Iedereen gelooft je.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik in de 60e minuut mijn geld heb gecashed ( 275 euro ) omdat het een kwestie van tijd was dat roda zou scoren.
Dank u![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Reclame
manamnmanamnananmaamnaamnnmanma
quote:
Mad?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:57 schreef tompsv18 het volgende:
GODVER DE TYFUS WEER DIE KLOTE RECLAME
De opties waren uitgeput...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
Deze vind ik ook wel leuk. Alleen Volendam - Excelsior slaat nergens op.
ojee... een paar nerds van FOK! zouden me maar niet gelovenquote:
Geen enkele amateurclub.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik herhaal:
Volendam-Ajax
Psv-VVV
Heracles-nec
De Graafschap-Excelsior
Roda-Vitesse
Cambuur-Az
Nac-Groningen
Pec Zwolle-Twente
Jij hebt nog steeds de ziekte van hedelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
ojee... een paar nerds van FOK! zouden me maar niet geloven![]()
Als je zoals mij kijk hebt op voetbal verdien je nog eens wat kerel
Weddenschapjes om kroonkurken in de sociale werkplaats?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
ojee... een paar nerds van FOK! zouden me maar niet geloven![]()
Als je zoals mij kijk hebt op voetbal verdien je nog eens wat kerel
Feyenoord-grappen zijn altijd goed,quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen enkele amateurclub.Zelfs Feyenoord niet.
Helaasch!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen enkele amateurclub.Zelfs Feyenoord niet.
You mad broquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds de ziekte van hedel
Dat mannetje van de KNVB was in slaap gevallen. Zonder hem kunnen ze niet beginnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Reclame
manamnmanamnananmaamnaamnnmanma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |