SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had van Reemi toch wel iets originelers verwacht... Ach, nu weten we ook allemaal wat de volgende TT gaat zijn.![]()
Had eigenlijk WeFUTquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Had van Reemi toch wel iets originelers verwacht... Ach, nu weten we ook allemaal wat de volgende TT gaat zijn.in gedachten, maar dan krijg ik ook weer mensen op m'n dak.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Deze silver had ik in een bronze pack:quote:
http://www.futbin.com/player/5484/reneilwe-letsholonyane
Waarom is hij op de Xbox meer dan 10x zo veel waard![]()
![]()
Kunnen we niet gewoon kappen met die kut TT's?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen we niet gewoon kappen met die kut TT's?
echt een stelletje zielepieten die telkens die clubs in de TT doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En TTs die altijd begonnen met 'waar we...'quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:21 schreef Zhano het volgende:
haha weten jullie nog vroeger toen we tts maakten over iets wat relevant was in het topic hihi
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en TTs met een hilarische woordspeling.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 potjes achter elkaar gewonnen, dat gebeurt me niet zo vaak meer in divisie 3... Benzema heeft, na zijn teleurstellende start, zijn doelsaldo een beetje opgeleukt (20 uit 16). Cerci heeft in 3 wedstrijden 4 assists gegeven en een doelpuntje meegepakt. Dos Santos heeft 3 uit 3 en dan ook nog 2 assists (zie overigens nu pas dat hij linkspoot is)
Zou mijn teampje eindelijk een beetje goed in elkaar zitten?![]()
Misschien spelen er veel Zuid-Afrikanen op de Xbox.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze silver had ik in een bronze pack:
http://www.futbin.com/player/5484/reneilwe-letsholonyane
Waarom is hij op de Xbox meer dan 10x zo veel waard![]()
Yo GJEquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
3 potjes achter elkaar gewonnen, dat gebeurt me niet zo vaak meer in divisie 3... Benzema heeft, na zijn teleurstellende start, zijn doelsaldo een beetje opgeleukt (20 uit 16). Cerci heeft in 3 wedstrijden 4 assists gegeven en een doelpuntje meegepakt. Dos Santos heeft 3 uit 3 en dan ook nog 2 assists (zie overigens nu pas dat hij linkspoot is)
Zou mijn teampje eindelijk een beetje goed in elkaar zitten?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Afrikaanse ebolaboxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien spelen er veel Zuid-Afrikanen op de Xbox.![]()
![]()
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...
![]()
Leeft hij nog?quote:Vraag me wel eens af, waar komt de haat jegens xbox vandaan? Is dat sony marketing of is het 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet'?quote:![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mocroboxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Leeft hij nog?
[..]
Vraag me wel eens af, waar komt de haat jegens xbox vandaan? Is dat sony marketing of is het 'wat de boer niet kent, dat vreet hij niet'?Alle spelen worden gedowngrade door die paupermachine en je kan er geen eens screenshots mee maken.
___!
Dat moment van stop zetten is gewoon verkeerd, maar hij is wel gewoon over de lijn geweest volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...Echt alles aan dat filmpje is een fail, hoe hij verdedigt, hoe die keeper de bal laat vallen en hoe goed die doellijntechnologie werktquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Speelde dus net tegen een gast die elke keer als zn keeper de bal had die met driehoekje liet vallen...
Prima titel, Ultimate fail
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De keuringsdienst over Superfoods btwwan onzin
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
negerzaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
1-0 tegen een gast die zo verdedigt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
Edit: Jezus die goal line system![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat Chia zaad dat nu 3 euro voor een beetje kost, was een paar jaar geleden nog kippenvoerquote:
Elke dag![]()
heb nog kippenvoer van een paar jaar geleden in de schuur staan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat Chia zaad dat nu 3 euro voor een beetje kost, was een paar jaar geleden nog kippenvoer
zou ik stiekem iets geSMLENO't hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xboxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MocroboxAlle spelen worden gedowngrade door die paupermachine en je kan er geen eens screenshots mee maken.
___!
![]()
![]()
Echt slegt jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-0 tegen een gast die zo verdedigt.
Piste alles naast, over en lat. Kijk ook hoe ik deze in eerste instantie niet afmaak
![]()
![]()
dat zogenaamde downgraden was ook zo met de vorige generatie, maar daar hoorde je niemand over.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xbox![]()
Waar kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil het aan me zus doorsturen die vreet die rommel.![]()
Blij zijn met een slechtere console die duurder was in aanschaf omdat gameontwikkelaars ook aan deze mensen willen leveren en dus PS4 niet tot de max gebruikenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xbox![]()
en dan ons nog vragen waar de haat jegens xbox vandaan komt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net of Sony wat te zeggen heeft bij die developers maar gelukkig krijgen wij bij de meeste games een update dat de graphics weer omhoog krikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En Sony laat dat 'downgraden' gewoon gebeuren? Moet je dan niet boos zijn op Sony? Jullie worden anaal vernederd en Sony kijkt toe zonder in te grijpen. Ben nu nog blijer met mijn xboxKan bij die pauperbox niet. gr gr
uitzendinggemist of npo heet dat nu volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar kan je dat vinden?
Wil het aan me zus doorsturen die vreet die rommel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij zit er wel gewoon in volgens mij. Goal line pakt altijd het verkeerde moment. Dat komt omdat Blatter EA wat geld heeft gegeven om de haat tegen goal lijn technologie te versterken. Als er bij elke wedstrijd goal lijn technologie aanwezig moet zijn voelt Blatter dit namelijk direct in zijn portemonnee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-0 tegen een gast die zo verdedigt.
![]()
En als de PS4 exclusive trein eenmaal gaat rijden, bohhhquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of Sony wat te zeggen heeft bij die developers maar gelukkig krijgen wij bij de meeste games een update dat de graphics weer omhoog krikt.Kan bij die pauperbox niet. gr gr
![]()
Unchartedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En als de PS4 exclusive trein eenmaal gaat rijden, bohhhbohhh
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat moment van stop zetten is gewoon verkeerd, maar hij is wel gewoon over de lijn geweest volgens mijnba locker code: mysteryquote:
Ik kreeg Drose layup package![]()
![]()
fixedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uncharted Ratchet and clankbohhh
![]()
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie dit nu pas in het programma, wat achterlijkquote:
Negerolie
Elke dag![]()
Slechtere console? Heb je er al op gespeeld dan? Ow nee, Sony zegt dat de PS4 beter is dus wie ben jij dan als schaapje om daar zelf een oordeel over te vellen, toch? Ben blij dat jij je verdiept hebt in beide consoles want als ik het zo hoor dan heb jij er echt super veel verstand van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Blij zijn met een slechtere console die duurder was in aanschaf omdat gameontwikkelaars ook aan deze mensen willen leveren en dus PS4 niet tot de max gebruiken![]()
en dan ons nog vragen waar de haat jegens xbox vandaan komt
Ik betaalde overigens 400 euro met fifa en forza, ben geen rekenwonder maar volgens mij is dat goedkoper dan de gemiddelde ps4.Ik ben blij dat jij blij wordt van iets betere graphics. Als iemand van de gameboy generatie hecht ik niet zoveel waarde aan grahpics, helemaal niet als het verschil zo klein is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of Sony wat te zeggen heeft bij die developers maar gelukkig krijgen wij bij de meeste games een update dat de graphics weer omhoog krikt.Kan bij die pauperbox niet. gr gr
Waarom besteedt ik hier nog tijd aan, een discussie aangaan met een aantal fanboys![]()
![]()
Agh de FPS vind ik opzich wel boeiend maar wel typisch dat het je ineens niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Slechtere console? Heb je er al op gespeeld dan? Ow nee, Sony zegt dat de PS4 beter is dus wie ben jij dan als schaapje om daar zelf een oordeel over te vellen, toch? Ben blij dat jij je verdiept hebt in beide consoles want als ik het zo hoor dan heb jij er echt super veel verstand van.
Ik betaalde overigens 400 euro met fifa en forza, ben geen rekenwonder maar volgens mij is dat goedkoper dan de gemiddelde ps4.
[..]
Ik ben blij dat jij blij wordt van iets betere graphics. Als iemand van de gameboy generatie hecht ik niet zoveel waarde aan grahpics, helemaal niet als het verschil zo klein is.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |