Bier drinken, voetbal kijken, darten kijken, f1 kijken en misschien nog andere leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heeeeujjjjjjj
Wat gaan jullie doen?
Bierquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier drinken, voetbal kijken, darten kijken, f1 kijken en misschien nog andere leuke dingen doen.
I need a hug. And vacation. And a raise.quote:
Oh, als dat alles is. Ga naar je baas, vraag om loonsverhoging en een vakantie en bezegel de overeenkomst met een knuffel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I need a hug. And vacation. And a raise.
Ik denk dat hij keihard gaat lachenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Ga naar je baas, vraag om loonsverhoging en een vakantie en bezegel de overeenkomst met een knuffel.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij keihard gaat lachen
Is het ookquote:
Ik nietquote:
Ik dacht: he, jij ook al? VA gaat ook met Sofje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bier
Ik ga vanavond naar Porter Robinson in de melkweg
Ik zal sofje de groeten doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: he, jij ook al? VA gaat ook met Sofje.
Daarna zag ik pas je naam :$
Geef d'r een lekkere veeg voor mequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal sofje de groeten doen
Doe dat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal sofje de groeten doen
Vind haar vriend niet leuk denk ikquote:
Moet lukkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe dat.
En veel plezier vanavond.
Ik doe m'n bestquote:
Toen ging er bij jou ook wat lekken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best![]()
Maar ik probeer wel iets te minderen hoor. Ik had het wel even moeilijk toen je over je lekkende flesje begon
Jij ging er gelijk vanuit dat ze iets van Barb's manjuice had meegenomen? Je weet dat ze geen kinderen wilt he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe m'n best![]()
Maar ik probeer wel iets te minderen hoor. Ik had het wel even moeilijk toen je over je lekkende flesje begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |