Ik denk dat iedereen die mail heeft gehadquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:08 schreef Maraca het volgende:
Geweldig, mag nu ook 3 boxen weggeven omdat ik zo'n goede klant ben2 boxen afgenomen, maar goed
Ik niet en ik heb al héél veel boxen gehadquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:16 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat iedereen die mail heeft gehad.
Ow, lekker is datquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb al héél veel boxen gehad
De langdurige klanten worden over geslagenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet en doe al twee jaar vaker wel dan niet HelloFresh.
Zit je na dat 'krijgen' van een box dan voor een aantal weken vast aan betaalde boxen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:08 schreef Maraca het volgende:
Geweldig, mag nu ook 3 boxen weggeven omdat ik zo'n goede klant ben2 boxen afgenomen, maar goed
Gekke marketing daarquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De langdurige klanten worden over geslagen
Minimale afname is 2 boxen. Dus 1e is gratis en de 2e betaal je.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je na dat 'krijgen' van een box dan voor een aantal weken vast aan betaalde boxen?
Oh best goeie deal danquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Minimale afname is 2 boxen. Dus 1e is gratis en de 2e betaal je.
quote:
Stuur maar een DM met je e-mail adresquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Mocht er iemand zo'n gratis box te vergeven hebben, dan hou ik me aanbevolen, lijkt me erg leuk om eens 2 boxen te proberen, de verhalen hier maken me enthousiast.
Geen idee of daar een regel voor is.quote:Op zondag 9 november 2014 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel tijd denk je moet er tussen zitten voor je weer korting krijgt?
Was dat een stamppot dan? Daarvoor waren onze spruiten ieg nog veel te hard.quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef June. het volgende:
Hm. Net de laatste van deze week op, de stamppot met spruiten. Ik vond het een van de minst geslaagde gerechten van afgelopen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |