Gisteravond zei hij tegen LauB dat hij niet voor Esza ging, omdat hij niet nog een Lot of Lau er in wilde hebben. Maar zonet gaf hij haar allerlei tips wat ze moest gaan doen om te blijven. Dus misschien gaat hij toch wel voor haar.quote:
Zou mooi zijn als Lau, Lot en Vanes volgende maand eens op de schopstoel komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie boeit dat,,, Op dit moment .. Ze heeft nog nooit op de stoel gezeten....
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:44 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij tegen LauB dat hij niet voor Esza ging, omdat hij niet nog een Lot of Lau er in wilde hebben. Maar zonet gaf hij haar allerlei tips wat ze moest gaan doen om te blijven. Dus misschien gaat hij toch wel voor haar.
Ivan is inmiddels wijs genoeg ... Denk niet dat ie er nog een vrouw bij wil... Hij gaat voor Nicole .. .. Die 2 zijn maatjes inmiddelsquote:
Daar heb je een punt.Zolang ze bij Vanessa en Lot in het groepje hoort, zal haar stem nietszeggend zijn. Ze meent ook niets van wat ze zegt.. Terwijl er onderliggend zeker wel een persoon zit wat er wel toe doet....quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie boeit dat,,, Op dit moment .. Ze heeft nog nooit op de stoel gezeten....
Soms toont ze dat wel idd .. Ze heeft nu bv ook niet op Is gestemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:50 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Zolang ze bij Vanessa en Lot in het groepje hoort, zal haar stem nietszeggend zijn. Ze meent ook niets van wat ze zegt.. Terwijl er onderliggend zeker wel een persoon zit wat er wel toe doet....
Ja hoe diep dan, ze doet 2x per maand de Bn'B en dan moet ze 13 dagen uitpuffen. Ze doet er helemaal niks toe. Als je een comapatient had binnengereden op 1 januari dan hadden ze daar meer mee bereikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:50 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Zolang ze bij Vanessa en Lot in het groepje hoort, zal haar stem nietszeggend zijn. Ze meent ook niets van wat ze zegt.. Terwijl er onderliggend zeker wel een persoon zit wat er wel toe doet....
JA wat dat betreft idd hoort ze niet bij de groot verdieners ... maar ze heeft dr mutsen-lijn ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:54 schreef Michiro het volgende:
[..]
Ja hoe diep dan, ze doet 2x per maand de Bn'B en dan moet ze 13 dagen uitpuffen. Ze doet er helemaal niks toe. Als je een comapatient had binnengereden op 1 januari dan hadden ze daar meer mee bereikt.
Ze zouden die mutsenlijn eens af moeten wegen tegen de kosten van haar peuken, eten en drinken wat ze allemaal verbruikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
JA wat dat betreft idd hoort ze niet bij de groot verdieners ... maar ze heeft dr mutsen-lijn ...
Hier nog zo'n gek, maar ik ga nu m'n bedje opzoeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 03:03 schreef formule het volgende:
Aan alle inwoners is wel een steekje los,en dat zeg ik die hier nog zit te posten
Het moet niet gekker worden
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 03:12 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hier nog zo'n gek, maar ik ga nu m'n bedje opzoeken.
Welterusten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen zuigt Isa met haar spatlappen het hectometerpaaltje van Gio vacuüm.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had je die column over Isa nog gelezen?
Ik hoop dat iemand nu neukkonijntje Isa filmt, ze gaat voor de Duracelaward.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 03:51 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat ik de academie vandaag gemist heb,
het filmpje wat ik net gezien heb met Jan Rotmans en Thomas Rau is tof
Ja zeker tof! De vorige sprekers had ik allemaal wel eens gehoord/gezien. Deze 2 waren nieuw voor mij en erg motiverendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 03:51 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat ik de academie vandaag gemist heb,
het filmpje wat ik net gezien heb met Jan Rotmans en Thomas Rau is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |