SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen "Feyenoord" TT
en speciaal voor Reemi een "waar we..." TT
klik er maar eens opquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit er daar rechtonder een stipje?En nee zit niet op mijn scherm.
quote:
h4x
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
@DSl, nou mooi huissie met een stukkie grond. niet meer hoeven werkenlekker fietsen en wandelen enzo
![]()
oke alleen niet meer hoeven werkengoed argument.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben allang klaarquote:ik zit te wachten tot we naar de bierproeverij gaan.
Alsof jij als je 55 bent genoeg centen hebt om ook maar iets van rente te krijgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
@DSl, nou mooi huissie met een stukkie grond. niet meer hoeven werkenlekker fietsen en wandelen enzo
![]()
![]()
![]()
Appartement met grond ja?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
is heul niet klikbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
klik er maar eens op
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
h4xDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neen. Ga nu niet heel hard zitten proberen om op dat stipje te klikken.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben in 2 minuten in het centrum als ik op de fiets ga, daar zitten Jumbo en AH. Andere kant op is misschien 4-5 minuten daar zitten nog een C1000 en een Jumbo en we hebben nog een Aldi en Lidl op <10 min fietsen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik hoef geen halve wereldreis te maken om naar een supermarkt te gaan.![]()
van een Xbox vs PS battle naar een steden battle.
Dan nog zijn er wel betere plekken dan Drenthe om dat te doen, Spanje ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
![]()
hij zegt toch voor dat geld kan je daar een leuk HUISSIE voor kopen.quote:
gelukkig kan jij niet op mijn bankrekening kijken vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij als je 55 bent genoeg centen hebt om ook maar iets van rente te krijgen
#FreeTrapz![]()
Zijn nog niet alle C1000's omgebouwd tot Jumbos en AH's dan? Dat duurt ook langDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zet jij je Feyenoordbrielle maar eens afquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
van een Xbox vs PS battle naar een steden battle.![]()
![]()
Haha.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neen. Ga nu niet heel hard zitten proberen om op dat stipje te klikken.
Ik weet niet waar 'ie voor is. Goed gespot
Heerenveen centrum, tja ok. Sorry dan, dat is wel the place to be ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben in 2 minuten in het centrum als ik op de fiets ga, daar zitten Jumbo en AH. Andere kant op is misschien 4-5 minuten daar zitten nog een C1000 en een Jumbo en we hebben nog een Aldi en Lidl op <10 min fietsen...![]()
Iemand die Sjon heet gaat NOOIT rentenieren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zegt toch voor dat geld kan je daar een leuk HUISSIE voor kopen.
[..]
gelukkig kan jij niet op mijn bankrekening kijken vriend
Klaar. Besloten door mij.![]()
Die Jumbo en C1000 zitten in hetzelfde pand. Geen idee wat daarmee gaat gebeuren, maar weet niet of ze dat zomaar een Jumbo XL mogen maken danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn nog niet alle C1000's omgebouwd tot Jumbos en AH's dan? Dat duurt ook lang![]()
![]()
ja maar NL is dan nog wel een beetje leefbaar, eventuele kinderen nog in de buurt enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan nog zijn er wel betere plekken dan Drenthe om dat te doen, Spanje ofzo
#FreeTrapz![]()
Ja. ik dacht dat er iets op mijn scherm zat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha.
Ik weet niet waar 'ie voor is. Goed gespotEn nu vind ik het maar irritant
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je zo doorgaat kan je Petrus gedag zeggen chef.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zet jij je Feyenoordbrielle maar eens afRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Memphis >> Classie + Immers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kan je Petrus gedag zeggen chef.![]()
gelukkig heet ik geen sjonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand die Sjon heet gaat NOOIT rentenieren.
Klaar. Besloten door mij.
#FreeTrapz![]()
Niet het grapje van Zhano snappen.quote:
Dankquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heerenveen centrum, tja ok. Sorry dan, dat is wel the place to be ja.Maar dat heb ik niet gezegd he, dat het de place to be is. Volgens mij kun je in de buurt van Nijmegen ook wel ergens gaan wonen dat je op 20 minuten van de dichtstbijzijnde super zit?
![]()
Jawel.quote:Oh niet eens gelezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet het grapje van Zhano snappen.Ik ben alleen opzoek naar posts van DS2 en Sjon zodat ik kan reageren.
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kan je Petrus gedag zeggen chef.![]()
![]()
is goed maarten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Oh niet eens gelezenIk ben alleen opzoek naar posts van DS2 en Sjon zodat ik kan reageren.
#FreeTrapz![]()
Als ze nou een keer Sherlock fixen kan ik DS2 de hele dag met oude posts om zijn oren smijten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Oh niet eens gelezenIk ben alleen opzoek naar posts van DS2 en Sjon zodat ik kan reageren.
Nee normaal gesproken niet neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Jumbo en C1000 zitten in hetzelfde pand. Geen idee wat daarmee gaat gebeuren, maar weet niet of ze dat zomaar een Jumbo XL mogen maken danVolgens mij is het zo dat wanneer er een Jumbo heel dichtbij was en geen AH heel dichtbij, AH die panden zou overkopen. Maar ik dacht dat C1000 binnen 2 jaar niet meer zou bestaan maar die zijn volgens mij wel om
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat lijkt me serieus lastig. Misschien midden op de veluwequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
DankMaar dat heb ik niet gezegd he, dat het de place to be is. Volgens mij kun je in de buurt van Nijmegen ook wel ergens gaan wonen dat je op 20 minuten van de dichtstbijzijnde super zit?
![]()
![]()
welk veldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kom dan vechten we het uit op het veld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bedoel ik wel échte supers hequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus lastig. Misschien midden op de veluweNiet van die campingwinkels/Coop in een dorpje van 12 inwoners.
![]()
Ik win sowieso. Ik woon tegenover de Jumbo
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
niet thuis sorry, ben mijn centen om te rentenieren bij elkaar aan het verdienen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je durft dus niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet thuis sorry, ben mijn centen om te rentenieren bij elkaar aan het verdienen.![]()
![]()
klopt. buiten dat ben ik ook niet thuis en kan dus niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen idee, leek me wel een Zhanoteam.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Srs? Ik probeer een 3-4 sterren team te vinden wat lekker speelt, maar weinig succes nog. Veel teams zouden het goed doen in 433 maar die formatie bevalt me niet zo dit jaar. Liever 2 spitsen. Misschien maar eens CSKA aanzwengelen ^^Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Vecht het daar maar uitDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bohhh (D/R)ust.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Vecht het daar maar uit
kut level
Wat is daar aan de hand danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:47 schreef Freire het volgende:
Utopia
Kunnen jullie niet meedoen in de rellen in het utopia subforum?
Meneer de moddereter
Elke dag![]()
CODquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Vecht het daar maar uit
#FreeTrapz![]()
haten op codquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is daar aan de hand dan
Meneer de moddereter
Zag het bij active topics voorbij komen![]()
Echt pure aids deze ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:47 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Vecht het daar maar uit![]()
Ja. Maar voor 1 vs 1 of 2 vs 2 oid wel leuk. Met meer mensen was het wel aids jaquote:
Wolfenstein en SOF dat waren nog een gamesquote:
#FreeTrapz![]()
Makkelijke map om te nuken beetje mensen neer poffen op hun spawn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Maar voor 1 vs 1 of 2 vs 2 oid wel leuk. Met meer mensen was het wel aids ja![]()
Dreetjeson?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef Zhano het volgende:
Godver Musa en DoumbiaDie rooie kutzweed kan er trouwens niks van.
Stefke, ouwe jengeldoosquote:gezellig dat je er weer bent man
#FreeTrapz![]()
SOF was tof ja. Ook online. Maar dan neemt niet weg dat cod altijd wel leuk blijft om te spelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wolfenstein en SOF dat waren nog een games
gewoon met vrienden beetje rondrennen en knallen daar is cod het beste in
SOFMultiplayer waar je met je mes iemand van de andere kant van de map kon killen
deed het altijd met mijn broertje, die speelde het no-life. verloor dus altijd en zag e lol er niet van inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SOF was tof ja. Ook online. Maar dan neemt niet weg dat cod altijd wel leuk blijft om te spelen.
gewoon met vrienden beetje rondrennen en knallen daar is cod het beste indat dust level heb ik hellemaal een hekel aan
#FreeTrapz![]()
Denk dat ik na mijn vakantie COD ook maar ga halen. Wil toch weer echt een toffe shooter en alleen FIFA op mijn PS begint ook te vervelen
Elke dag![]()
Nou nou nou niet gaan slijmen he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Stefke, ouwe jengeldoosgezellig dat je er weer bent man
![]()
Ja hier ook geen problemen mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Even de Youtube-upload testen, werkt volgens mij prima.
Belangrijk goaltje ook.![]()
Wtf bij mij upload hij niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Even de Youtube-upload testen, werkt volgens mij prima.
Belangrijk goaltje ook.
Voor de NBA-ers onder ons. Scripting bij RTTP:
Dat is toch godverdomme geen charge![]()
![]()
Wernbloom of Elm?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:50 schreef Zhano het volgende:
Godver Musa en DoumbiaDie rooie kutzweed kan er trouwens niks van.
Zuber en Tosic op de vleugels![]()
![]()
Zuber? Nergens gezien? Ik had Vitinho maar LM gezet. Elm bedoelde ik btw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wernbloom of Elm?
Zuber en Tosic op de vleugels![]()
Wat dat betreft ben ik blij dat ik die Destiny bundel gehaald had zeg. Vermaak me daar prima mee. Het is nu wel heel repetitief, maar dat is niet erg als je het hooguit een paar uur per week speelt. Voor de afwisseling wel leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Denk dat ik na mijn vakantie COD ook maar ga halen. Wil toch weer echt een toffe shooter en alleen FIFA op mijn PS begint ook te vervelen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oh die is verkocht zo te zien, zat er wel nog bij in 14. (inb4 haters)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zuber? Nergens gezien? Ik had Vitinho maar LM gezet. Elm bedoelde ik btw.![]()
Alleen? Want lijkt me alleen tof met vrienden danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik die Destiny bundel gehaald had zeg. Vermaak me daar prima mee. Het is nu wel heel repetitief, maar dat is niet erg als je het hooguit een paar uur per week speelt. Voor de afwisseling wel leukDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Onze C1000 wordt in juni volgend jaar een Coop volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn nog niet alle C1000's omgebouwd tot Jumbos en AH's dan? Dat duurt ook lang![]()
als je 3 uurtjes per week speelt kan ik me wel voorstellen dat het alleen ook nog wel oke isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen? Want lijkt me alleen tof met vrienden dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Speel jij het uberhaupt nog?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je 3 uurtjes per week speelt kan ik me wel voorstellen dat het alleen ook nog wel oke isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf bij mij upload hij niet.
Voor de NBA-ers onder ons. Scripting bij RTTP:
Dat is toch godverdomme geen charge![]()
![]()
nope, werd uiteindelijk heel vaak hetzelfde doen en daar had ik niet zoveel mee. en het pvp gedeelte was ook niet helemaal mijn ding bij destiny.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beetje van beide. Ik speel meestal alleen. Even de daily en weekly missies doen en dan vind ik het wel gezegend. Puur voor de afwisseling hoor. Ik ben level 28 en om 30 te worden moet je veel te veel grinden.. Dat is niet echt mijn ambitiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen? Want lijkt me alleen tof met vrienden dan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
NNOOOOOEEEESSSSquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onze C1000 wordt in juni volgend jaar een Coop volgens mij.
ik dacht dat C1000 allang failliet was johquote:![]()
die zijn hier de afgelopen jaren allemaal vervangen voor Jumbo's en AH's![]()
![]()
Even aan het doelsaldo gewerkt
Die gast kreeg ook rood in de 5de minuut ofzo en had toen dus een gigantisch gat in zijn verdediging, gooide die na de 5-0 ook nog is alles op de aanval met hoge druk.![]()
Het valt me dit jaar echt tegen hoe weinig creatieve teams je tegenkomt. Nog erger dan voorgaande jaren.. Echt elke tegenstander is BPL only.
Agree, alhoewel ook Serie A only. Maar alle vrienden die ik tot FUT geintroduceerd heb doen dat ook allemaal, maken ook geen toffe teamsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Het valt me dit jaar echt tegen hoe weinig creatieve teams je tegenkomt. Nog erger dan voorgaande jaren.. Echt elke tegenstander is BPL only.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daarom zijn de BPL spelers ook nog zo belachelijk duur.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Het valt me dit jaar echt tegen hoe weinig creatieve teams je tegenkomt. Nog erger dan voorgaande jaren.. Echt elke tegenstander is BPL only.
ook de enige competitie waar je wat meerdere niveau's heb van discard tot heel duur.
Bund en BBVA is het discard en heel duur, verder zit er niets tussen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
it's your lucky day, ik zou voor nog 75K packs openenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:34 schreef bombmannl het volgende:
Kompany in packvan 7,5k liquide middelen naar 80k liquide middelen euuhh
#FreeTrapz![]()
Het is inderdaad erg veel BPL. Ben wel blij met mijn hybrid, ook al hebben luiz en modric niet max chem. Mijn tweede team is wel nog serie A, die wil ik eigenlijk wel wat opleuken... Maar serie a is zo goedkoopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
Het valt me dit jaar echt tegen hoe weinig creatieve teams je tegenkomt. Nog erger dan voorgaande jaren.. Echt elke tegenstander is BPL only.![]()
![]()
Wat lul jij nou weer joh gek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daarom zijn de BPL spelers ook nog zo belachelijk duur.
ook de enige competitie waar je wat meerdere niveau's heb van discard tot heel duur.
Bund en BBVA is het discard en heel duur, verder zit er niets tussen.![]()
Ik ben het ergens wel met 'm eens. Snap in ieder geval wat 'ie bedoelt.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben het ergens wel met 'm eens. Snap in ieder geval wat 'ie bedoelt.
#teamsjon![]()
![]()
50k geloof ik? 360quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:43 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand nog fut 14 shit over?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Holy shit, ik heb nog een miljoen geloof ik.quote:Kan er alleen niet meer bij.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit, ik heb nog een miljoen geloof ik.Kan er alleen niet meer bij.
zo dichtbij
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
![]()
Wie zal ik halen? 85k budget
Alaba, schweinie of gotze?
Kan ook kroos cam..
(Ikw die aanval is beetje)
EDIT: waarom doet ie t nie (imgur)![]()
Ik wil wel ff voor je inloggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dit. Is er geen manier?![]()
![]()
Ik zou niet weten hoequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dit. Is er geen manier?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ene potje loopt het gewoon echt zo ongelooflijk lekker. Potje daarna lukt niks
Valt me ook op dat ik het tegen teams met een CDM wel erg lastig heb met 4-3-1-2, omdat hij die CAM van mij gewoon de hele tijd afdekt.![]()
Het is maar wat je onder "plays" verstaatquote:De mogelijkheden zijn wel erg beperkt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is Loic Remy zijn bijna 20K waard? Zoek nog een snelle man voor naast Sturridge.Maar diep van binnen lach ik.![]()
In DIV 3 kansloos degraderen maar in DIV 4 nu 5-0-0Te groot voor het servet te klein voor het tafellaken
Elke dag![]()
Dit heb ik ook de hele tijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
In DIV 3 kansloos degraderen maar in DIV 4 nu 5-0-0Te groot voor het servet te klein voor het tafellaken
Maar dan tussen 1/2![]()
Daar zou ik iets minder moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook de hele tijd
Maar dan tussen 1/2
Elke dag![]()
Welbeck of Vargas dan? El cheapoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is Loic Remy zijn bijna 20K waard? Zoek nog een snelle man voor naast Sturridge.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Het irritante is meer dat er gewoon zon gigantisch verschil tussen mijn eigen spel zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zou ik iets minder moeite mee hebben
Ene keer leg ik echt elke bal erin potje daarna heb ik 10 1 op 1 kansen nodig voor een goaltje.![]()
Verschil tussen div 3 en 4 is best wel groot. Vorige keer ook gedegradeerd uit div 3 en vervolgens de titel pakken in div 4. Nu sta ik met 3-0-0 er voor het eerst goed voor in div 3.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Al 3x tegen Stuttgart gespeeld in H2H seasons. Leuke CB's en die Maxim heb je nog maar verder is het echt een tandeloze hondTotaal geen attackpower voorin.
![]()
Ja dat is ook irritant idd, heb ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het irritante is meer dat er gewoon zon gigantisch verschil tussen mijn eigen spel zit
Ene keer leg ik echt elke bal erin potje daarna heb ik 10 1 op 1 kansen nodig voor een goaltje.Bij mij is het echt constant hetzelfde, makkelijk in DIV 4 en Kut in Div 3.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Verschil tussen div 3 en 4 is best wel groot. Vorige keer ook gedegradeerd uit div 3 en vervolgens de titel pakken in div 4. Nu sta ik met 3-0-0 er voor het eerst goed voor in div 3.
Elke dag![]()
Met wie speel jij nu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:02 schreef Zhano het volgende:
Al 3x tegen Stuttgart gespeeld in H2H seasons. Leuke CB's en die Maxim heb je nog maar verder is het echt een tandeloze hondTotaal geen attackpower voorin.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit antwoord houdt in dat Remy de coins niet waard is? Welbeck is non shiney, dat staat niet zo mooi. En Vargas zijn hoofd staat me niet aan. Echt een gemene-mensen-hoofd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Welbeck of Vargas dan? El cheapoMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ben absoluut geen fan van Remy, maar volgens mij zijn veel mensen er wel positief overquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit antwoord houdt in dat Remy de coins niet waard is? Welbeck is non shiney, dat staat niet zo mooi. En Vargas zijn hoofd staat me niet aan. Echt een gemene-mensen-hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben absoluut geen fan van Remy, maar volgens mij zijn veel mensen er wel positief overOm eerlijk te zijn heb ik het geld voor Sturridge eigenlijk niet eens bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog 1 IFje de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ben het wel met je eens over Vargas ja, die kop staat me echt niet aan
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik het geld voor Sturridge eigenlijk niet eens bij elkaarMoet nog 1 IFje de deur uit
Balo dan? Of ook te duur? Of staat je ook niet aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hebben mensen hier IF Tevez gehad? Verschil met de NIF?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
4 wedstrijden voor 6 punten voor promotie naar div 2. Let's do this.
Edit: Voor het eerst dit jaar tegen Zlatan. Linksbuiten is Neymar.![]()
Eerste minuut 1-0.Sturridge.
Kansloos.
Ireen Wust in het blauw ik kan dit niet handelen
Ze is toch geen italiaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie je wel, ik breng dus onder woorden wat anderen denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben het wel met je eens over Vargas ja, die kop staat me echt niet aanBedankt voor de bevestiging
Balo is net zo duur als Remy ongeveer, alleen speel ik (omdat ik deze fifa slecht ben) puur op pace. Heb Atsu als CAM, om een indicatie te geven. Later wil ik naast sturridge Aguero neerzetten (evt aangevuld met IF Sanchez als CAM)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Balo dan? Of ook te duur? Of staat je ook niet aan?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zeer prijzig, en eerlijk gezegd weet ik het antwoord niet. Remy deed/doet het nooit slecht als ik hem opstel, hij pakt zeker wel een goaltje mee en soms meer. Toch vond ik hem niet zo fijn spelen als dribbel fanatiek. Hij draait zich traag om maar kan wel een mannetje of 2 voorbij komen als het je mee zit. Zijn schot is loeihard en zijn pace is wel lekker. Zijn strength helpt hem in veel situaties maar of hij de 15k meer waard is dan een welbeck, vargas of jovetic durf ik je niet te vertellen. Het is de gok waard als je wat zoekt, in het ergste geval gooi je 1k weg maar heb je er wel een ervaring bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is Loic Remy zijn bijna 20K waard? Zoek nog een snelle man voor naast Sturridge.![]()
Zo danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:32 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Zeer prijzig, en eerlijk gezegd weet ik het antwoord niet. Remy deed/doet het nooit slecht als ik hem opstel, hij pakt zeker wel een goaltje mee en soms meer. Toch vond ik hem niet zo fijn spelen als dribbel fanatiek. Hij draait zich traag om maar kan wel een mannetje of 2 voorbij komen als het je mee zit. Zijn schot is loeihard en zijn pace is wel lekker. Zijn strength helpt hem in veel situaties maar of hij de 15k meer waard is dan een welbeck, vargas of jovetic durf ik je niet te vertellen. Het is de gok waard als je wat zoekt, in het ergste geval gooi je 1k weg maar heb je er wel een ervaring bij.Bedankt voor dit uitgebreide advies
Ik ga m straks halen, je hebt ook gelijk, bevalt hij niet, zul je er nooit veel verlies op pakken
Maar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
Toch mooi, dat de populairste youtube artiest zo'n kwaliteit maaktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Een blik knakworsten. Kun je zo op je gasfornuis zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen + eten.Iemand ideeën?
![]()
Taco'squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen + eten.Iemand ideeën?
![]()
Ik heb geen oven meer.quote:Wordt aan gewerkt. Of eten jullie die altijd koud?
Da's wel heel erg hobo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een blik knakworsten. Kun je zo op je gasfornuis zetten.Zo erg is het niet.
Oh ik dacht dat dit wat je niveau wasquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen oven meer.Wordt aan gewerkt.
[..]
Da's wel heel erg hobo.Zo erg is het niet.
![]()
Iets van krieltjes met wat groente (zakje) en een stuk vleesch.
![]()
Pasta carbonara. Snel, makkelijk en lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen oven meer.Wordt aan gewerkt. Of eten jullie die altijd koud?
[..]
![]()
![]()
Eet ik morgen al.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Pasta carbonara. Snel, makkelijk en lekkerDenk dat dit 'm gaat worden ja. Makkelijk, maar /care.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit wat je niveau was![]()
Iets van krieltjes met wat groente (zakje) en een stuk vleesch.
Altijd warm uiteraard.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen oven meer.Wordt aan gewerkt. Of eten jullie die altijd koud?
[..]
![]()
Niks mis met makkelijk toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eet ik morgen al.
[..]
Denk dat dit 'm gaat worden ja. Makkelijk, maar /care.![]()
![]()
Hoi. Ik heb vandaag de ultieme DSL-speler gevonden. 3 stuks gekocht gisteren, alledrie al verkocht voor te duur. En dus maar drie nieuwe gekocht
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 31-10-2014 19:20:14 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Noodles, groenten en KIPquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eet ik morgen al.
[..]
Denk dat dit 'm gaat worden ja. Makkelijk, maar /care.![]()
Even een vraag:
Ik heb mijn PS3 verkocht en wil hem nu naar de fabrieksinstellingen zetten maar nu staat er: Als u voorheen content heb gekocht in de playstation store, deactiveer dit systeem voordat u de herstelbewerking uitvoert.
Iemand een idee wat dit wil zeggen en of het gevolgen heeft voor Plus?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Volgens mij kan degene die je PS koopt dan via jouw account dan geen content meer kopen, of gekochte content gebruiken. Je hele account en alles wat je via je account hebt gekocht wordt dan van de PS verwijderd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef dion_v_k het volgende:
Even een vraag:
Ik heb mijn PS3 verkocht en wil hem nu naar de fabrieksinstellingen zetten maar nu staat er: Als u voorheen content heb gekocht in de playstation store, deactiveer dit systeem voordat u de herstelbewerking uitvoert.
Iemand een idee wat dit wil zeggen en of het gevolgen heeft voor Plus?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Oke maar moet ik het dan deactiveren of juist activeren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij kan degene die je PS koopt dan via jouw account dan geen content meer kopen, of gekochte content gebruiken. Je hele account en alles wat je via je account hebt gekocht wordt dan van de PS verwijderd.
Ikpff
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je voorheen hebt gekocht: deactiveren staat er? Dan zou ik deactiveren. Dat is het doel van het hele resetten. Niet dingen activeren, dat is aan de nieuwe eigenaar lijkt me.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke maar moet ik het dan deactiveren of juist activeren?
Ikpf
NEEEEEquote:CSKA Moskou maakt zich grote zorgen over Rasmus Elm. De maagproblemen van de middenvelder nemen zeer ernstige vormen aan en voorzitter Evgeni Giner vreest zelfs voor de carrière van de 26-jarige Zweed. Elm, die in de zomer van 2012 overkwam van AZ, speelde dit seizoen nog geen minuut voor de regerend kampioen van Rusland.
De kans is volgens Giner groot dat Elm, die over een aflopend contract beschikt, nooit meer op topniveau zal kunnen spelen. “Elm is erg ziek en als de intensiteit omhoog gaat, krijgt hij telkens maagbloedingen. De kans is aanwezig dat hij moet stoppen, voor altijd. Het is belangrijk dat hij geen invalide wordt. Mij is verteld dat negen op de tien voetballers die aan zulke complicaties lijden, nooit meer verder kunnen voetballen.”
“Als hij ooit weer wil voetballen, dan zou hij daarmee enorme risico’s nemen en dan zou hij er zelfs aan kunnen overlijden”, zo wordt de president van CSKA geciteerd door ITAR-TASS. “Elm is een geweldige speler en een goed mens en het klopt in ieder geval niet dat hij problemen zou hebben met de club, of iets dergelijks. We behandelen hem goed en als hij ooit weer écht kan voetballen, dan spring ik een gat in de lucht”, besluit Giner.
Mijn favoriete vrije trap nemer![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je voorheen hebt gekocht: deactiveren staat er? Dan zou ik deactiveren. Dat is het doel van het hele resetten. Niet dingen activeren, dat is aan de nieuwe eigenaar lijkt me.
Toevallig ook advies in snel formatteren of volledig formatteren?
Bij dat laatste geeft ie aan dat het 29 uur gaat duren
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Lijkt me duidelijk dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ligt er ook beetje aan wat jij allemaal erop hebt gezetquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke
Als er CC info etc opstaat zou ik het zo goed mogelijk doen anders gewoon snel.![]()
Ik had geloof ik voor de optie snel gekozen. Maar ik had m aan een vertrouwde collega gegeven, dus dan is het allemaal wat anders dan een verkoop via marktplaats uiteraardquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke
Bij dat laatste geeft ie aan dat het 29 uur gaat durenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Net het fragment van Ricksen terug gezien bij dwdd. En ik geloof heilig dat hij de juiste persoon is om de ziekte te overwinnen.
Die man is geestelijk zo enorm sterk.![]()
Ik werd er verdrietig vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Net het fragment van Ricksen terug gezien bij dwdd. En ik geloof heilig dat hij de juiste persoon is om de ziekte te overwinnen.
Die man is geestelijk zo enorm sterk.
Anders ik wel. Heb een aantal jaar geleden een paar maanden met hem meegelopen toen hij nog jeugdtrainer was bij Fortuna. Was toen bezig met wat trainer cursussen, en het broertje van een goede vriend van mij speelde daar. Ben hem toen gewoon gaan vragen en zei meteen ja.quote:
Erg veel van geleerd.
Stond achter hem in de rij bij de albert heijn hier in de buurt, net voor de benefiet wedstrijd bij Fortuna. Herkende me meteen en regelde 2 kaartjes voor die wedstrijd.![]()
![]()
Even die youtube functionaliteit testen:
Hij scoort vanaf de aftrap, ik maak snel 1-1 en Dries maakt het af in de verlenging![]()
![]()
is er iemand overleden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vlaggen ofwa?![]()
#againstmodernfootballquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vlaggen ofwa?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoe dan ook goede en persoonlijke herinneringen voor jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Anders ik wel. Heb een aantal jaar geleden een paar maanden met hem meegelopen toen hij nog jeugdtrainer was bij Fortuna. Was toen bezig met wat trainer cursussen, en het broertje van een goede vriend van mij speelde daar. Ben hem toen gewoon gaan vragen en zei meteen ja.
Erg veel van geleerd.
Stond achter hem in de rij bij de albert heijn hier in de buurt, net voor de benefiet wedstrijd bij Fortuna. Herkende me meteen en regelde 2 kaartjes voor die wedstrijd.Ik ging in de Ricksen tijd nog elke wedstrijd mee met AZ, dus ik sta er iets verder vandaan. Was wel een kerel waar elke supporter gewoon een zwak voor had. Altijd 100% inzet en niet vies van een rotschop. Ik hoop dat zijn woorden uitkomen, dat er ooit iemand de ziekte als eerste gaat overwinnen. De resultaten van het experimentele medicijn zijn hoopvol , maar vaak blijkt het later valse hoop.
is vlaggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vlaggen ofwa?![]()
![]()
Had ik laatst ook in een uitwedstrijd. Aardig luguber, het was net of ik een uitwedstrijd in IS-gebied speeldequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vlaggen ofwa?Maar diep van binnen lach ik.![]()
zwarte vlaggen + king al fahd stadium voor die eckte ISIS gevoelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had ik laatst ook in een uitwedstrijd. Aardig luguber, het was net of ik een uitwedstrijd in IS-gebied speelde![]()
![]()
Ik las je vraag over Remy net trouwens..ik vond hem echt tragisch slecht en hij maakt ook nooit indruk als de tegenstander hem heeft eigenlijk. Hij verneukte iedere kans bij mij en Lacazette en Vargas waren als alternatieven voor mij veel beter (en goedkoper). Maarja..anderen vonden Lacazette weer kut en jij vond Vargas kut zo te zien (of alleen lelijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had ik laatst ook in een uitwedstrijd. Aardig luguber, het was net of ik een uitwedstrijd in IS-gebied speelde).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, maar nu heb ik m al gekochtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik las je vraag over Remy net trouwens..ik vond hem echt tragisch slecht en hij maakt ook nooit indruk als de tegenstander hem heeft eigenlijk. Hij verneukte iedere kans bij mij en Lacazette en Vargas waren als alternatieven voor mij veel beter (en goedkoper). Maarja..anderen vonden Lacazette weer kut en jij vond Vargas kut zo te zien (of alleen lelijk?).
En ik vind Vargas een eng hoofd hebben. Als kleine kinderen lang naar zijn foto kijken gaan ze eng dromen denk ik. Maar ik probeer Remy gewoon, bevalt hij niet wacht ik tot ik net zoveel IF's verkocht heb tot ik Aguero kan kopen.
bohh, voor 1 miljoen kan ik momenteel het trio Benz, Sanchez en Matuidi halen uit de IF catalogus van deze week. Nog even doorzakken en we zijn er.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar zit ik ALTIJD inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zit in een dubbele treinWeet je wel, zo'n trein met twee verdiepingen!!!
![]()
![]()
bohh, eindelijk een langverwacht vervolg op "Ajacied 7 gaat voor het eerst met de trein"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en dan lekker veel DRUK zetten naar VORENquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zit je op de eerste of de tweede verdieping?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:49 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
en dan de hele tijd bohhhh het is zo hoog!!11 roepenquote:
En vergeet niet te JUICHEN als er een andere trein langskomt
Blijft een van de mooiste Jiskefet's ooit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de boel ACHTERIN dichttimmeren doe ik altijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en dan lekker veel DRUK zetten naar VOREN![]()
Ik heb maar snel formatteren gedaan. Ik heb er nogal haast mee want dat bedrag krijg ik nooit meer
Ook nog mijn laatste Aogo verkocht voor 27,5k
Wat krijg je ervoor?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb maar snel formatteren gedaan. Ik heb er nogal haast mee want dat bedrag krijg ik nooit meer
Ook nog mijn laatste Aogo verkocht voor 27,5k
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
27.5Kquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
27.5KNee hoor, gaat nog tax vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Deze man scoorde voor Monaco: http://wefut.com/en/player/4762
Wellicht IF als hij de clean sheet kan pakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
200,-quote:
Wel een 500GB maar dan vind ik het nog best veel.
GTA is ook het enige spel wat nog wat waard is..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In afwachting op coins vooralsnog voor Wellbeck en Remy als koppel gegaanMaar diep van binnen lach ik.![]()
hoeveel heb je dit keer gekocht?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In afwachting op coins vooralsnog voor Wellbeck en Remy als koppel gegaan![]()
1 of 2 van mijn 78 IF spelers moet verkocht worden voor ik Sturridge kan halen. Daar is het wachten op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel heb je dit keer gekocht?Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Dit bedoelde ik maar wist het niet zeker, daarom haalde ik het wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
1 of 2 van mijn 78 IF spelers moet verkocht worden voor ik Sturridge kan halen. Daar is het wachten op.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoelde ik maar wist het niet zeker, daarom haalde ik het weg
[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 31-10-2014 21:25:40 ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoelde ik maar wist het niet zeker, daarom haalde ik het wegAlleen vorige Fifa aan het eind met die absurde coins prijzen gekocht. Daarvoor voor 7 a 8 euro voor ongeveer 3 miljoen verkocht. Ga Fifa niet als vaste uitgave benaderen, dan is de lol er ook wel vanaf. Juist tof om van nul coins af miljonair te worden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Zitten ze weer op Bale te haten terwijl die het uitstekend doet bij Real![]()
Ja ze zeiden dat hij zou falen bij Real dus dan moeten ze het volhouden ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Zitten ze bij VI weer op Bale te haten terwijl die het uitstekend doet bij Real![]()
![]()
Godver je kan je scorito team niet meer aanpassen deze week terwijl de eerste wedstrijd morgen pas is
Bohh 3 ADO spelers er in![]()
Kan maar tot 8 uurquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef Freire het volgende:
Godver je kan je scorito team niet meer aanpassen deze week terwijl de eerste wedstrijd morgen pas is
Bohh 3 ADO spelers er in![]()
Ik heb ebola.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ja censuur.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
m'n controller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
m'n controller
baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
m'n controller
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
m'n controller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
m'n controller
Haha niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n heel vel gekocht?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
duurde overigens 3 weken voor ik het erop had geplaktquote:ja, paar euroquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
duurde overigens 3 weken voor ik het erop had geplakt
[..]
ja, paar euroniks anders verwacht
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
duurde overigens 3 weken voor ik het erop had geplakt
[..]
ja, paar euro![]()
![]()
Tegen iemand met voorhoede Reus - Khedira - BaleBen benieuwd wie hij erin wisselt. Ronaldo?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tevez en Pogbaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:22 schreef Reemi het volgende:
Tegen iemand met voorhoede Reus - Khedira - BaleBen benieuwd wie hij erin wisselt. Ronaldo?
5-1 win
[ Bericht 7% gewijzigd door Reemi op 31-10-2014 22:39:46 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
m'n controller
VeeeetttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daaraan? En paar euro valt toch wel mee
Elke dag![]()
Zat in de blokker boxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veeeettttt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja kloptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veeeettttt
http://www.flamingtoast.com/?post_type=productquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zou kopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flamingtoast.com/?product_cat=custom-console-skins
kei groot een foto van Gigi erop'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ps4 elke dag vol jizz is ook niet goedquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel jammer dat er geen disc drive meer naar buiten komt anders kon je hem elke dag in haar gleuf proppenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ps4 elke dag vol jizz is ook niet goedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sloeber.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
jammer dat hij niet in de USB kanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen disc drive meer naar buiten komt anders kon je hem elke dag in haar gleuf proppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alexis gekocht :$:$:$Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Spitta of cam?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Benieuwd naar je ervaringen![]()
CAM achter Kun en Vargasquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Maria met zijn brakke rechterbeenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom vargas? Zo goed is die ook weer niet.
Kun-alexis
Di maria
Lijkt me veel chiller.![]()
Vargas doet het hier heel goed. 46 gespeeld, 68 goals, 39 assists.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zomaarquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
holy moly wat een jizzdebuut van Alexis. 2 goals en 2 assists
Ik stond binnen een half uur met 3-0 achter tegen het befaamde pacetrio Emenike, Musa en Doumbia..toen verneukte ik een pingel en ging het ineens lopen bij me. Eindstand: 7-3
Alexjizz Sanchez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben jij Zhano?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
7 penalty's gehad vandaag en alle 7 gemist![]()
Ik kan er echt helemaal niks van.![]()
haha dat had ik laatst ook ineens..5 op rij ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
7 penalty's gehad vandaag en alle 7 gemist![]()
Ik kan er echt helemaal niks van.
sinds de patch mis ik echt veel pingels terwijl ik daarvoor echt bijna letterlijk nooit iets verneukte. Lijkt moeilijker om hem precies de hoek in te krijgen ofzo..al zal het wel aan mij liggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik neuk jullie mam.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik geef een paar tikjes naar links of rechts en hij blijft maar door het midden gaan en als ik even iets langer doordruk dan gaat die gelijk 3 kilometer naastquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat had ik laatst ook ineens..5 op rij ofzo
sinds de patch mis ik echt veel pingels terwijl ik daarvoor echt bijna letterlijk nooit iets verneukte. Lijkt moeilijker om hem precies de hoek in te krijgen ofzo..al zal het wel aan mij liggen.![]()
![]()
Ik blijf ze maar trouw hoog door het midden schieten. Tegenstanders knallen de bal constant netjes in de hoek trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat had ik laatst ook ineens..5 op rij ofzo
sinds de patch mis ik echt veel pingels terwijl ik daarvoor echt bijna letterlijk nooit iets verneukte. Lijkt moeilijker om hem precies de hoek in te krijgen ofzo..al zal het wel aan mij liggen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Over maver gesproken, die man post hier nooit meerquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Maver als die z'n pizza ziet. HUUUUUUUUUUUUHHH!!!!![]()
![]()
Vind je het gek.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Over maver gesproken, die man post hier nooit meerIedereen weet wat voor vuile scammer hij is. Die zien we echt niet meer terug.
![]()
![]()
![]()