SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Ik hoop van niet.quote:
Ik ga volgend jaar weer een keer. Beetje in scrubs rondsjouwen en wat nuttigs proberen te doen.quote:
Is ookquote:
leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka en ik gaan naar the Boss als hij weer een keer naar Nederland komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen maar even uitleggen wat met teddy gebeurt is ...
RAWWWW
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hoef je niet gelijk weer alle dekens in te pikken met je gedraai.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen. Draai me nog een keer om
Ok jij mag ze. Ik ga ff douchenquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk weer alle dekens in te pikken met je gedraai.
Nu heb ik het koud.
Het lijkt me sterk dat je voldoende empiri hebt om tot deze conclusie te komen.quote:
Vaak genoeg naar scandinavie geweest, doe mijn maar Tsjechisch bierquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je voldoende empiri hebt om tot deze conclusie te komen.
Dat wil nog steeds niks zeggen over het spectrum van Noorse bieren die je al dan niet op hebtquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vaak genoeg naar scandinavie geweest, doe mijn maar Tsjechisch bier![]()
En moge peeps, en Blaadjes regel je ook ontbijtjes op bed?
Houd wel van veel verschillende, maar scandinavisch vind ik gewoon niet zo lekker,quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niks zeggen over het spectrum van Noorse bieren die je al dan niet op hebt
Je bent een pilspersoon?
Ja hoor. Eerst ff douchen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vaak genoeg naar scandinavie geweest, doe mijn maar Tsjechisch bier![]()
En moge peeps, en Blaadjes regel je ook ontbijtjes op bed?
6 croissantjes 3 eitjes 2 kopjes koffie en 3 sinasappelsap en een kindersuprise ...quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hoor. Eerst ff douchen.
L schiet eens op!
Wat wil je graag hebben?
2 hard 1 zacht!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
Alstu smakelijk.
Oh god je had de eitjes gekookt willen hebben?
Wat een zootje. Toch maar ff op de bank ontbijten dan
Er zijn de laatste tijd heel wat leuke nieuwe brouwerijen bijgekomen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Houd wel van veel verschillende, maar scandinavisch vind ik gewoon niet zo lekker,
Om de week is er 1 in de kroeg bij mij om de hoek en met elke keer andere regio thema, GB scandinavie, USA oostblok benelux etc.. erg leuk dus echt niet de eerste keer hoor, zuid europa weet helemaal geen lekker bier te maken, op het franse kronenbourg na de rest is veel slechter dan scanidnavie, voor de rest USA heeft maar 1 lekker biertje en dat is Miller en Benelux en oostblok maken de lekkerste vind ik dan..quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn de laatste tijd heel wat leuke nieuwe brouwerijen bijgekomen.
Maargoed, van mij mag je denken dat al het bier dat uit Scandinavie komt niet lekker is. Smaken verschillen, gelukkig.
Ik wil je best een keer uitdagen tot een blinde proeverij met verschillende bieren uit Noorwegen, Zweden, Denemarken en misschien zelfs ook wel Tsjechie. Ben erg benieuwd of je je mening daarna bij gaat stellen.
Met deze post wek je de indruk dat je je mening voornamelijk baseert op pils-achtigen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om de week is er 1 in de kroeg bij mij om de hoek en met elke keer andere regio thema, GB scandinavie, USA oostblok benelux etc.. erg leuk dus echt niet de eerste keer hoor, zuid europa weet helemaal geen lekker bier te maken, op het franse kronenbourg na de rest is veel slechter dan scanidnavie, voor de rest USA heeft maar 1 lekker biertje en dat is Miller en Benelux en oostblok maken de lekkerste vind ik dan..
Neu ik hang op de bankquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
Iedereen hangt in de kroeg vanavond? Wat een rust
Bank ook goed?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Fogel het volgende:
Iedereen hangt in de kroeg vanavond? Wat een rust
Nog ff en ik lig lekker in mijn bed. Nog beter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Bank is goedgekeurd voor beiden
Ik zit zelf in mijn recliner lekker languit.
Truste Lquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff en ik lig lekker in mijn bed. Nog beter.
Truste lui en tot morgen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef Fogel het volgende:
Bed wacht ik nog even mee.
Truste alvast
Truste Fogel en B.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |