Vanes heeft pas een drankprobleem als de drank op is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa: "Ik heb helemaal geen drankprobleem, ik geniet er elke dag van."
oeps PB das gelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa: "Ik heb helemaal geen drankprobleem, ik geniet er elke dag van."
zeker niet,hoe ze met isa om gaan ben ik het dan vaak weer niet mee eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Geef het maar toe rene, je bent stiekem wel Isa fan![]()
ja dat weet ik wel zeker, zo is ze de underdog geworden. veel mensen kunnen niet tegen onrecht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Isa veel fans heeft, komt gewoon door een paar andere bewoners, hoe die omgingen met het cd'tje.en pest gedrag.
Meeste mensen houden daar niet van!
Alcoholisten kunnen goed liegen, en drank verstoppen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:04 schreef PTLe het volgende:
Ze heeft geen drank probleem ze geniet er elke dag van , sorry Vanfles ik schatte je fout in
Is er een filmpje van dat Isa jouw filmpje bekijkt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik heb begrepen dat isa in ieder geval weet wat het liedje is
Jaja, geloof er niks vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zeker niet,hoe ze met isa om gaan ben ik het dan vaak weer niet mee eens.
maar dat filmpje heet niks met isa te maken.vanessa kan ik gewoon niet uit staan
Wat dacht van ontkennenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Alcoholisten kunnen goed liegen, en drank verstoppen!
geen idee ik was werken heb het gelezen.wat ik begrijp hebben mensen haar het verteld en is het niet op stream geweest dat ze het gezien heeftquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:06 schreef Haropro het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat Isa jouw filmpje bekijkt?
Ook dat, ben er met een getrouwd geweest, weet er alles van.quote:
De populairste zijn omdat de rest zo kut isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Isa veel fans heeft, komt gewoon door een paar andere bewoners, hoe die omgingen met het cd'tje.en pest gedrag.
Dat is ten dele waar, maar Isa stond voordien al op de eerste plaats in de poll hoor. De eerste keer was op 28 april, ruim voordat dat speelde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
Een paar anderen zijn nog kutter dan Isa inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
Mensen zien hoe gemeen de rest is tegen 1 persoon die daar niet tegen opgewassen is. Daardoor zullen ze de kant van die ene persoon kiezen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De populairste zijn omdat de rest zo kut is![]()
GM
dat ze het nummer maar neuriet, is ook al lachen. Dat werkt zo aanstekelijk gegarandeerd dat hem het later ook zal neurienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoop dat ze de hele dag "Je bent een loeder" gaan zingen en dat Fles pas als laatste verneemt waar dat liedje over gaat
Hakim was al tegen haar bezig in week twee geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is ten dele waar, maar Isa stond voordien al op de eerste plaats in de poll hoor. De eerste keer was op 28 april, ruim voordat dat speelde.
Alle rottigheid komt er uit bij nes!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanfles is niet ziek, ze heeft het alleen efkes in haar maag..
Misschien heeft ze wel een maagzweer van Isa
Dan had hakim haar dus snel door .;)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hakim was al tegen haar bezig in week twee geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |