abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2014 @ 02:23:42 #251
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146281024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 02:16 schreef jackie12 het volgende:

Ze komen fris, schoon en fruitig aan op de mirador.(terwijl Lisanne de avond ervoor nog astmatisch was)
Inderdaad, als je kijkt naar Eva Wiessing, de Kremers en anderen op de top.. die hebben geleden, je ziet ze transpireren, gezichten getekend... Kris en Lisanne staan er monter, schoon met gladgestreken plooien op, kurkdroog.
  dinsdag 4 november 2014 @ 02:45:15 #252
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146281154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 02:23 schreef Perico het volgende:

[..]

Inderdaad, als je kijkt naar Eva Wiessing, de Kremers en anderen op de top.. die hebben geleden, je ziet ze transpireren, gezichten getekend... Kris en Lisanne staan er monter, schoon met gladgestreken plooien op, kurkdroog.
Het verschil tussen oud en jong, getraind en vadsig. Even uitrusten en je wat optutten voordat je op de foto gaat helpt natuurlijk ook.

En zo zie je dat je naar elke gewenste conclusie toe kunt praten. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Gorraay op 04-11-2014 02:53:21 ]
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  dinsdag 4 november 2014 @ 05:04:22 #253
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146281354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 02:45 schreef Gorraay het volgende:
En zo zie je dat je naar elke gewenste conclusie toe kunt praten. :7
Uiteraard. :7 Toch kan ook niemand zeggen dat ik complete onzin uitkraam als ik plots stel, dat er een stampede was van koeien van master of the mountain Laureano en dat ze daarvan het slachtoffer werden.

En als ik een foto oprakel met een gat in het bladerdek langs het pad, kan ik volhouden: jaaaaa, een afslag, daar kunnen ze heen zijn gelopen en toen zijn ze meteen hun orientatie kwijt geraakt en voorgoed verloren.
  dinsdag 4 november 2014 @ 05:10:38 #254
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146281359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 02:11 schreef Za het volgende:

Misschien was er die dag geen gids beschikbaar voor de Pianista omdat hij pijn in zijn been had of wat dan ook, en niet in staat die hele trail te lopen, maar hen wel deels wilde brengen met de auto?

Dat zou dan weer kunnen verklaren waarom Kris en Lisanne een gids huren voor een boring place als een aarbeienfinca, de gids was alleen daartoe in staat op dat moment, en verwachtte zaterdag weer zich volledig in te kunnen zetten voor het wat onstuimiger terrein bij baru.
Heel goed punt. Ik beschouw me ook doorgewinterd en goedgetraind maar een half jaar van drie lange tochten per week, met veel steile vuursteenpaden, hebben ook mij gesloopt.

Zij zitten daar ook nog met de vele hoogtemeters en het zeer oneffen terrein dat een gesel is voor alle gewrichten. Als de leeftijd dan begint te tellen, kan ik me voorstellen dat dit werk een aanslag is en dat je wel geld wilt verdienen, maar je jezelf ook wat wil sparen.

En met zo'n grote inspanning van Baru in het verschiet, zou het heel logisch zijn dat in overleg dit eruit rolde, met de Pianista light.
pi_146284089
Als er iemand is die mij de ( zo nauwkeurig mogelijke ) geboorte-tijden kan aanreiken,
en de ( zo nauwkeurig mogelijke ) geboorte-adressen,

dan hebben we verder geen enkele foto of telefoon-gegevens meer nodig !!
Dan hebben het hele NFI, plus politie-corps, plus Panama het nakijken, dan kunnen we ZELFS
de ( tijd-gecorrigeerde ) - horoscoop BOVENOP het bergbeekje leggen van 14.00 uur !!

Als iemand die 4 tijden, van de 2 meiden aan weet te reiken, dan stap ik vervolgens ACUUT in de auto, en dan rijden we naar Den Bosch ( die persoon die ik gisteravond nog gesproken heb )
die heeft op een kamer van 3m bij 4m boven, meer dan 2000 boeken staan tot aan het plafond en
3 computers draaien, verstand van de kosmos, planeten, sterren, wiskunde, goniometrie en nog meer, bovendien, ook nog gevaren op de grote vaart, en op Panama uiteraard, stuurman geweest
meer dan 40 jaar ! ( hij is nu 80, volgende week )
Ik snap trouwens niet, dat de ouders dat NOG NIET gedaan hebben, maar ja...er zijn nog steeds een hooop mensen die denken dat dit soort zaken, met het `paranormale `te maken hebben, en het een `pseudo-wetenschap `noemen. tja, dat moeten zij zelf weten, maar dat is niet juist !
Degene die mij die 4 tijden door kan geven, neem ik acuut mee, en dan nemen we ook nog EXPRES iemand mee, die dit ONZIN noemt. We trekken hier een ruime halve dag voor uit en
je leven zal NA DIE DAG nooit meer hetzelfde zijn ( daar moet je wel even rekening mee houden
dat zal nog niet makkelijk zijn, je krijgt hier wel een flinke open-geest-tik van mee, waar je nog dagen van loopt te duizelen ! )
Dus....die 4 tijden graag, stuur me een PM-bericht, en dan stappen we in de auto !
pi_146284153
Sudden, dus bij hun geboorte stond al vast dat ze daar op dat moment gingen sterven?
Make my day!
pi_146284424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:13 schreef agter het volgende:
Sudden, dus bij hun geboorte stond al vast dat ze daar op dat moment gingen sterven?
JA en niet alleen bij hun !
Alles ligt bij IEDEREEN vast, tot op de 7 halve minuut en 144 m
dankzij de computers kunnen we geweldig veel tegenwoordig, waar ik vroeger 40 uur bezig was met een horoscoop, komt er nu in 22 minuten, een uitdraai uit van 5 meter aan getallen
Ik heb hier boven 600 boeken over deze materie ingepakt staan, maar indien ik die 4 tijden aangereikt krijg, pak ik meteen de meest deskundige op dit gebied, en nog GRATIS ook, de meeste astrologen vragen voor een horoscoop een honderd of 3 ( maar de mensen waar ik mee omga niet,
wij doen dat uit hobby, en wij vervuilen die kosmos niet met dat aardse-geld BAH )
Evenals die mensen, die voor `tips ` aan die arme ouders 30.000 euro zouden willen incasseren !
Om je KAPOT te schamen , als ik daar 1 stuiver van zou aanpakken !
pi_146284961
Ik wil ook wel even `duidelijk `maken ( ik probeer het )
dat...in het geval van mijn scenario ( ik wil het r niet meer over hebben, veroorzaakt mot hier en dat wil ik niet ) je goed moet begrijpen, dat zij voor de `gewone mensen ` dood zijn. ( wat jullie dood noemen, bestaat niet, maar goed...ze zijn dood dus )
In werkelijkheid hebben K & L hun `ziel ` niet kunnen meenemen, met dat overlijden.
Alle `ziels-informatie ` is hier dus nog op aarde en zit in het DNA, wat ergens hier op aarde voortleeft.
mijn vermoeden is ( en dan hoef ik alleen maar Roelie aan te kijken, zien is voor mij voldoende )
dat Hans en Roelie dat goed begrepen hebben, en daarom ( ook ) niet tot een begrafenis wilden overgaan, in feite zijn ze dus niet dood. Want ze zijn niet volledig overgegaan, naar de andere kant. Dat is ook de reden, dat zij niet het gevoel had, dat ze dood waren ( en dan heeft ze ook gelijk, want dit gevoel krijg je dan ook niet, dat kan niet ) De ouders van Lisanne hebben dit wel gedaan, om dat ze hun `verstand ` lieten gelden, boven hun `gevoel ` , afijn die krijgen vast nog spijt, maar dat geeft niets, iedereen heeft zijn eigen levensproces, en je bent hier om te leren.
J e kunt ook zelfs merken, hier in Ned. en op Fok hier, dat deze meisjes nog steeds heel erg `aanwezig ` zijn, en `leven ` in de mensen, dus zonder dat de meeste mensen het echt beseffen
zijn ze nog steeds niet echt `dood `., want ze zijn niet weg hier. En daarom zitten we hier nog...
pi_146285120
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 08:42 schreef Poekje01 het volgende:
voor wie iets ziet in horoscopen opstellen en uitlezen, ik kwam dit tegen:

http://www.wilmatermull.nl/actueel/node/603
Sud: Hier kwam poekie mee
pi_146285237
http://www.bol.com/nl/p/eindeloos-bewustzijn/1001004004897588/

Dit is het beste boek, wat hier over gaat, op dit moment.
pi_146285349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef vronie het volgende:

[..]

Sud: Hier kwam poekie mee
ik heb het hier al met Poekie over gehad, maar die mevrouw Mull, heeft geen geboortetijden
en geboorte-adressen.....daar heb ik dus geen zak aan, ze kan mooi schrijven, en ze slaat de plank niet heel erg mis, maar we moeten de juiste tijden hebben, en die moeten dan ook nog
GECORRIGEERD worden, naar gebeurtenissen in het verleden, vervolgens worden die horoscopen dan OPNIEUW gemaakt....en dan pas kun je het 1 en ander zien
( dus je hebt een `horloge-tijd ` die bij iedereen anders is, want niemand heeft de juiste tijd op zijn klok, dus die tijden moeten altijd gecorrigeerd worden, naar de kosmos , want daar zijn wij
een heeeel klein `onderdeeltje `van )
pi_146286160
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 02:16 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Omdat dat dan logisch is.

Er is geen betrouwbare getuige die hen heeft gebracht
(als ) er zijn geen foto's van het leuke begin van de Pianista
Ze doen het binnen 2 uur. (waar de ouders er dik 2,5 uur er over doen)
Ze komen fris, schoon en fruitig aan op de mirador.(terwijl Lisanne de avond ervoor nog astmatisch was)

Alles kan maar in mijn ogen is de kans dan het grootst dat ze een lift kregen of samen waren met een gids
Alles beredenerend, hebben K&L deze onderneming niet op eigen houtje gedaan.

Hier is een lift aan te pas gekomen en verder is onder begeleiding de wandeling voortgezet.

Met alle gevolgen van dien.......
pi_146287548
Als je om 13:00 uur pas net 20 minuten gelopen hebt (vanaf het punt tot waar auto's kunnen komen tot de top) dan kun je gerust nog een paar uur doorlopen en ga je niet meteen terug om binnen 10 minuten weer in de auto te springen terug naar je kamer. Alleen dan wordt de Pianista een interessante trail want laten we eerlijk zijn, de eerste kilometers door de favela van Boquete in de lucht van hondenzeik en daarna die lelijke verharde saaie weg op dat is allemaal waardeloos. Als ze op de 31e al begonnen waren aan de Pianista dan snap ik wel dat ze gauw zijn omgekeerd. Een gids kan ze verteld hebben dat je met een lift naar de top er wel een boeiende hike van kunt maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door 11en30 op 04-11-2014 12:26:46 ]
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:37:58 #264
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146288098
Dit is het vlakke eerste stuk van de Pianista. De foto's zijn van MeloD.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_146288100
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 05:04 schreef Perico het volgende:

[..]

Uiteraard. :7 Toch kan ook niemand zeggen dat ik complete onzin uitkraam als ik plots stel, dat er een stampede was van koeien van master of the mountain Laureano en dat ze daarvan het slachtoffer werden.

En als ik een foto oprakel met een gat in het bladerdek langs het pad, kan ik volhouden: jaaaaa, een afslag, daar kunnen ze heen zijn gelopen en toen zijn ze meteen hun orientatie kwijt geraakt en voorgoed verloren.
Die laureano woont die ergens na de Mirador? Baru zegt hij is gids maar ik kan geen verdere informatie over hem vinden. Ik denk dat hij daar woont en het gebied heel goed kent. Misschien dat hij daarom als deskundige van het gebied meeging bij telemetro. Hij duikt op in afk op 5.22 en op foto's van PM.
pi_146288865
De ouders hebben alle foto's; ik neem aan dat ze daaruit kunnen afleiden, hoe laat (en waar) de tocht begonnen is. Zij zeggen ca. 11. 00 uur; ik ga er van uit dat dat is aan de hand van de foto's.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 01:54 schreef Perico het volgende:

Kom je buiten weer op een breed pad geschikt voor verkeer naar Cerro Horqueta. Het is ook mogelijk daar ergens te parkeren komend van een hele andere kant van Boquete en door binnendoor af te steken weer op het pad niet zo ver van de Mirador in te haken.

Dan zou je een afspraak kunnen hebben om 14.00 uur op de top?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_146289142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 02:23 schreef Perico het volgende:

[..]

Kris heeft d'r haar nog even voor de foto losgedaan.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_146289151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef 11en30 het volgende:

Als je om 13:00 uur pas net 20 minuten gelopen hebt (vanaf het punt tot waar auto's kunnen komen tot de top) dan kun je gerust nog een paar uur doorlopen en ga je niet meteen terug om binnen 10 minuten weer in de auto te springen terug naar je kamer. Alleen dan wordt de Pianista een interessante trail want laten we eerlijk zijn, de eerste kilometers door de favela van Boquete in de lucht van hondenzeik en daarna die lelijke verharde saaie weg op dat is allemaal waardeloos. Als ze op de 31e al begonnen waren aan de Pianista dan snap ik wel dat ze gauw zijn omgekeerd. Een gids kan ze verteld hebben dat je met een lift naar de top er wel een boeiende hike van kunt maken.
Jammer, maar je kunt niet tot 20 minuten onder de top met auto komen.
Zie AFK video: ze lopen terug tot 1 uur onder de top (aan Boquete kant dus). En daar kun je echt niet met een 4x4 rondrijden.
pi_146289406
http://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7630459

Vanaf restaurant Pianista tot aan de mirador is in km 4.67 km
Je stijgt van ongeveer 1200 meter naar 1850 meter.

Volgens deze link doe je er heen en terug er ongeveer 5 uur en 40 minuten over.
De ouders van Kris deden er ongeveer 2.45 uur over bergop

Omhoog gaat iets langzamer dan omlaag maar Kris en Lisanne die dan met astma, scheenbeenblessure er dan bergop minder dan 2 uur over doen lijkt mij erg onwaarschijnlijk
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:37:19 #270
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_146289950
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef gynaika het volgende:

[..]

Alles beredenerend, hebben K&L deze onderneming niet op eigen houtje gedaan.

Hier is een lift aan te pas gekomen en verder is onder begeleiding de wandeling voortgezet.

Met alle gevolgen van dien.......
Het krioelt hier van de zieners. :7
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_146290557
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef SAJ het volgende:

[..]

Jammer, maar je kunt niet tot 20 minuten onder de top met auto komen.
Volgens Baru op ws kan dat wel.
http://www.websleuths.com(...)1062157#post11062157
De route is dan niet via het wandelpad maar een andere weg omhoog met een 4x4.
pi_146290815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Lutalo het volgende:
De ouders hebben alle foto's; ik neem aan dat ze daaruit kunnen afleiden, hoe laat (en waar) de tocht begonnen is. Zij zeggen ca. 11. 00 uur; ik ga er van uit dat dat is aan de hand van de foto's.
Ik denk eigenlijk dat er niet meer foto's van de tocht (over) zijn dan die we hebben gezien. Je kan ook op ca 11 uur uitkomen door een rekensom te maken.

Ik zie de ouders vooral aannames doen om zichzelf in hun eigen scenario te bevestigen. "Er zijn hier geen andere paden" terwijl ze het nonono steep area pad filmen. "Op de foto staat een grot dus ze zijn vastgehouden"....
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:19:39 #273
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146291434
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef ToniB het volgende:
Die laureano woont die ergens na de Mirador? Baru zegt hij is gids maar ik kan geen verdere informatie over hem vinden.
Dat klopt, er is niets over hem te vinden. Baru zegt nu dat zijn koeien op de berg overnachten, wat ook heel gebruikelijk is in de Alpen, maanden achtereen.

De familie Serracin, met een finca na de top, zouden dan via een weg van Pata de Macho al hun verplaatsingen doen. Waar hij en Chani precies hun finca's hebben weet niemand, maar zeker is dat hij een groot kenner van het gebied is en dus ook vee drijft.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:24:23 #274
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146291565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Lutalo het volgende:
Dan zou je een afspraak kunnen hebben om 14.00 uur op de top?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef 11en30 het volgende:
Inderdaad, de familie Serracin heeft een grote finca na de Mirador en die gebruiken een weg via Pata de Macho om hun verplaatsingen te doen. Als je dan even voor het einde doorsteekt, moet je vlak onder de top kunnen geraken.

Daarom zou het helpen om te weten of er foto's voor 491 zijn genomen. Als dat de eerste is, hebben ze er dus een klein uurtje op zitten tot aan de top.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 04-11-2014 15:35:17 ]
pi_146291572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zo krijgen we weer indianenverhalen. Die 20 minuten ging over de locatie van het huis van Lorenzo Gonzalez, #25, 26 en 28 (daar verwees jouw link uiteindelijk naar).

http://www.websleuths.com(...)Boquete-1-Apr-2014-3

En er wordt al helemaal niets gezegd over een ''andere weg omhoog''.
Dus nee, je kunt niet tot 20 minuten onder de top met 4x4 komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')