abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146277087
Wat is dit patroon rechtsonder? Ik ken zoiets alleen van het leeggooien van een flesje/bidon water maar dan heb je volgens mij minder van die dunne sliertjes. Andere ideeën?

pi_146277583
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:27 schreef 11en30 het volgende:
Wat is dit patroon rechtsonder? Ik ken zoiets alleen van het leeggooien van een flesje/bidon water maar dan heb je volgens mij minder van die dunne sliertjes. Andere ideeën?

[ afbeelding ]
Urine?
Make my day!
pi_146277608
Ja! Wilde het net posten. Van een man of reu?
pi_146277661
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:40 schreef 11en30 het volgende:
Ja! Wilde het net posten. Van een man of reu?
dat is toch hetzelfde ??? hahahaha
pi_146277786
1:09 en 1:19

Hoeveel bewijs willen jullie nog hebben?
pi_146277951
@sudden, jij hebt verstand van honden. Gaat een reu zo sliertjes pissen bij de eigen baas, andere bekenden of bij vreemden?
pi_146278102
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef 11en30 het volgende:
@sudden, jij hebt verstand van honden. Gaat een reu zo pissen bij de eigen baas, andere bekenden of bij vreemden?
ik heb een teefje, en die plast heel netjes hahaha
en onze vorige mechelse was ook een teefje, ik moet geen reu-en
die plassen constant
pi_146278247
Reuen sproeien vaak.
Make my day!
pi_146278266
quote:
ja, ik had die grot (Indiaanse heilige plaats) ooit na heel lang zoeken op het www in de omgeving van Boquete gevonden, en gepost. Omdat die dode jongen Osman V daar niet ver vandaan is gevonden bij een rivier. Het leek me echt zo een grot die je alleen als kleine jongetjes als je daar bent opgegroeid en aan het spelen bent, ooit vind. En die bijna verder niemand kent. Het rijmt alleen niet met die nachtfoto waar dan al dan niet Sinaproc mensen op zouden staan. Want de locatie van de grot is ca. 17 km ten ZO buiten Boquete. Wat er voor zou spreken is dat niemand daar ooit is geweest om te zoeken. Waardoor er ook geen spoor voor honden nagelaten zou zijn (als de meiden met een auto zouden zijn weggehaald van het Pianista pad bedoel ik dan, en daar dan zaten opgesloten). De meeste forumleden vonden het te vergezocht.
pi_146278501
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef jackie12 het volgende:
Geen nood, het is november.
Gids Baru zal een dezer dagen zoals beloofd wel met GPS de trail gaan lopen en zal alles veel duidelijker worden.
Ik ben benieuwd wat daar van uitkomt.
pi_146278526
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, ik had die grot (Indiaanse heilige plaats) ooit na heel lang zoeken op het www in de omgeving van Boquete gevonden, en gepost. Omdat die dode jongen Osman V daar niet ver vandaan is gevonden bij een rivier. Het leek me echt zo een grot die je alleen als kleine jongetjes als je daar bent opgegroeid en aan het spelen bent, ooit vind. En die bijna verder niemand kent. Het rijmt alleen niet met die nachtfoto waar dan al dan niet Sinaproc mensen op zouden staan. Want de locatie van de grot is ca. 17 km ten ZO buiten Boquete. Wat er voor zou spreken is dat niemand daar ooit is geweest om te zoeken. Waardoor er ook geen spoor voor honden nagelaten zou zijn (als de meiden met een auto zouden zijn weggehaald van het Pianista pad bedoel ik dan, en daar dan zaten opgesloten). De meeste forumleden vonden het te vergezocht.
Heb je het hierover:
http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564

Dat is toch geen grot?
Make my day!
pi_146278546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat daar van uitkomt.
Ik denk niet veel...
Make my day!
pi_146278638
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik vind NIKS vergezocht, en na mijn gesprek net, al helemaal niet meer
wat vind je van het volgende : Ik heb ook geruchten gelezen, over een paardentrailer, die daar bij een watertje zou hebben gestaan ergens, en daar zouden K&L zijn vast gehouden, ik heb er
een kaartje van gezien. ..maar ja, deze week had ik een ( nuttige ) ban en ik heb me rot gelezen, zoveel...als ik alles had op moeten slaan, dan moet je nu nog 70 uur lezen inhalen.
ik zal kijken, of ik het terug kan vinden. Het moet heel gek lopen, wil ik het vergezocht vinden.
pi_146278652
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef agter het volgende:

[..]

Heb je het hierover:
http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564

Dat is toch geen grot?
cave shelter, met daarin 2 of 3 ruimtes, had eerst een pdf document van de archeologen en cultuur historiici die er onderzoek gedaan hebben, staan die ruimtes op.

[ Bericht 6% gewijzigd door Poekje01 op 04-11-2014 00:47:34 ]
pi_146278751
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

cave shelter.
Er staat 'rock shelter'.
Het is geen grot.
Make my day!
pi_146278856
Overigens, gezien de geologie van het gebied, vulkanisch gesteente, verwacht ik niet veel grotten in die omgeving. Het gesteente is er te hard voor.
Make my day!
pi_146278959
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef agter het volgende:

[..]

Er staat 'rock shelter'.
Het is geen grot.
hier staat die pdf, kijk zelf, pagina 7, plek is vlak naast de Rio Chiriqui

http://www.stri.si.edu/si(...)iedra_Panama_AAS.pdf

bron: http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564
pi_146279014
Bij die mooie hike van een Amerikaanse laatst die zo irritant loopt te smakken op onrijpe aardbeien door de gids geplukt uit een moestuin van de eigenaresse van het land, op die video staat ergens een man voor of half in een soort van grot bij de waterval. Meen ik me te herinneren.
pi_146279086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Bij die mooie hike van een Amerikaanse laatst die zo irritant loopt te smakken op onrijpe aardbeien door de gids geplukt uit een moestuin van de eigenaresse van het land, op die video staat ergens een man voor of half in een soort van grot bij de waterval. Meen ik me te herinneren.
ja, die YouTube van die Hutchinson toch? Had ik ook gezien, zie link post 55 trouwens.
pi_146279129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

hier staat die pdf, kijk zelf, pagina 7, plek is vlak naast de Rio Chiriqui

http://www.stri.si.edu/si(...)iedra_Panama_AAS.pdf

bron: http://www.megalithic.co.(...)o=showpic&pid=102564

Pagina 7 zegt ook, net als de rest van je link, rockshelter.
Make my day!
pi_146279158
link deed het niet
pi_146279180
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, die YouTube van die Hutchinson toch? Had ik ook gezien.
Ja die bedoel ik!
pi_146279241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:24 schreef suddenintuition het volgende:
link deed het niet
Hier het kaartje:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=wmedlv&s=8#.VFgPUYjtSrU
Make my day!
pi_146279267
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef agter het volgende:

[..]

Pagina 7 zegt ook, net als de rest van je link, rockshelter.
ja, die Hutchinson filmde een grot, onder die waterval. Maar als je in die rockshelter (vast) zou zitten, op de grond, ziet niemand je vanaf de weg. Het is een vrij verlaten gebied. Niemand hoort je schreeuwen. Je kunt er wel met de auto komen. En van daaruit weer rijden naar een brug over de rivier de Changuinola.
pi_146279333
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:28 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, die Hutchinson filmde een grot, onder die waterval. Maar als je in die rockshelter (vast) zou zitten, op de grond, ziet niemand je vanaf de weg. Het is een vrij verlaten gebied. Je kunt er wel met de auto komen.
En van daaruit weer rijden naar een brug over de rivier de Changuinola.
Die rockshelter is dus geen cave/grot.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')