vind ik. Net of ze net een jong hebben weggepakt ofzo.
Bij jullie posten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen?
En hoi Tjack
Hee wij gaan hetzelfde doen dit weekend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij jullie posten.
Biertje en wietje.
Dat is nou ook toevallig! Ik ook. Alleen het bier wordt wijn of jenever.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij jullie posten.
Biertje en wietje.
Kloontjes he? Geef eens een eerste letter Bquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hee wij gaan hetzelfde doen dit weekend.
Kga ook nog wat oude kloontjes tot leven wekken. :p
Goede zaak.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nou ook toevallig! Ik ook. Alleen het bier wordt wijn of jenever.
Ga je boarden? Veel plezier in Londen. Misschien is Oxford Street al versierd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:48 schreef Fogel het volgende:
Ik zeg H.
En ik ben er vandoor. Succes dit weekend Lav
Nee nee :pquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kloontjes he? Geef eens een eerste letter B
Ja soms vind ik dat lekker. Maar mix het wel. Je raadt nooit waarmee. Doe eens een gok?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee nee :p
Maar L drink jij jenever? Puur?
Ik begin er niet meer aan. Kan er niet tegen. Ga er raar van doen en vergeet ookde helft. Geen idee waarom. Heb het niet met andere sterke drank.
Ijstheequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja soms vind ik dat lekker. Maar mix het wel. Je raadt nooit waarmee. Doe eens een gok?
Nope . Het begint met een P.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dan zal het wel sinaasappelsap zijn
Ja lekker he? Ook zin in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel aan toe hoor.
Al ruzie met je collega¿
Ja het is best apart, maar ik vind het zo lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft toch een vreemde combinatie, ook met die andere sappen trouwens
zo lang niet meer gedronken dat ik niet eens meer weet hoe het smaakt maar kan me niet herinneren dat ik het lekker vondquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is best apart, maar ik vind het zo lekker. Doe er ook ijsblokjes bij en moet het ook goed doorroeren anders blijft de jenever bovenin drijven.
Perensap of jenever?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo lang niet meer gedronken dat ik niet eens meer weet hoe het smaakt maar kan me niet herinneren dat ik het lekker vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |