quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef stripe het volgende:
Morgen bijna 300km in een UP! met 60 pk![]()
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs
Hmm, geen last van. Morgen 200km in een V60quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef stripe het volgende:
Morgen bijna 300km in een UP! met 60 pk![]()
Auto's worden steeds minder heb ik het idee.... Hopelijk binnenkort weer wat spectaculairs
ben paar keer gepakt met een paar anderequote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Gestapo controle van EW.
Met de maandwissel kun je er donder op zeggen dat er een paar norse mannen die nog net-niet tegen pensioen aanzitten op de grote locaties in o.a. Almere en Breda staan om te kijken of je wel voldoet aan de kledingeisen van EW, en het no-beard-tolerance beleid. Voldoe je hieraan tijdens de bewuste controle, krijg je als 'beloning' en blikje cola en een mars!![]()
Zelf nog nooit meegemaakt overigens. Altijd loop ik die figuren mis op de één of andere manier
Die net bij de grote in breda gezien. Had het kenteken opgevraagd:quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Solidberg het volgende:
Na 1 week zonder stroom & gas heb ik het eindelijk weer![]()
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer
![]()
[ afbeelding ]
Iemand van ons hier meegereden?
Beetje late reactie, maar ik weet het ook allemaal niet meer hoor!quote:
Ik een gloednieuwe GLA AMG-Linequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Solidberg het volgende:
Na 1 week zonder stroom & gas heb ik het eindelijk weer![]()
Nog wat leuke auto's oid voorbij gekomen? Wel mooi dat de tentamens in Groningen net rond de maandwisseling zijn, dikke stress weer
![]()
[ afbeelding ]
Iemand van ons hier meegereden?
Neem aan dat die dingen erg lekker rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik een gloednieuwe GLA AMG-LineStond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam
Vetquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ik een gloednieuwe GLA AMG-LineStond 8000 op de teller, moest van Grunn naar Rotterdam
Ghehequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:03 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik weet het ook allemaal niet meer hoor!
Verveling bracht me hier, haha
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef trolley het volgende:
[..]
Ghehe
Nog steeds aan het hiken, of heb ik dat destijds gemist dat je gestopt bent?
Wat heb je daar dan gedaan? Ook transporteren van autos?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Ja, als zowel het uurloon als de auto's beter zijn dan bij EW, zou ik het ook wel wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Even een pauze van 3 maanden ongeveer, binnenkort maar weer eens aan de slag. Heb voornamelijk bij BMW gewerkt afgelopen zomer en nog wat daarna. Betere (heel veel beter) auto's en beter uurloon, dus dan kan EW wel even wachten, haha
Ja, groter dan een iPad zo'n beetjequote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Neem aan dat die dingen erg lekker rijden? Heeft dat ding ook zo'n gigantisch dash board met toetsenboord etc?
Betere auto's waar je 100m per auto in zit jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Congrats!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef Calomaris het volgende:
Vandaag ook aangenomen als PCben benieuwd!
Overigens waren ze echt 100x zo streng als met de hikersollicitatie, daar mocht je die mercedes aan gort rijden zolang je maar aankwam. Hier was iets te hard optrekken al bijna fataal.
Als hiker zal het niet zoveel uitmaken. Die lui bij lease's zullen zoveel hikers zien dat ze niet elke gaan inspecteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef trolley het volgende:
[..]
Congrats!![]()
Trouwens, wat als je als hiker/PC mee wil doen aan 'Movember'? Heb jij dan een probleem, of heeft EW - gezien het doel waar het om draait - er dan gewoon niks over te zeggen?![]()
Pure nieuwsgierigheid hoor, niet dat ik zo'n lelijk snorretje ga laten groeien
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik scheer me gewoon de ochtend dat ik moet werken, dan weet ik zeker dat dat wel goed zit.
Mijn gezichtstattoo van twee traantjes bij mijn rechteroog doen sommige mensen soms wel moeilijk over.
Beterschap!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef Loxodonta het volgende:
Ik meld me weer even!
Afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen dus niet gewerkt ofcourse. Hopelijk volgende week weer beter genoeg om wat uurtjes te draaien, want als ik zie wat ik anders aan loon gestort krijg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |