SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had van Reemi toch wel iets originelers verwacht... Ach, nu weten we ook allemaal wat de volgende TT gaat zijn.![]()
Had eigenlijk WeFUTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Had van Reemi toch wel iets originelers verwacht... Ach, nu weten we ook allemaal wat de volgende TT gaat zijn.in gedachten, maar dan krijg ik ook weer mensen op m'n dak.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Deze silver had ik in een bronze pack:quote:
http://www.futbin.com/player/5484/reneilwe-letsholonyane
Waarom is hij op de Xbox meer dan 10x zo veel waard![]()
![]()
Kunnen we niet gewoon kappen met die kut TT's?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen we niet gewoon kappen met die kut TT's?
echt een stelletje zielepieten die telkens die clubs in de TT doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En TTs die altijd begonnen met 'waar we...'quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Zhano het volgende:
haha weten jullie nog vroeger toen we tts maakten over iets wat relevant was in het topic hihi
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en TTs met een hilarische woordspeling.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 potjes achter elkaar gewonnen, dat gebeurt me niet zo vaak meer in divisie 3... Benzema heeft, na zijn teleurstellende start, zijn doelsaldo een beetje opgeleukt (20 uit 16). Cerci heeft in 3 wedstrijden 4 assists gegeven en een doelpuntje meegepakt. Dos Santos heeft 3 uit 3 en dan ook nog 2 assists (zie overigens nu pas dat hij linkspoot is)
Zou mijn teampje eindelijk een beetje goed in elkaar zitten?![]()
Misschien spelen er veel Zuid-Afrikanen op de Xbox.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze silver had ik in een bronze pack:
http://www.futbin.com/player/5484/reneilwe-letsholonyane
Waarom is hij op de Xbox meer dan 10x zo veel waard![]()
Yo GJEquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
3 potjes achter elkaar gewonnen, dat gebeurt me niet zo vaak meer in divisie 3... Benzema heeft, na zijn teleurstellende start, zijn doelsaldo een beetje opgeleukt (20 uit 16). Cerci heeft in 3 wedstrijden 4 assists gegeven en een doelpuntje meegepakt. Dos Santos heeft 3 uit 3 en dan ook nog 2 assists (zie overigens nu pas dat hij linkspoot is)
Zou mijn teampje eindelijk een beetje goed in elkaar zitten?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Afrikaanse ebolaboxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien spelen er veel Zuid-Afrikanen op de Xbox.![]()
![]()
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...
![]()
Leeft hij nog?quote:Vraag me wel eens af, waar komt de haat jegens xbox vandaan? Is dat sony marketing of is het 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet'?quote:![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mocroboxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Leeft hij nog?
[..]
Vraag me wel eens af, waar komt de haat jegens xbox vandaan? Is dat sony marketing of is het 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet'?Alle spelen worden gedowngrade door die paupermachine en je kan er geen eens screenshots mee maken.
___!
Dat moment van stop zetten is gewoon verkeerd, maar hij is wel gewoon over de lijn geweest volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...Echt alles aan dat filmpje is een fail, hoe hij verdedigt, hoe die keeper de bal laat vallen en hoe goed die doellijntechnologie werktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...
Prima titel, Ultimate fail
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De keuringsdienst over Superfoods btwwan onzin
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
negerzaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
1-0 tegen een gast die zo verdedigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Edit: Jezus die goal line system![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat Chia zaad dat nu 3 euro voor een beetje kost, was een paar jaar geleden nog kippenvoerquote:
Elke dag![]()
heb nog kippenvoer van een paar jaar geleden in de schuur staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat Chia zaad dat nu 3 euro voor een beetje kost, was een paar jaar geleden nog kippenvoer
zou ik stiekem iets geSMLENO't hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xboxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MocroboxAlle spelen worden gedowngrade door die paupermachine en je kan er geen eens screenshots mee maken.
___!
![]()
![]()
Echt slegt jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-0 tegen een gast die zo verdedigt.
Piste alles naast, over en lat. Kijk ook hoe ik deze in eerste instantie niet afmaak
![]()
![]()
dat zogenaamde downgraden was ook zo met de vorige generatie, maar daar hoorde je niemand over.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xbox![]()
Waar kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil het aan me zus doorsturen die vreet die rommel.![]()
Blij zijn met een slechtere console die duurder was in aanschaf omdat gameontwikkelaars ook aan deze mensen willen leveren en dus PS4 niet tot de max gebruikenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xbox![]()
en dan ons nog vragen waar de haat jegens xbox vandaan komt
#FreeTrapz![]()
Net of Sony wat te zeggen heeft bij die developers maar gelukkig krijgen wij bij de meeste games een update dat de graphics weer omhoog krikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xboxKan bij die pauperbox niet. gr gr
uitzendinggemist of npo heet dat nu volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar kan je dat vinden?
Wil het aan me zus doorsturen die vreet die rommel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij zit er wel gewoon in volgens mij. Goal line pakt altijd het verkeerde moment. Dat komt omdat Blatter EA wat geld heeft gegeven om de haat tegen goal lijn technologie te versterken. Als er bij elke wedstrijd goal lijn technologie aanwezig moet zijn voelt Blatter dit namelijk direct in zijn portemonnee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-0 tegen een gast die zo verdedigt.
![]()
En als de PS4 exclusive trein eenmaal gaat rijden, bohhhquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of Sony wat te zeggen heeft bij die developers maar gelukkig krijgen wij bij de meeste games een update dat de graphics weer omhoog krikt.Kan bij die pauperbox niet. gr gr
![]()
Unchartedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En als de PS4 exclusive trein eenmaal gaat rijden, bohhhbohhh
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat moment van stop zetten is gewoon verkeerd, maar hij is wel gewoon over de lijn geweest volgens mijnba locker code: mysteryquote:
Ik kreeg Drose layup package![]()
![]()
fixedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uncharted Ratchet and clankbohhh
![]()
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie dit nu pas in het programma, wat achterlijkquote:
Negerolie
Elke dag![]()
Slechtere console? Heb je er al op gespeeld dan? Ow nee, Sony zegt dat de PS4 beter is dus wie ben jij dan als schaapje om daar zelf een oordeel over te vellen, toch? Ben blij dat jij je verdiept hebt in beide consoles want als ik het zo hoor dan heb jij er echt super veel verstand van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blij zijn met een slechtere console die duurder was in aanschaf omdat gameontwikkelaars ook aan deze mensen willen leveren en dus PS4 niet tot de max gebruiken![]()
en dan ons nog vragen waar de haat jegens xbox vandaan komt
Ik betaalde overigens 400 euro met fifa en forza, ben geen rekenwonder maar volgens mij is dat goedkoper dan de gemiddelde ps4.Ik ben blij dat jij blij wordt van iets betere graphics. Als iemand van de gameboy generatie hecht ik niet zoveel waarde aan grahpics, helemaal niet als het verschil zo klein is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of Sony wat te zeggen heeft bij die developers maar gelukkig krijgen wij bij de meeste games een update dat de graphics weer omhoog krikt.Kan bij die pauperbox niet. gr gr
Waarom besteedt ik hier nog tijd aan, een discussie aangaan met een aantal fanboys![]()
![]()
Agh de FPS vind ik opzich wel boeiend maar wel typisch dat het je ineens niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Slechtere console? Heb je er al op gespeeld dan? Ow nee, Sony zegt dat de PS4 beter is dus wie ben jij dan als schaapje om daar zelf een oordeel over te vellen, toch? Ben blij dat jij je verdiept hebt in beide consoles want als ik het zo hoor dan heb jij er echt super veel verstand van.
Ik betaalde overigens 400 euro met fifa en forza, ben geen rekenwonder maar volgens mij is dat goedkoper dan de gemiddelde ps4.
[..]
Ik ben blij dat jij blij wordt van iets betere graphics. Als iemand van de gameboy generatie hecht ik niet zoveel waarde aan grahpics, helemaal niet als het verschil zo klein is.
Meen je dit nou serieus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Slechtere console? Heb je er al op gespeeld dan? Ow nee, Sony zegt dat de PS4 beter is dus wie ben jij dan als schaapje om daar zelf een oordeel over te vellen, toch? Ben blij dat jij je verdiept hebt in beide consoles want als ik het zo hoor dan heb jij er echt super veel verstand van.
Ik betaalde overigens 400 euro met fifa en forza, ben geen rekenwonder maar volgens mij is dat goedkoper dan de gemiddelde ps4.
[..]
Ik ben blij dat jij blij wordt van iets betere graphics. Als iemand van de gameboy generatie hecht ik niet zoveel waarde aan grahpics, helemaal niet als het verschil zo klein is.
Waarom besteedt ik hier nog tijd aan, een discussie aangaan met een aantal fanboys![]()
![]()
![]()
Jezus Tobi.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij geen fanboy bent?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus?![]()
![]()
Jezus Tobi.![]()
![]()
ik besteedt ook wel eens ergens tijd aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
![]()
ja ik heb idd ook op de xbox gespeeld, dus daarbij is je eerste argument te niet gedaan. en is het zeker niet zomaar volgen wat sony zegtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
![]()
mijn PS4 was 380 euro incl. FIFA dus ja hij was duurder.
je opmerking in de vorige post dat je nu nog blijer bent met je xbox omdat hij PS tegenhoudt maakt volgens mij jou de fanboy en niet de resten dat klinkt überhaupt best sneu
#FreeTrapz![]()
Nee maar als ik iets over je Xbox zeg (trollt) reageer jij alsof je moeder verkracht wordt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij geen fanboy bent?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pc > alle consolesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja ik heb idd ook op de xbox gespeeld, dus daarbij is je eerste argument te niet gedaan. en is het zeker niet zomaar volgen wat sony zegt![]()
je opmerking in de vorige post dat je nu nog blijer bent met je xbox omdat hij PS tegenhoudt maakt volgens mij jou de fanboy en niet de resten dat klinkt überhaupt best sneu
![]()
komt hij blij over op je danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar als ik iets over je Xbox zeg (trollt) reageer jij alsof je moeder verkracht wordt.
#FreeTrapz![]()
Om op je originele vraag te komen, de haat komt door Litmanen met zijn Turkstation gehaat, als reactie daarop is het Mocrobox gedoe gekomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
En voor mij persoonlijk tellen alleen de exclusives en die vond ik op PS3 beter dan Xbox, want racegames boeien mij niet en de meeste shooters ook niet (Halo dus ook niet).
De PS4 moet zich nog bewijzen wat dat betreft, maar de Xbox ook.. voor mij is dat tot nog toe Infamous tegenover Killer Instinct en dan ben ik blijer met Infamous.. (Killzone boeit me ook niet).
En fanboy ben ik van Nintendo, die WiiU komt er ook nog wel eens hoe slecht die ook iswil sowieso die Zelda game van volgend jaar
![]()
Als je een goede PC hebt wel jaquote:maar daar heb je dan weer verstand voor nodig en moet je onderhouden enzo. dit is gewoon makkelijk
#FreeTrapz![]()
Ik speel intussen tegen een 5atb met als teamnaam Joga Bonito.Oh wauw.
meisjes die wii schreeuwen tellen niet lindgrenquote:
#FreeTrapz![]()
rekenen kan je ook nog steeds niet he. 380 + het equivalent van forza kom je toch echt uit op 430 euro.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu voel ik me echt dom![]()
![]()
Of jij niet interpreterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rekenen kan je ook nog steeds niet he. 380 + het equivalent van forza kom je toch echt uit op 430 euro.
Daarbij zijn die van Tobi downloads, wel een verschilDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh Evert begint zijn verslag met Halloween
Elke dag![]()
hij krijgt forza er bij ik FIFA dat staat gelijk aan elkaar. dus hoef je niet te delen onder de streep.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rekenen kan je ook nog steeds niet he. 380 + het equivalent van forza kom je toch echt uit op 430 euro.
uitgeschreven voor je:
380 + spel < 400 + spel
met je nog steeds nietsnotneus, met je studenten 10en
#FreeTrapz![]()
Oke je bent dus wel echt dom, laat maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij krijgt forza er bij ik FIFA dat staat gelijk aan elkaar. dus hoef je niet te delen onder de streep.
uitgeschreven voor je:
380 + spel < 400 + spel
Elke dag![]()
studententienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij krijgt forza er bij ik FIFA dat staat gelijk aan elkaar. dus hoef je niet te delen onder de streep.
uitgeschreven voor je:
380 + spel < 400 + spel
![]()
was ook meer feiten stampen en dat heb ik niet gedaan![]()
![]()
20 euro extra voor Forza 5 vind ik een prima deal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja ik heb idd ook op de xbox gespeeld, dus daarbij is je eerste argument te niet gedaan. en is het zeker niet zomaar volgen wat sony zegt![]()
Lees mijn post anders even terug. Volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen, dat zeg ik namelijk helemaal niet.Maak er maar grapjes over dat mijn moeder is verkracht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar als ik iets over je Xbox zeg (trollt) reageer jij alsof je moeder verkracht wordt.![]()
ehhhn dit is gebaseerd op ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke je bent dus wel echt dom, laat maar
argumentatie graag aanleveren in 3-voud zwart op wit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij krijgt voor 400 Fifa EN Forzaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ehhhn dit is gebaseerd op ?
argumentatie graag aanleveren in 3-voud zwart op wit.
Hij krijgt voor 400 Fifa EN Forza
Hij krijgt voor 400 Fifa EN ForzaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke je bent dus wel echt dom, laat maar
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
die FIFA helemaal nooit gelezen, die moet hij geedit hebbenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die FIFA helemaal nooit gelezen, die moet hij geedit hebben
Sad pandaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die FIFA helemaal nooit gelezen, die moet hij geedit hebben![]()
![]()
Argument minder,wat ik geef gewoon netjes toe dat ik die niet gelezen heb, en het argument dus irrelevant is.quote:
jij loopt van alles en nog wat te schreeuwen maar als er op ingegaan word lul je er gewoon omheen
#FreeTrapz![]()
Hele wedstrijd even Park the bus gespeeld en in de 88' minuut met Sturridge de 1-0 gemaakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel intussen tegen een 5atb met als teamnaam Joga Bonito.Oh wauw.
Fijn spel.
Aids met aids bestrijden.
toch weer 5k rijkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het dagelijkse gouden pakket van vandaag viel niet tegen..
[ afbeelding ]![]()
![]()
de vraag is, wat zit er in het free-packet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het dagelijkse gouden pakket van vandaag viel niet tegen..
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Super netjes ja, zeggen dat de ander het geedit heeftquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
Argument minder,
[..]
wat ik geef gewoon netjes toe dat ik die niet gelezen heb, en het argument dus irrelevant is.
jij loopt van alles en nog wat te schreeuwen maar als er op ingegaan word lul je er gewoon omheenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhhh heerlijk dit. Vooral die oude, grote controller... Die lag pas lekker in je hand! Jammer dat ze die na een aantal jaar uit het assortiment hebben gehaald... Waarom hebben de meeste mensen zulke kleine dwergenhandjes??quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef 44rdbei het volgende:
ik was hier al afgehaakt, wat een lelijk graf ding:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Super netjes ja, zeggen dat de ander het geedit heeftdacht dat dat wel duidelijk was dat hij het niet geedit heeft. staat ook nog in mijn quote.
#FreeTrapz![]()
Je weet het bij jou nooit, zie hiervoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dacht dat dat wel duidelijk was dat hij het niet geedit heeft. staat ook nog in mijn quote.
Elke dag![]()
Terecht. Lekker voor je.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
lekker 30k verlies met die dode keeper
Waar lul ik omheen? Ik vrees dat ik dat dan niet heb gelezen, ze zullen het wel ge-edit hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
Argument minder,
[..]
wat ik geef gewoon netjes toe dat ik die niet gelezen heb, en het argument dus irrelevant is.
jij loopt van alles en nog wat te schreeuwen maar als er op ingegaan word lul je er gewoon omheen![]()
Wat moet je daar precies mee doen en waar heb je die gevonden? Kan ik nog oude codes gebruiken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
nba locker code: mystery
Ik kreeg Drose layup package![]()
Zelfs in zijn graf naait hij nog mensenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
lekker 30k verlies met die dode keeper![]()
![]()
![]()
laat ook maar, geen beginnen aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je weet het bij jou nooit, zie hiervoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik mis Forza 1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bohhhh heerlijk dit. Vooral die oude, grote controller... Die lag pas lekker in je hand! Jammer dat ze die na een aantal jaar uit het assortiment hebben gehaald... Waarom hebben de meeste mensen zulke kleine dwergenhandjes??![]()
![]()
Wel iets meer.quote:Een squad fitness, 4 spelers en wat contracten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de vraag is, wat zit er in het free-packet.![]()
Zegt hetquote:
IdiootDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tnxs!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
nba locker code: mystery
Ik kreeg Drose layup packageDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
PGR2quote:![]()
Daar was ik online echt onverslaanbaar, ik won 70-80% van de online races. De Spyker in dat spel....Qua stats was hij de langzaamste in zijn class (E volgens mij). Als je wist hoe je er mee moest rijden had de rest geen kans. Onderstuur koning
![]()
![]()
Winst wilen maken op een doodgeschoten keeper? Dan ga je dus letterlijk over lijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja? waarom is het terecht dan?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De andere 20-30% speelde je gelijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
PGR2![]()
Daar was ik online echt onverslaanbaar, ik won 70-80% van de online races. De Spyker in dat spel....Qua stats was hij de langzaamste in zijn class (E volgens mij). Als je wist hoe je er mee moest rijden had de rest geen kans. Onderstuur koning
![]()
![]()
wat moet ik zeggen argumenten als je weet het met jou nooit, kan ik niets mee.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij loopt te trollenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Winst wilen maken op een doodgeschoten keeper? Dan ga je dus letterlijk over lijken.![]()
![]()
Hoef je ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen argumenten als je weet het met jou nooit, kan ik niets mee.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
deze discussie is nutteloos, je leest toch alleen wat je wilt lezen. en anders maken de graphics toch niet uit omdat je van de gameboy generatie bentquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waar lul ik omheen? Ik vrees dat ik dat dan niet heb gelezen, ze zullen het wel ge-edit hebben.
#FreeTrapz![]()
Dan was je dus niet overslaanbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, nee toen kon je ook al met zijn 8en online (of 6?). Gewoon 11 jaar geleden alweer![]()
Not sure if trolling.....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bohhhh heerlijk dit. Vooral die oude, grote controller... Die lag pas lekker in je hand! Jammer dat ze die na een aantal jaar uit het assortiment hebben gehaald... Waarom hebben de meeste mensen zulke kleine dwergenhandjes??![]()
godver ja PGR2quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
PGR2![]()
die had ik ook, alleen online niet toen
door dat doolhof lopen en al die auto's testrijden
![]()
![]()
Haha nee dit is serieus. Die grote controller was echt de shit.quote:Haha dat was ik alweer vergeten joh. Goede ouwe tijd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver ja PGR2die had ik ook, alleen online niet toen
door dat doolhof lopen en al die auto's testrijden
Sorry, ik was bijna/zo goed als/nog net niet onverslaanbaar. Een stuk beter dan dat ik nu met fifa ben in ieder geval.quote:![]()
Als die leek te gaan stijgen wel ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Winst wilen maken op een doodgeschoten keeper? Dan ga je dus letterlijk over lijken.
lekker boeiend of die dan dood is of niet?![]()
het gaat om een virtueel kaartje, ik ben niet letterlijk met zijn lichaam aan het handelen![]()
![]()
ga wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als die leek te gaan stijgen wel ja.
het gaat om een virtueel kaartje, ik ben niet letterlijk met zijn lichaam aan het handelen![]()
Ik ben er gewoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar had niemand volgens mij op mij gestemd...![]()
Waar is DS2 als je hem nodig hebt...![]()
gelukkig maar ik voelde me bijna bezwaardquote:
idioot.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig maar ik voelde me bijna bezwaard
idioot.![]()
Was weer de laatste keer dat ik je probeerde te helpen
Elke dag![]()
helpen? door me idioot en dom te noemen, rare ideeen van helpen heb jij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Was weer de laatste keer dat ik je probeerde te helpenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Graphics zijn zeker niet het belangrijkste. Anders had ik wel een pc gekocht....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze discussie is nutteloos, je leest toch alleen wat je wilt lezen. en anders maken de graphics toch niet uit omdat je van de gameboy generatie bent![]()
Lees mijn comment op Dudew over jou dan maar. Jij hebt sowieso maar een klein korte termijn geheugen he? Kan maar 2 reacties terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
helpen? door me idioot en dom te noemen, rare ideeen van helpen heb jij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Goed gestooktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Lekker Trapz?![]()
![]()
Uit onze poll was gebleken dat jij ruzie moest maken met MrvanTrapz, dan moet je wel een beetje je best doen...quote:![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als die leek te gaan stijgen wel ja.
het gaat om een virtueel kaartje, ik ben niet letterlijk met zijn lichaam aan het handelen!
Ah op die manier. Deze staat wel in de top 3 denk ik.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan is het toch nog steeds een slechtere consolequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Graphics zijn zeker niet het belangrijkste. Anders had ik wel een pc gekocht....of wil je Pc's nu ook onder console gaan rekenen.
#FreeTrapz![]()
Kan me haast niet voorstellen. Wie is hier van de lijstjes?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah op die manier. Deze staat wel in de top 3 denk ik.![]()
Kan je invoeren. Optie (?) rechts bij je beginscherm. Dan locker code, dat invoeren en dan krijg je een random item.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat moet je daar precies mee doen en waar heb je die gevonden? Kan ik nog oude codes gebruiken?
Parkswag was er ook een. Heyguys idem.![]()
Ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is het toch nog steeds een slechtere consoleof wil je Pc's nu ook onder console gaan rekenen.
![]()
Normaal DS2 maar ik denk niet dat hij deze heeft genoteerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen. Wie is hier van de lijstjes?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar is toch niks leuks aan.. er is hier al vaak genoeg ruzie (nu ook weer)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit onze poll was gebleken dat jij ruzie moest maken met MrvanTrapz, dan moet je wel een beetje je best doen...![]()
jij bent hier degene die zegt slechtere console? vervolgens gaat roepen dat ik maar volg wat sony zegtquote:want zal toch wel niet op beide hebben gespeeld.
![]()
maar graphics tellen niet mee voor een goede dan wel niet goede consolemisschien moet je de specs even naast elkaar leggen.
erg benieuwd wat bij jou dan de definitie van "Goede console" ?
je noemt mij dom maar heb jou echt werkelijk nog geen inhoudelijk argument zien geven wat de xbox dan zo goed maakt, behalve dan dat wij fanboys zijn
#FreeTrapz![]()
Ik ga het zo snel mogelijk even proberen, dankje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je invoeren. Optie (?) rechts bij je beginscherm. Dan locker code, dat invoeren en dan krijg je een random item.
Parkswag was er ook een. Heyguys idem.![]()
Ruzie... ruzie.... Trapz zat me te trollen en dat was goed gelukt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar is toch niks leuks aan.. er is hier al vaak genoeg ruzie (nu ook weer)
Suarez is gewoon een idioot die volgens mij door het hele forum wordt uitgekotst.![]()
Wie de fuck zegt dat graphics niet meetellen? Begrijpend lezen is ook niet voor iedereen weggelegd... Ga maar weer terug naar school kiddo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent hier degene die zegt slechtere console? vervolgens gaat roepen dat ik maar volg wat sony zegtwant zal toch wel niet op beide hebben gespeeld.
![]()
maar graphics tellen niet mee voor een goede dan wel niet goede consolemisschien moet je de specs even naast elkaar leggen.
erg benieuwd wat bij jou dan de definitie van "Goede console" ?
je noemt mij dom maar heb jou echt werkelijk nog geen inhoudelijk argument zien geven wat de xbox dan zo goed maakt, behalve dan dat wij fanboys zijn![]()
Idioot, dom, goede argumentering welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ruzie... ruzie.... Trapz zat me te trollen en dat was goed gelukt.
Suarez is gewoon een idioot die volgens mij door het hele forum wordt uitgekotst.
#FreeTrapz![]()
Lekker, waar en watquote:?
Elke dag![]()
En wederom niet inhoudelijk reagerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wie de fuck zegt dat graphics niet meetellen? Begrijpend lezen is ook niet voor iedereen weggelegd... Ga maar weer terug naar school kiddo.![]()
way to go knul
#FreeTrapz![]()
Iedereen die hier langer dan een week op dit forum zit weet dit toch al, moet ik dit echt nog beargumenteren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Idioot, dom, goede argumentering wel![]()
![]()
Waarom die haakjesquote:
Elke dag![]()
Waarom zou ik dit in vredesnaam doen? Je hebt nog geen een post van mij goed gelezen. Daarom kom je keer op keer met een domme reactie en moet iemand je er weer op wijzen dat je het fout hebt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wederom niet inhoudelijk reageren![]()
way to go knul
Dit blijft vervolgens zo door gaan en aan het einde van de dag ben jij nog steeds op deze aardbol.![]()
Ga even lekker saampjes DM'en boys. Desnoods fysiek afspreken. Kaarsjes erbij, beetje vaseline. Whatever floats your boat. Dit is best wel kut.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Helpt me wel de middag door, hun fittiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ga even lekker saampjes DM'en boys. Desnoods fysiek afspreken. Kaarsjes erbij, beetje vaseline. Whatever floats your boat. Dit is best wel kut.![]()
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Er is dus weer een duplication glitch met consumables.![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En Confetti heeft dat hier nog niet gemeld?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Er is dus weer een duplication glitch met consumables.![]()
Is dit weer zoeen leuk grapje?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Er is dus weer een duplication glitch met consumables.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Verder ook niet veel te doen dan zeker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Helpt me wel de middag door, hun fittie![]()
![]()
mooi denken we er dus hetzelfde over, jij zegt dat ik er omheen lul , ik zeg dat jij er omheen lul. al ieder blij met zijn console.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit in vredesnaam doen? Je hebt nog geen een post van mij goed gelezen. Daarom kom je keer op keer met een domme reactie en moet iemand je er weer op wijzen dat je het fout hebt.
Dit blijft vervolgens zo door gaan en aan het einde van de dag ben jij nog steeds op deze aardbol.
die laatste zin doe ik maar net of ik hem niet gelezen heb
#FreeTrapz![]()
wie maakte die de vorige keer ook alweerquote:ook ajacied zeker
#FreeTrapz![]()
Trapz had me te pakken, dus ik koos het makkelijkste doelwit uit. Ik ben een slecht persoon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ga even lekker saampjes DM'en boys. Desnoods fysiek afspreken. Kaarsjes erbij, beetje vaseline. Whatever floats your boat. Dit is best wel kut.
Het is klaar nu, sorry![]()
![]()
Ik opende gisteren de EA unlockables store en kreeg ineens een +20 TP van Poker.Nu kan ik 100 dingen listen hodi.
't is al goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Trapz had me te pakken, dus ik koos het makkelijkste doelwit uit. Ik ben een slecht persoon.
Het is klaar nu, sorry
Fysiek afspreken?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verder ook niet veel te doen dan zeker?Ben heel hard aan het werk.
![]()
Klopt ik vroeg aan hem of hij hem aan mij kon giften en had het gelijk aan jou, Zhano en Ozz gegeven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik opende gisteren de EA unlockables store en kreeg ineens een +20 TP van Poker.Nu kan ik 100 dingen listen hodi.
Ik was eerst!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
't is al goed.
Fysiek afspreken?![]()
![]()
Koninkje is het ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt ik vroeg aan hem of hij hem aan mij kon giften en had het gelijk aan jou, Zhano en Ozz gegeven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik sta bij Serious Request linksvoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
't is al goed.
Fysiek afspreken?![]()
![]()
Oh ja! Dit jaar in Haarlem toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik sta bij Serious Request linksvoor![]()
Nog meer 400c packsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
trapz zijn TP staat toch vol met IF's helemaal geen ruimte voorquote:
wat is de dupe glitch dan? of was het gewoon weer een loze kreet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3x achter mekaar verliezen in de 90ste minuutFrustratielevel is hoog
Elke dag![]()
Bij 1 van de grootste Nederlandse bedrijvenquote:
Moet er wel een takke end voor verhuizen maar goed (Groningen -> Ranstad)Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat ga je doen en wel een beetje zekerheid?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bij 1 van de grootste Nederlandse bedrijven
Moet er wel een takke end voor verhuizen maar goed (Groningen -> Ranstad)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jup, dan ontkom je er niet aan...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja! Dit jaar in Haarlem toch?![]()
IT traineeship en dat is sowieso al voor 3 jaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ga je doen en wel een beetje zekerheid?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
IT traineeship en dat is sowieso al voor 3 jaar
#FreeTrapz![]()
Thnx! Duurt nog 3 maand voordat ik ben afgestudeerd trouwens dus nog volop tijd om te fifaenquote:
Geniet er nog maar van danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Duurt nog 3 maand voordat ik ben afgestudeerd trouwens dus nog volop tijd om te fifaen.
Je had het over verhuizen, waar ga je wonen?![]()
Daar gaat je tijd straks. moet je een paar potjes in het weekend doen omdat je de rest van de week geen tijd hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Duurt nog 3 maand voordat ik ben afgestudeerd trouwens dus nog volop tijd om te fifaen
#FreeTrapz![]()
Totaal nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van dan.
Je had het over verhuizen, waar ga je wonen?Wel ergens in de randstad, maar verder nog geen idee
In welke plaats/stad zit het bedrijf?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Totaal nog niet over nagedachtWel ergens in de randstad, maar verder nog geen idee
![]()
Wij krijgen ook een trainee hier.... hmm mijn bitch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Totaal nog niet over nagedachtWel ergens in de randstad, maar verder nog geen idee
bohhh de beschaving inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
Tegen een 5-2-2-1 met Neymar, Dos Santos en Bale voorin.Gewoon vanaf minuut 1 park the bus spelen.
3-1 winst. Pauper.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Commentatoor "het is vandaag halloween"
Godver ik druk altijd per ongeluk op Nederlands in het begin![]()
![]()
dat soort shit zit er wel inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:46 schreef bombmannl het volgende:
Commentatoor "het is vandaag halloween"
Godver ik druk altijd per ongeluk op Nederlands in het beginmaar een beetje gevarieerd commentaar, ho maar.
#FreeTrapz![]()
Gewoon jezelf voorstellen als MrvanTrapz met anaconda. Op basis van de reactie weet je of ik het ben of nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij krijgen ook een trainee hier.... hmm mijn bitch?
Nog iemand problemen met zijn squads? Heb nieuwe squad gemaakt maar steeds als ik het team afmaak en dan na transferlijst ga is het team weer half leeg.![]()
![]()
Niet half vol?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nog iemand problemen met zijn squads? Heb nieuwe squad gemaakt maar steeds als ik het team afmaak en dan na transferlijst ga is het team weer half leeg.![]()
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis?Was het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
7quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
In welke divisie zitten de ekte ekte hier trouwens?![]()
Al ff geleden Mathijsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_middlesbrough.html![]()
Die laatste minuut ofzo
Elke dag![]()
??quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)l_middlesbrough.html![]()
Die laatste minuut ofzo
Is al een paar maanden oud toch?![]()
3quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
In welke divisie zitten de ekte ekte hier trouwens?
jij?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ranstad is een uraniummijn in Zweden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bij 1 van de grootste Nederlandse bedrijven
Moet er wel een takke end voor verhuizen maar goed (Groningen -> Ranstad)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ranstad
Maar nog altijd beter daar wonen dan in Amsterdam/Rotterdam/Den Haag.![]()
2, bijna in 1quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Vind ik leuk +1quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ranstad is een uraniummijn in Zweden.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ranstad
Maar nog altijd beter daar wonen dan in Amsterdam/Rotterdam/Den Haag.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
5 geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
In welke divisie zitten de ekte ekte hier trouwens?
#FreeTrapz![]()
Ja, koningquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:01 schreef Proxzor het volgende:
Heeft er iemand toevallig IF Rodrigo op RM/RW geprobeerd?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en al 40 potjes gespeeld in seasons tochquote:
#FreeTrapz![]()
1 natuulijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
In welke divisie zitten de ekte ekte hier trouwens?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
45*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en al 40 potjes gespeeld in seasons tochRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja want daar speel jij niet, anders was dat onmogelijk geweest natuurlijkquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
neehoor IBGS, minder spelers dus kans is groter dat je maver tegen komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ja want daar speel jij niet, anders was dat onmogelijk geweest natuurlijk
#statslikemaverrulePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3, maar hopelijk on my way up.quote:Nog niet gedegradeerd dus ben benieuwd hoelang ik omhoog kan blijven gaan.
In het begin niet echt serieus gespeeld in divisies, sinds eergisteren eigenlijk pas. Gaat goed tot dusver.
welk team speel je ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3, maar hopelijk on my way up.Nog niet gedegradeerd dus ben benieuwd hoelang ik omhoog kan blijven gaan.
In het begin niet echt serieus gespeeld in divisies, sinds eergisteren eigenlijk pas. Gaat goed tot dusver.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fiets gejat voor de AH
Heb wel een vermoeden hoe de dader(s) eruit zien #daretomaverAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Verkapte "kijk mij eens in een deftig buurtje wonen" postquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Staat nog een huis te koop hier in de straat Yakoesis maar 240k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
je vergeet inb4 pauperbuurt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
#FreeTrapz![]()
Zelf 1 terug jatten dan maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
Fiets gejat voor de AH
Heb wel een vermoeden hoe de dader(s) eruit zien #daretomaver![]()
![]()
240k is toch niet echt een deftig buurtje?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens in een deftig buurtje wonen" post
eerst maar eens weten wat het loon wordtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
in het oosten wel johquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
240k is toch niet echt een deftig buurtje?
#FreeTrapz![]()
Ja, zaterdagnacht maar even een random straat doorlopen en dan kom ik wel een fietsjunk tegen. Heb weer een tegoed van 1 opgebouwd nu. Als je vorige fiets gejat is dan is heling ook niet meer strafbaar.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In het noorden kun je daar een schitterend huis voor kopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
240k is toch niet echt een deftig buurtje?![]()
Serieus? Hier heb je daar net een rijtjeshuis voor ofzo.quote:
Soort van schadeloosstelling?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
In het noorden kun je daar een schitterend huis voor kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
je kan ook hurenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
eerst maar eens weten wat het loon wordtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens in een deftig buurtje wonen" post![]()
![]()
Hangt van de locatie af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
240k is toch niet echt een deftig buurtje?pauperbuurt danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haterquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van de locatie af.
[..]
pauperbuurt dan![]()
![]()
We worden genaaid! THEY TOOK OUR HOUSES!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kom zelf uit het zuiden en daar koop je voor 240k inderdaad gewoon een rijtjeshuis.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hier krijg ik er niet eens een rijtjeshuis voorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus? Hier heb je daar net een rijtjeshuis voor ofzo.een vrijstaand bouwvalletje misschien.
dacht dat dudeweiser ook wel rond de randstadwoondePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kans op de winnende in de laatste minuut, begint je spits te hinken.En na de wedstrijd heeft hij niet eens een blessure.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dat is ook zo. 290 is ie trouwens, 125 m2 met tuinquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier krijg ik er niet eens een rijtjeshuis vooreen vrijstaand bouwvalletje misschien.
dacht dat dudeweiser ook wel rond de randstadwoonde![]()
Net zo groot als mijn toilet dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is ook zo. 290 is ie trouwens, 125 m2 met tuin
Deze twee.quote:
Meestal twee potjes met het onderste team en dan eentje met de eerste.Onderste team heeft me volledig verrast. Loopt als een trein.
Nee, wie is dat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Herkent u die meneer met de gele schoenen in het midden van de foto nog?
[ afbeelding ]![]()
das toch Vikkie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Viktor Fischer na een jaar op zijn reet te hebben gezetenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En gedegradeerd terug naar DIV 4. Blijkbaar vindt EA dat ik daar hoor want krijg altijd zoveel EAids over me heen in Div 3
Elke dag![]()
hij lijkt echt vies dikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viktor Fischer na een jaar op zijn reet te hebben gezeten![]()
![]()
Hij is wel wat aangekomenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Viktor Fischer na een jaar op zijn reet te hebben gezetenvan 71 naar 82 kg
![]()
![]()
dikke versie van Toivonenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha trapz zijn 3/4e huis is toiletquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net zo groot als mijn toilet dus.lekker praktisch ook
#FreeTrapz![]()
Nee joh? Pacequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal twee potjes met het onderste team en dan eentje met de eerste.Onderste team heeft me volledig verrast. Loopt als een trein.
![]()
![]()
Tegen een team met 70-60-70 ofzo. Voorhoede: Neymar, Cavani, Lucas...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Boilesen ook na zijn blessure, maar dat was puur spier. Dit nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is wel wat aangekomenvan 71 naar 82 kg
Volgens mij was hij ook fucking depressief in de tussentijd. Als je hem bij de huldiging zag..dat deed echt pijn gewoon
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De eerste speler die in mij opkwam was Bulykin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maakt de Boer nu een racistisch grapje op de achtergrond?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ragequit in de 5e minuut.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:20 schreef Reemi het volgende:
Tegen een team met 70-60-70 ofzo. Voorhoede: Neymar, Cavani, Lucas...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
gister ook met coop. Lekker CSKA met zoveel mogelijk pace erin. Elm CDM en lange ballen spammenquote:![]()
![]()
Ik heb dit jaar 3x tegen een echt ziek duur team gespeeld en dat was ook echt alle keren een snelle ragequitquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan klagen over andere vieze teams en dat als excuus gebruiken voor park the bus.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het ziet er nou niet echt uit als een stabiel team.quote:
Dat zeg ik net. Aids met aids bestrijden. Tegen elke andere formatie speel ik gewoon normaal hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan klagen over andere vieze teams en dat als excuus gebruiken voor park the bus.
zoveel pace en dan nog zeggen dat ze je "verrast" hebbenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
240k kun je echt wel mooie huizen van kopen in deze streek
Ik ben bezig met een (ruim) appartement voor dik 100k minder.
edit. om te zwijgen van de prijzen vlak over de grens![]()
![]()
Ja maar dan woon je wel in Nijmegen of omgevingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:26 schreef DutchSL het volgende:
240k kun je echt wel mooie huizen van kopen in deze streek
Ik ben bezig met een (ruim) appartement voor dik 100k minder.
edit. om te zwijgen van de prijzen vlak over de grens![]()
![]()
Beter dan Randstad of Frieslandquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar dan woon je wel in Nijmegen of omgeving![]()
![]()
Ik vind hem goed hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt de Boer nu een racistisch grapje op de achtergrond?
verkoop de troep gewoon als ik 55 ben en ga rentenieren in drenthe
#FreeTrapz![]()
Dankuquote:![]()
Deze waardering doet me goedDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Srs? Ik probeer een 3-4 sterren team te vinden wat lekker speelt, maar weinig succes nog. Veel teams zouden het goed doen in 433 maar die formatie bevalt me niet zo dit jaar. Liever 2 spitsen. Misschien maar eens CSKA aanzwengelen ^^quote:![]()
Drenthe, daar ga je ook alleen heen als je dood wilt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
verkoop de troep gewoon als ik 55 ben en ga rentenieren in drenthe
Forum Opties Forumhop: Hop naar: