Bronquote:Een stel valse clowns heeft donderdagavond in Luxemburg een jongen zwaar toegetakeld met een mes.
Het slachtoffer werd in zijn appartement in Luxemburg-stad aangevallen door drie of vier mannen die verkleed waren als clown. De jongen werd meermaals gestoken met een mes, meldt de krant L’Essentiel. Het slachtoffer werd zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij 18 keer moest worden gehecht.
In Frankrijk jagen 'terreurclowns' met nepwapens al weken lang nietsvermoedende voorbijgangers op straat de stuipen op het lijf. Sommige feestwinkels verkopen uit voorzorg geen clownskleding of vragen om een identiteitsbewijs. Er zijn ook plaatsen waar het al verboden is om je als clown te verkleden.
In een Franse dorpje is het sinds nader order verboden voor mensen om zich te kleden als clowns. Als we het hebben over symptoombestrijding. Wat is het volgende? Mensen die zich verkleden als Turtles, pedobear en mensen gaan terroriseren. Dat ook maar alvast verbieden.quote:
oh dat slaat idd nergens op, zelfde laken-pak als het pietengezeik wat tot 2 jaar terug nooit gezeik over was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In een Franse dorpje is het sinds nader order verboden voor mensen om zich te kleden als clowns. Als we het hebben over symptoombestrijding. Wat is het volgende? Mensen die zich verkleden als Turtles, pedobear en mensen gaan terroriseren. Dat ook maar alvast verbieden.
verboden toegang voor clownsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh dat slaat idd nergens op, zelfde laken-pak als het pietengezeik wat tot 2 jaar terug nooit gezeik over was.
Maar persoonlijk vind ik clowns gewoon
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Twiitch het volgende:
Daarom schiet ik elke clown die ik tegenkom uit voorzorg dood.
Dit is wat tegenwoordig iedereen vindt van clownsquote:
nah, bij mij ligt het in de persoonlijke sfeerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit is wat tegenwoordig iedereen vindt van clownsHet leuke beeld van clowns is zwaar gekelderd. Sneu voor de echte clowns.
Ze staan nu voornamelijk bekend als een horror element
vond die kutclowns als kind ook al kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit is wat tegenwoordig iedereen vindt van clownsHet leuke beeld van clowns is zwaar gekelderd. Sneu voor de echte clowns.
Serieus als ik in Amerika een wapen zou dragen en er komt zo'n idioot op mij af, zou ik 'm echt overhoop knallenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef Twiitch het volgende:
Daarom schiet ik elke clown die ik tegenkom uit voorzorg dood.
Ik vond clowns vroeger al kut, het is gewoon instinctief dat clowns eng zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Eens iedereen zou een vuurwapen moeten mogen dragen, alleen ik ben bang dat Nederland zo'n 100 jaar te laat is met het introduceren van die regelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:26 schreef john2406 het volgende:
Nou is dit Luxemburg teminste als ik titel mag geloven!
Maar ik ben er wel voor dat iedereen een wapen mag hebben, volgens mij mag je in Amerika iedere ongeoorloofde die je erf betreed af knallen?
Waarom te laat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens iedereen zou een vuurwapen moeten mogen dragen, alleen ik ben bang dat Nederland zo'n 100 jaar te laat is met het introduceren van die regel
Omdat vuurwapenbezit totaal niet in onze cultuur zit, degenen die nu het eerst en het hardst die wapens zullen aangrijpen zijn straattuig en extremisten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom te laat?
Te laat is er volgens mij nog nooit iemand geweest te vroeg wel, doordenkertje!
Maar ik stel me voor dat zich dan veel zouden bedenken om maar op zo een idee te komen.
En dan zou het me gaan voor het afschrikkende effect, de (zieken) zouden natuurlijk eigenlijk helemaal geen wapen mogen bezitten!
Maar zelfs bij mij zouden zomaar de stoppen kunnen doorslaan! LOL
Is dat niet in te bouwen dat het alleen voor huis en tuin gebruikt mag worden en niet ongeoorloofd op straat vervoerd mag worden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat vuurwapenbezit totaal niet in onze cultuur zit, degenen die nu het eerst en het hardst die wapens zullen aangrijpen zijn straattuig en extremisten.
Zieken en mensen met een strafblad zouden uiteraard geen vergunning krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |