SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom bij veel vrienden thuis waar de vader een beetje bijhangt en de moeder eigenlijk de grote manager is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb het idee dat men vroeger een relatie wel wist te waarderen in tegenstelling tot de mensen van tegenwoordig. Even grof generaliserend.
Ja, volgens mij geloven ze dat hun huwelijk wel stabiel genoeg is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Srsly buitenlandse parents hebben echt veel geduld als het op een huwelijk aan komt.
Genoeg huishoudens waarbij de vrouw de baas is. Niks mis mee hoor. Het is maar net hoe je het afspreekt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kom bij veel vrienden thuis waar de vader een beetje bijhangt en de moeder eigenlijk de grote manager is.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, volgens mij geloven ze dat hun huwelijk wel stabiel genoeg is.
Wel is het zo dat mijn moeder van alles waar zij ook voor gewerkt/betaald heeft eist dat haar naam er ook op komt te staan (geldt vooral voor huizen en land in TR) voor het geval dat ze sterft en mijn vader hertrouwd. Ze zegt ik wil er zeker van zijn dat waar ik voor heb gewerkt naar mijn kinderen gaat en niet naar de nieuwe bitch van mijn vader lol.
je moet aan de Dquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom ben ik zo lui en moe na werk?
Weer mijn nagels niet gelakt.
Weer mijn haar niet gewassen.
Weer rekeningen niet betaald.
Weer iets niet aangevraagd.
Weer dat verslag van weken terug niet afgemaakt.
Weer niets gedaan.
Why o fucking why.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Zit wel wat in.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel is het zo dat mijn moeder van alles waar zij ook voor gewerkt/betaald heeft eist dat haar naam er ook op komt te staan (geldt vooral voor huizen en land in TR) voor het geval dat ze sterft en mijn vader hertrouwd. Ze zegt ik wil er zeker van zijn dat waar ik voor heb gewerkt naar mijn kinderen gaat en niet naar de nieuwe bitch van mijn vader lol.
Nee maar meer in de zin van, die vader vind het allemaal best zo. Ik kan ook nooit peilen of ze nou gelukkig zijn of niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg huishoudens waarbij de vrouw de baas is. Niks mis mee hoor. Het is maar net hoe je het afspreekt.
BIj ons is mama de slimste.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Ze heeft een keer een flinke ruzie gehad met mijn opa (haar schoonvader) hierom.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pittige tante, die moeder van je.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
je moet aan de DAlready had some. Thanks tho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles bij belasting aangegeven?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
BIj ons is mama de slimste.
Huis kopen haar idee.
Grond in xxx kopen, haar idee. WAs toen kazikkkkk en nu dikke vette winst.
Huis in xxxx : haar idee.
Nu nog winkel in xx. Ook haar idee.
Mijn vader wou een huis kopen toen alles nog goedkoop was, ook in 1990 ergens volgens mij. Maar mijn moeder vertrouwde het niet en hield hem altijd tegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huis kopen haar idee.
Vraag me soms wel af of de oudere generatie uberhaupt ooit gelukkig is geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee maar meer in de zin van, die vader vind het allemaal best zo. Ik kan ook nooit peilen of ze nou gelukkig zijn of niet.
Echte kaas deze vent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
alles bij belasting aangegeven?
Aaaai.....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader wou een huis kopen toen alles nog goedkoop was, ook in 1990 ergens volgens mij. Maar mijn moeder vertrouwde het niet en hield hem altijd tegen.
Mijn oudste broer wilde in 1990 een huis kopen, maar werd tegengehouden door mijn familie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn vader wou een huis kopen toen alles nog goedkoop was, ook in 1990 ergens volgens mij. Maar mijn moeder vertrouwde het niet en hield hem altijd tegen.
Ja precies zelfde verhaal bij ons hahaha. Alleen kochten wij in 2001 ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn oudste broer wilde in 1990 een huis kopen, maar werd tegengehouden door mijn familie.7 jaar geleden heeft ie alsnog een huis gekocht.
Als hij het toen had gekocht, dan was ie nu rijk geweest.
Hier ook moeder die de broek draagt. En alleen maar tyfushuizen kopen in lelijk land turkai, maar even een appartementje kopen voor dochterlief ho maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huis kopen haar idee.
Bitch..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn ouders wilden hier iets van 10 jaar terug of ietsjes langer geleden ook een huis kopen, maar toen besloot de schoonfamilie van mijn nicht (dochter van mijn oom), waarmee mijn vader en mijn oom een onderneming waren begonnen in TR, met alle investeringen ervandoor te gaan waar ze jarenlang voor hadden gewerkt.Pats-boem, weg waren de plannen toen...
Kan. Die RV tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ook geen echte BB ^ van jij.
OMG IK SCHREEF FAN MET EEN V.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hier ook moeder die de broek draagt. En alleen maar tyfushuizen kopen in lelijk land turkai, maar even een appartementje kopen voor dochterlief ho maar.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn ouders wilden hier iets van 10 jaar terug of ietsjes langer geleden ook een huis kopen, maar toen besloot de schoonfamilie van mijn nicht (dochter van mijn oom), waarmee mijn vader en mijn oom een onderneming waren begonnen in TR, met alle investeringen ervandoor te gaan waar ze jarenlang voor hadden gewerkt.Pats-boem, weg waren de plannen toen...
Ik snap het niet.quote:
Ik moet al weken 1 kut verslagje afmaken. Wallah echt max 4u werk. En ik zit te fokken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
@Stimo
Same here. Koffer ligt overhoop (moest snoep eruit halen) en ipv dat ik de rest opruim zit ik te fokken.
Eerste methlab, camperquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
@Stimo
Same here. Koffer ligt overhoop (moest snoep eruit halen) en ipv dat ik de rest opruim zit ik te fokken.
Ooh lol.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerste methlab, camper
Ik dacht dat de v van rv voor van stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb eindelijk een interessant onderzoeksthema, dus hopelijk kan ik dit jaar eindelijk afstuderen na het geklungel van afgelopen jaren en eens een stap zetten richting de grotemensenwereld.Wat studeer jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
too long, didn't watchquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Amars vader gevonden btw.
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_ben_zwanger.html
F5-en joh.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
too long, didn't watch
Steeds die stomme reclames voor iedere video...
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb eindelijk een interessant onderzoeksthema, dus hopelijk kan ik dit jaar eindelijk afstuderen na het geklungel van afgelopen jaren en eens een stap zetten richting de grotemensenwereld.Hadi darisi benim basima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje. Succes.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Weet je.. Ik vind die namen zo nietszeggend tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help mij eens, leg mij eens uit wat je daadwerkelijk studeert?
Dat is hetzelfde als dat ik je vertel dat ik Bedrijfskunde doe. Geeft geen informatie.
Inshallah, sagol.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hadi darisi benim basima.
Grapje. Succes.
Ik ga het na dit weekend ook weer druk krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik kom vanaf morgen even niet meer.
Dus gingen wij nog wedje doen om af te vallen ofzo?
Je hebt gelijk ook. Zou zeggen enjoyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga het na dit weekend ook weer druk krijgen.
Haha ik ben de hiz kwijtgeraakt, dat was voordat ik op vakantie ging. Nu geniet ik te veel van mijn junkfood die ik heb meegenomen om ook maar aan afvallen te kunnen denken.
Heel kort door de bocht over hoe organisaties tot stand komen, werken, functioneren, etcetera. De meer economisch gerichte versie van deze studie is bedrijfskunde. De meeste mensen die deze opleiding afronden komen later in de consultancywereld terecht, maar ik wil iets anders gaan doen. Het is meer om het papiertje dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je.. Ik vind die namen zo nietszeggend tegenwoordig.
Help mij eens, leg mij eens uit wat je daadwerkelijk studeert?
Dat is hetzelfde als dat ik je vertel dat ik Bedrijfskunde doe. Geeft geen informatie.
Is het een WO studie? Klinkt altijd interessant zo. Heb zelf enorm spijt van mijn debiele HBO studie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht over hoe organisaties tot stand komen, werken, functioneren, etcetera. De meer economisch gerichte versie van deze studie is bedrijfskunde. De meeste mensen die deze opleiding afronden komen later in de consultancywereld terecht, maar ik wil iets anders gaan doen. Het is meer om het papiertje dus.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Vandaar de meet organiserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, WO.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is het een WO studie? Klinkt altijd interessant zo. Heb zelf enorm spijt van mijn debiele HBO studie.
HBO Bedrijfskunde
Haha...quote:
Wut, hoe gedraag ik me?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaar hoe je je soms gedraagt![]()
Genoeg gefokt. Ciao mensen. Take care en alles.
"Like I care."quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wut, hoe gedraag ik me?
Laf droppen en dan wegwezen, sneaky...
quote:
Via Netflix heb ik alleen Cocaine Cowboys Reloaded en Earth gekeken qua docu's. Earth wordt trouwens als film gecategoriseerd volgens mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je nog een film of docu die beschikbaar is op Netflix die je aan kunt raden?
Bedankt, beschrijving klinkt interessant. Earth heb ik lang geleden al gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Via Netflix heb ik alleen Cocaine Cowboys Reloaded en Earth gekeken qua docu's. Earth wordt trouwens als film gecategoriseerd volgens mij.
Via torrents kan ik je er meer aanraden
Ik vond King of Kong wel komischquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, beschrijving klinkt interessant. Earth heb ik lang geleden al gezien.
Via torrents weet ik ook wel een aantal films die ik zou willen zien, maar ik probeer niet meer te downloaden.
Hahahhaahquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil gewoon stil zitten en genieten van alle ASMR
Maar ik krijg vaak het gevoel dat ze denken dat het moet of zo. Ik praat altijd terug maar laat toch een beetje merken dat ik liever stil ben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Retorische vraag dit?Zit in de natuur van de mens om een praatje aan te knopen met/interesse te tonen in iemand waarmee je een tijdje zit opgescheept. Vooral wanneer het een klant betreft.
Ervaar jij dan een prettig gevoel als je zulke ASMR dingen bekijkt/beluistert? Ik heb het nooit begrepen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al dat gepraat verpest het echt. Zelfs praat-ASMR filmpjes haat ik.
Bedankt, zal 't checken. Jou raad ik ook Senna en The Two Escobars aan trouwens. Beiden erg sterk, maar ze staan niet op Netflix. Die tweede kun je ook op YouTube kijken.quote:
Absoluut.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ervaar jij dan een prettig gevoel als je zulke ASMR dingen bekijkt/beluistert? Ik heb het nooit begrepen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat gevoel had ik ook toen ik naar de Nederlandse kapper ging. Misschien moeten ze dat van de baas om geļnteresseerd over te komen ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik krijg vaak het gevoel dat ze denken dat het moet of zo. Ik praat altijd terug maar laat toch een beetje merken dat ik liever stil ben.![]()
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon mijn eigen tijdschrift meeneem. Weten ze iig zeker dat ik andere plannen heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik ook toen ik naar de Nederlandse kapper ging. Misschien moeten ze dat van de baas om geļnteresseerd over te komen ofzo.![]()
![]()
Ik vind het wel prettig als de kapster een gesprek aanknoopt. Een goede klik met haar vind ik belangrijk, anders verpest ze m'n kapsel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is het zo dat als je naar de kapper gaat de kappers niet gewoon hun werk kunnen doen maar ook perse met je willen praten of denken dat ze dat moeten doen? Ik wil gewoon stil zitten en genieten van alle ASMR en niet steeds geforceerd terug moeten praten.
Zelfde geldt voor nagels enzo.
Al die Chinese nagelstudio's in NY die geen Engels spreken.![]()
![]()
Oh ik doe gewoon laten bijknippen. Kan niet verkeerd gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig als de kapster een gesprek aanknoopt. Een goede klik met haar vind ik belangrijk, anders verpest ze m'n kapsel.![]()
![]()
Mijn Turkse kapper dronk tijdens een knipbeurt te veel thee. En hij werd continu gebeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik ook toen ik naar de Nederlandse kapper ging. Misschien moeten ze dat van de baas om geļnteresseerd over te komen ofzo.![]()
![]()
Wat een mongool. Als mensen zich steeds gaan bezighouden met andere dingen kom ik niet meer terug hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn Turkse kapper dronk tijdens een knipbeurt te veel thee. En hij werd continu gebeld.![]()
Ik probeer zo nu en dan iets nieuws waarbij ik afhankelijk van mijn humeur de kapster ook de vrije hand geef. Maar dan moet er wel een goede klik zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik doe gewoon laten bijknippen. Kan niet verkeerd gaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom weggegooid? Je mocht er geen gebruik van maken terwijl je wel moest betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch ging ik braaf een jaar of 8 naar hem. ¤10 per knipbeurt was wel lekker cheap.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een mongool. Als mensen zich steeds gaan bezighouden met andere dingen kom ik niet meer terug hoor.In het begin knipte hij zelfs voor 7,50 gulden.
Nu ga ik naar Cosmo wat mij een fortuin kost.![]()
![]()
Haha, dan weten ze genoeg ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon mijn eigen tijdschrift meeneem. Weten ze iig zeker dat ik andere plannen heb.![]()
Goede tondeuse aanschaffen en nooit meer naar de kapper, zoals ik nu doe.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch ging ik braaf een jaar of 8 naar hem. ¤10 per knipbeurt was wel lekker cheap.In het begin knipte hij zelfs voor 7,50 gulden.
![]()
Ik zal er geen enkele cent van terugzien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom weggegooid? Je mocht er geen gebruik van maken terwijl je wel moest betalen?
Wanneer je bruto hypotheeklasten net zo hoog zouden zijn als je netto huurlasten, dan houd je aan het einde van de hypotheek nog wat over: een woning.
Huren heeft uiteraard wel voordelen (geen onderhoudskosten, geen gedoe wanneer je wil verhuizen enzo), maar dan nog.![]()
Wat is een fortuin? Ik doe knippen en wassen voor 22.50 of zo. Eerst deed ik het altijd zelf maar ik heb een kapper gevonden die knipt zoals ik wil.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch ging ik braaf een jaar of 8 naar hem. ¤10 per knipbeurt was wel lekker cheap.In het begin knipte hij zelfs voor 7,50 gulden.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede tondeuse aanschaffen en nooit meer naar de kapper, zoals ik nu doe.
Ik ga waarschijnlijk weer voor (half)lang.Ik mis die tijd.
![]()
![]()
Die fluistershit is lompquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al dat gepraat verpest het echt. Zelfs praat-ASMR filmpjes haat ik.![]()
¤30 voor knippen, wassen en stylen (gewoon wat wax erin dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is een fortuin? Ik doe knippen en wassen voor 22.50 of zo. Eerst deed ik het altijd zelf maar ik heb een kapper gevonden die knipt zoals ik wil.) geloof ik.
Gelukkig hebben ze zo'n 5+1 kaart waarbij je 1 knipbeurt gratis krijgt. ¤25 per knipbeurt dus, moet je wel in een keer ¤150 lappen.![]()
Stylen? Waarom laat je dat allemaal doen? Ga gewoon thuis douchen. No way dat ik 30 euro ga neertellen voor de kapper.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤30 voor knippen, wassen en stylen (gewoon wat wax erin dus) geloof ik.
Gelukkig hebben ze zo'n 5+1 kaart waarbij je 1 knipbeurt gratis krijgt. ¤25 per knipbeurt dus, moet je wel in een keer ¤150 lappen.![]()
jij.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede tondeuse aanschaffen en nooit meer naar de kapper, zoals ik nu doe.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤30 voor knippen, wassen en stylen (gewoon wat wax erin dus) geloof ik.
Gelukkig hebben ze zo'n 5+1 kaart waarbij je 1 knipbeurt gratis krijgt. ¤25 per knipbeurt dus, moet je wel in een keer ¤150 lappen.
Utrecht
Vroegah was ik altijd minder kwijt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Thuis geen asmr.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stylen? Waarom laat je dat allemaal doen? Ga gewoon thuis douchen. No way dat ik 30 euro ga neertellen voor de kapper.![]()
![]()
Precies!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede tondeuse aanschaffen en nooit meer naar de kapper, zoals ik nu doe.![]()
Ze kunnen daar niet alleen maar knippen. Nou ja, kunnen ze wel, maar ze brengen de rest ook in rekening.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom laat je dat allemaal doen? Ga gewoon thuis douchen. No way dat ik 30 euro ga neertellen voor de kapper.![]()
![]()
Two escobars heb ik gezien, goede docu idd. Senna heb ik vermeden, niet mijn ding dacht ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, zal 't checken. Jou raad ik ook Senna en The Two Escobars aan trouwens. Beiden erg sterk, maar ze staan niet op Netflix. Die tweede kun je ook op YouTube kijken.![]()
Soms ga ik ook voor de wellness behandeling en krijg ik een heerlijke hoofdnavigatie.quote:![]()
Dat is dan ¤5 voor 5 minuten.
![]()
![]()
Baas.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Soms ga ik ook voor de wellness behandeling en krijg ik een heerlijke hoofdnavigatie.![]()
Dat is dan ¤5 voor 5 minuten.
![]()
Dikke kazik dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze kunnen daar niet alleen maar knippen. Nou ja, kunnen ze wel, maar ze brengen de rest ook in rekening.Dacht ik ook, ik hou niet van F1, maar is echt een goede docu. Gaat meer over de man Senna en zijn rivaliteit met Alain Prost dan de sport op zich.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Two escobars heb ik gezien, goede docu idd. Senna heb ik vermeden, niet mijn ding dacht ik![]()
Ik vertrouw overigens niet alle kappers. Veel kappers hebben mijn (bakke)baard verpest.
Nu heb ik eindelijk een lieve kapster gevonden die van mijn baard afblijft.![]()
![]()
Je moet eens die Tyson en Mohammed Ali kijken. Beiden heel vet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Two escobars heb ik gezien, goede docu idd. Senna heb ik vermeden, niet mijn ding dacht ik
Die van Allen Iverson was ook dope."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik begreep het.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoofdmassage, niet hoofdnavigatie.![]()
Ik laat me alleen door vrouwen knippenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vertrouw overigens niet alle kappers. Veel kappers hebben mijn (bakke)baard verpest.
Nu heb ik eindelijk een lieve kapster gevonden die van mijn baard afblijft.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik over het algemeen ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik laat me alleen door vrouwen knippen
Ga jij ook naar Cosmo in Utrecht?![]()
Als je een standaard kort model laat knippen, zijn de Turkse kappers het beste.
''Zelfde als vorige keer?''
- ''Ja, zelfde als vorige keer.''
En max. 10 minuten later ben je weg.![]()
![]()
Normaal wel ja. Laatst alleen ff iets anders geprobeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook.
Ga jij ook naar Cosmo in Utrecht?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
opskeertje, 10 euro
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedtijd trouwens.
Hadi herkese iyi geceler ve tatlı rüyalar.![]()
Het voelt als vrijdag vandaag. Morgen vrij alles
Idem.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
#deleven![]()
Is echt lekker. 3 dagen weekendquote:
Maar heb morgen al vol gepland
Tyson heb ik paar docu's/repo's van gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet eens die Tyson en Mohammed Ali kijken. Beiden heel vet.
Die van Allen Iverson was ook dope.![]()
Earthlings maakte ook grote indruk. Kun je op de site bekijken. Alleen niet voor de zwakke maag, vooral als je dierenvriend bent.
http://earthlings.com/?page_id=32![]()
ik had een weekend in mn werkweekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
*gisteren en vandaag vrij. Morgen 8:30 beginnen.![]()
![]()
Die van Mohammed Ali was wel echt goed. Had meer te maken met hoe hij in aanraking kwam met de Islam en gelijke rechten voor Afro Amerikanen. Hij kon bijvoorbeeld veeeeel rijker worden als hij een 'house nigga' werd, maar ging toch zijn eigen pad. Echt een aanrader.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tyson heb ik paar docu's/repo's van gezien"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan moet je ook de biografie van Malcolm X eens checken of de film over hem kijken (gespeeld door Denzel Washington)...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van Mohammed Ali was wel echt goed. Had meer te maken met hoe hij in aanraking kwam met de Islam en gelijke rechten voor Afro Amerikanen. Hij kon bijvoorbeeld veeeeel rijker worden als hij een 'house nigga' werd, maar ging toch zijn eigen pad. Echt een aanrader.
Malcolm X (1992) - IMDb![]()
![]()
Nice. Zal in het weekend eens kijken. Welke raad je aan om als eerst te bekijken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je ook de biografie van Malcolm X eens checken of de film over hem kijken (gespeeld door Denzel Washington)...
Malcolm X (1992) - IMDb"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De eerste is een boek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Zal in het weekend eens kijken. Welke raad je aan om als eerst te bekijken?Maakt niet uit, de film gaat natuurlijk maar globaal over zijn leven.
![]()
Oh okequote:![]()
Malcolm X was echt een interessante persoon. Niet alleen omdat hij lid was van de Black Panters, maar meer zijn switch naar het islam zoals wij kennen. Veel afro Amerikanen geloofde toen meer in Elijah Muhammad dan in de islam zelf. Ze zagen hem letterlijk als een Profeet. Ik wist daar niks van."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Precies, ze noemen zich wel Nation of Islam, maar vanuit islamitisch oogpunt is hun leerstelling wel ketters natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Malcolm X was echt een interessante persoon. Niet alleen omdat hij lid was van de Black Panters, maar meer zijn switch naar het islam zoals wij kennen. Veel afro Amerikanen geloofde toen meer in Elijah Muhammad dan in de islam zelf. Ze zagen hem letterlijk als een Profeet. Ik wist daar niks van.
Malcolm X heeft zich later ook gedistantieerd van hen.![]()
Door hun vermoord zelfsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, ze noemen zich wel Nation of Islam, maar vanuit islamitisch oogpunt is hun leerstelling wel ketters natuurlijk.
Malcolm X heeft zich later ook gedistantieerd van hen.![]()
Je kan nu toch lekker slapen?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, heb geslapen toen ik vanmorgen thuiskwam.quote:
Maar ik laat mijn jetlag toe omdat ik volgende week wss nachtdienst heb. I HOPE. Als het niet doorgaat en ik vroege heb, heb ik echt pech.![]()
Wat een goodlifequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heb geslapen toen ik vanmorgen thuiskwam.
Maar ik laat mijn jetlag toe omdat ik volgende week wss nachtdienst heb. I HOPE. Als het niet doorgaat en ik vroege heb, heb ik echt pech.
De meeste banen nu zijn allemaal gemaakt voor ochtendmensen
Ik las dat jetlag vooral hinderlijk is wanneer je oostwaarts reist omdat je dan zeg maar uren 'overslaat'. Viel het toen je richting NY was gevlogen dus eigenlijk wel mee?![]()
9tot5 is gewoon een hel voor mij. Ik moest vorig jaar voor mijn stage iedere ochtend 6 uur opstaan. Ik was na drie weken gewoon op. Ik kan niet net als andere mensen 11 uur slapen ofzo.quote:
Als je een late slaper bent is het wel destructief ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
9tot5 is gewoon een hel voor mij. Ik moest vorig jaar voor mijn stage iedere ochtend 6 uur opstaan. Ik was na drie weken gewoon op. Ik kan niet net als andere mensen 11 uur slapen ofzo.![]()
Ja, had totaal niet last van jetlag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las dat jetlag vooral hinderlijk is wanneer je oostwaarts reist omdat je dan zeg maar uren 'overslaat'. Viel het toen je richting NY was gevlogen dus eigenlijk wel mee?![]()
![]()
Try 05:30 - 14:00.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
9tot5 is gewoon een hel voor mij. Ik moest vorig jaar voor mijn stage iedere ochtend 6 uur opstaan. Ik was na drie weken gewoon op. Ik kan niet net als andere mensen 11 uur slapen ofzo.Dus beginnen om 5:30, niet opstaan om 6.
![]()
9 tot 5 kantoorbaantjes zijn sws hel. Los van het slapen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
9tot5 is gewoon een hel voor mij. Ik moest vorig jaar voor mijn stage iedere ochtend 6 uur opstaan. Ik was na drie weken gewoon op. Ik kan niet net als andere mensen 11 uur slapen ofzo.![]()
De diensten die ik heb gewerkt waren ook onmenselijk. Na nachtdienst halve dag vrij en dan 6 uur ochtend beginnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Try 05:30 - 14:00.Dus beginnen om 5:30, niet opstaan om 6.
![]()
Huh hoe laat stopte jouw nachtdienst dan? Ik had laatst zondag dagdienst gewerkt, paar uur vrij en dan in de avond weer nachtdienst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
De diensten die ik heb gewerkt waren ook onmenselijk. Na nachtdienst halve dag vrij en dan 6 uur ochtend beginnen![]()
![]()
Half 5 thuis ongeveerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh hoe laat stopte jouw nachtdienst dan? Ik had laatst zondag dagdienst gewerkt, paar uur vrij en dan in de avond weer nachtdienst.![]()
Hoe kan je dan halve dag vrij hebben als je volgende dag om half 6 begint?quote:Ik snap het niet. Had je geen weekend?
![]()
Slapen tot middag. Paar uurtjes vrije tijd en dan weer geforceerd slapen in de avond, want dag erna vroeg beginnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan je dan halve dag vrij hebben als je volgende dag om half 6 begint?Ik snap het niet. Had je geen weekend?
![]()
Oh zo. Maar had je geen weekend?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Slapen tot middag. Paar uurtjes vrije tijd en dan weer geforceerd slapen in de avond, want dag erna vroeg beginnen.![]()
Nopequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh zo. Maar had je geen weekend?![]()
Wat doe je nu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
9 tot 5 kantoorbaantjes zijn sws hel. Los van het slapen.Hoe laat sta je dan op?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Try 05:30 - 14:00.Dus beginnen om 5:30, niet opstaan om 6.
Keihard ja. Daarom na mijn diploma iets anders doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je een late slaper bent is het wel destructief ja.
Nee, ze konden niet dwingen uiteraard want wettelijk gezien mocht het niet eens. Maar ja, toeslagen he. Pak je een volledige werkweek in 2 dagen. Plus de doordeweekse dagen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol. Maar daar kies je zelf voor neem ik aan?Yani ze kunnen je niet dwingen?
![]()
Ja, dat is dan weer anders. Ik deed ook zulke rare dingen voordat ik op vakantie ging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze konden niet dwingen uiteraard want wettelijk gezien mocht het niet eens. Maar ja, toeslagen he. Pak je een volledige werkweek in 2 dagen. Plus de doordeweekse dagen.
Een gast bij ons werk is pas helemaal de weg kwijt. Hij werkt elke dag 12 uur en dan ook nog eens op zaterdag en zondag.![]()
![]()
wie is mrstyle?quote:
Pfff. Hoeveel uur slaap je dan? Ramadan tijden
Had een week lang ochtenddienst met Ramadan. Dat is zwaar. Sahur doen, bijna meteen naar werk en na het thuiskomen nog niet mogen eten. Dan ga je maar slapen tot iftar.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 31-10-2014 01:33:39 ]![]()
Wat voor werk? Ook sorteren? Dan ga je langzaam wel dood jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Had een week lang ochtenddienst met Ramadan. Dat is zwaar. Sahur doen, bijna meteen naar werk en na het thuiskomen nog niet mogen eten. Dan ga je maar slapen tot iftar."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Order picken/packen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor werk? Ook sorteren? Dan ga je langzaam wel dood ja![]()
Die hebben meestal daar buitenom geen levenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer anders. Ik deed ook zulke rare dingen voordat ik op vakantie ging.
Een gast bij ons werk is pas helemaal de weg kwijt. Hij werkt elke dag 12 uur en dan ook nog eens op zaterdag en zondag.![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las dat jetlag vooral hinderlijk is wanneer je oostwaarts reist omdat je dan zeg maar uren 'overslaat'. Viel het toen je richting NY was gevlogen dus eigenlijk wel mee?
Ik heb er toen echt heel lang last van gehad. Ik kwam op een dinsdag om 17u ofzo weer thuis aan na een lange reis (LOs Angeles - Frankfurt - Amsterdam - Nijmegen). De volgende ochtend moest ik om 8u op kantoor zijn. In Amsterdam.
Dat lukte nog wel, maar op de terugweg rond 14u ben ik na een kwartiertje een parkeerplaats gaan zoeken en slapen. Ik was kapot.
Het heeft echt nog weken geduurd eer ik mijn ritme weer te pakken had.Ik was zo dom om niet even goed uit te rusten.
[ Bericht 1% gewijzigd door sylvesterrr op 31-10-2014 06:08:28 ]![]()
NWS / Honderden euro's naheffing voor miljoenen Nederlanders.
Ik ben echt benieuwd of het eens uit de hand gaat lopen in Nederland. Denk het niet, want Nederlanders zijn makke lammetjes..
![]()
Ik ben helemaal gebroken pff, slecht geslapen ookVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
[tokkie]quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef zarGon het volgende:
NWS / Honderden euro's naheffing voor miljoenen Nederlanders.
Ik ben echt benieuwd of het eens uit de hand gaat lopen in Nederland. Denk het niet, want Nederlanders zijn makke lammetjes..
Vanwaar denk je dat die verrekenig van 600mio betaald gaat worden richting Brussel?? Juist ja...[/tokkie[
Gewoon aftikken...
Ps. Nederlanders zullen nooit de straat opgaan. Het gaat daarvoor TE goed in nederland, daarnaast zijn nederlanders heel erg induvidualistisch ingesteld im als collectief in actie te komen.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Heb het even gevraagd in het topic. Ik verwacht leuke antwoorden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[tokkie]
Vanwaar denk je dat die verrekenig van 600mio betaald gaat worden richting Brussel?? Juist ja...[/tokkie[
Gewoon aftikken...
Ps. Nederlanders zullen nooit de straat opgaan. Het gaat daarvoor TE goed in nederland, daarnaast zijn nederlanders heel erg induvidualistisch ingesteld im als collectief in actie te komen..
Zag gisteren op het nieuws dat patatzaken booming waren in Napoli (Italiė). Dat zou ook wel werken in Turkije; misschien is het tijd om gewoon zoiets te beginnen in Turkije. Beetje chillen, beetje werken, beetje waterpijp, beetje hoeren neuken nooit werken.![]()
Ik hoorde gister ook een stuk hierover op BNR radio idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb het even gevraagd in het topic. Ik verwacht leuke antwoorden..
Zag gisteren op het nieuws dat patatzaken booming waren in Napoli (Italiė). Dat zou ook wel werken in Turkije; misschien is het tijd om gewoon zoiets te beginnen in Turkije. Beetje chillen, beetje werken, beetje waterpijp, beetje hoeren neuken nooit werken.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
#goodlifequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zag gisteren op het nieuws dat patatzaken booming waren in Napoli (Italiė). Dat zou ook wel werken in Turkije; misschien is het tijd om gewoon zoiets te beginnen in Turkije. Beetje chillen, beetje werken, beetje waterpijp, beetje hoeren neuken nooit werken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik werd net vanuit Ghana gebeld
Welke hoeren app heeft mijn nummer verkocht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb je al, maar niet echt populair volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zag gisteren op het nieuws dat patatzaken booming waren in Napoli (Italiė). Dat zou ook wel werken in Turkije; misschien is het tijd om gewoon zoiets te beginnen in Turkije. Beetje chillen, beetje werken, beetje waterpijp, beetje hoeren neuken nooit werken.![]()
Gefrituurd op de Nederlandse manier? Ik heb het idee dat dat op zo'n (slappe) Turkse manier is... Met mayo en ketchup en zo; zou eigenlijk wel moeten werken, lijkt me een goede variatie op döner en lahmacun...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al, maar niet echt populair volgens mij.![]()
Op de vreetverdieping van een shopping mall in onze stad had je zo'n tent, volgens mij ook met Nederlandse snacks en al, maar het was daar standaard rustig/leeg i.t.t. de andere tenten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gefrituurd op de Nederlandse manier? Ik heb het idee dat dat op zo'n (slappe) Turkse manier is... Met mayo en ketchup en zo; zou eigenlijk wel moeten werken, lijkt me een goede variatie op döner en lahmacun...
In de stad zelf had je er ook een, maar ook daar heb ik volgens mij nooit echt rijen zien staan.
In badplaatsen is het wel iets populairder vanwege Nederlanders en andere toeristen natuurlijk.![]()
sryquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:26 schreef mrstylo het volgende:
Welke hoeren app heeft mijn nummer verkocht.![]()
Je moest eens weten hoe makkelijk mensen aan je nummer kunnen komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:26 schreef mrstylo het volgende:
Welke hoeren app heeft mijn nummer verkocht.![]()
ervaringsdeskundige hier![]()
![]()
Dat kan snel geregeld worden hoor. Zal ik je nummer even in ONZ of R&P plaatsen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik word nooit lastiggevallen door mensen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net wakker en dat mag want ik werd net gebeld door uitzendbureau dat nachtdienst doorgaat.![]()
![]()
Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan snel geregeld worden hoor. Zal ik je nummer even in ONZ of R&P plaatsen?![]()
![]()
Dat train je er zo af toch? Gewoon even op je voeding letten.quote:
Nadat alle zoetigheid uit NYC op is uiteraard.![]()
![]()
Valt mee.quote:Maar wij mannen zijn soms honden. We ruilen nummers van dames om.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:56 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe makkelijk mensen aan je nummer kunnen komen![]()
ervaringsdeskundige hier
Flikker op crypto-Armeen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:06 schreef Gulmez het volgende:
zyn jullie voor isis of Peshmerga ik voor de koerden mn beste mattie is kurdiboy![]()
Drie kilo in een week? Dunnow man, dat is toch echt gorgusuzluk (turken vertaal svp, ik heb geen idee hoe) van de bovenste plank.quote:![]()
Ik ben voor Real. #halaMadridquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:06 schreef Gulmez het volgende:
zyn jullie voor isis of Peshmerga ik voor de koerden mn beste mattie is kurdiboy![]()
Oke, ik val wel vaak in de herhaling deze week maar ehm, waar bestelden jullie die vitamine D pillen?Mijn moeder krijgt ze van de HA dus ik denk dat ik ze dan ook wel nodig heb.
![]()
![]()
Haha gruwelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:06 schreef Gulmez het volgende:
zyn jullie voor isis of Peshmerga ik voor de koerden mn beste mattie is kurdiboy
Body&Fitshopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, ik val wel vaak in de herhaling deze week maar ehm, waar bestelden jullie die vitamine D pillen?Mijn moeder krijgt ze van de HA dus ik denk dat ik ze dan ook wel nodig heb.
Je moet wel eerst door de x-ray en bloed laten prikken en langs ziekenhuis en een professor!!1 De DNA-test heb je waarschijnlijk al HHHHH.![]()
Ik was bij de huisarts vanochtend. Voor mijn leeftijd heb je geen bloedtest nodig om vitamine D te slikken. Alleen voor de dosering raadde hij mij aan om met de apotheker te spreken. Maar ik neem wel die dosering van Sylvesterrquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:09 schreef Bortecinem het volgende:
Het is niet schadelijk en het is bijna onmogelijk om een overdosis te nemen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dosering van sylvesterrr?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was bij de huisarts vanochtend. Hij zei dat het voor mijn leeftijd geen bloedtest nodig is om vitamine D te slikken. Alleen voor de dosering raadde hij mij aan om met de apotheker te spreken. Maar ik neem wel die dosering van Sylvesterr
Het is niet schadelijk en het is bijna onmogelijk om een overdosis te nemen.
Waarom denk je dat ze hem 'sunshine' noemen..![]()
Bedoel alleen die van body en fit shop. Niet de rest.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dosering van sylvesterrr?
Waarom denk je dat ze hem 'sunshine' noemen..
Ja daarom. I'm all set thank yuuuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Body&Fitshop
Je moet wel eerst door de x-ray en bloed laten prikken en langs ziekenhuis en een professor!!1 De DNA-test heb je waarschijnlijk al HHHHH.![]()
![]()
Ja, ik doe toch wel iets minder denk ik maar hey, alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was bij de huisarts vanochtend. Voor mijn leeftijd heb je geen bloedtest nodig om vitamine D te slikken. Alleen voor de dosering raadde hij mij aan om met de apotheker te spreken. Maar ik neem wel die dosering van Sylvesterr
Het is niet schadelijk en het is bijna onmogelijk om een overdosis te nemen.![]()
![]()
Ik neem dit en klaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik doe toch wel iets minder denk ik maar hey, alle beetjes helpen.
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/
Hij neemt 50000iu ofzo
Dezequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik doe toch wel iets minder denk ik maar hey, alle beetjes helpen.
Heb ook al een lange tijd omega3 pillen, maar daarvan heb ik er maar een paar genomen tot nu toe![]()
5000IE per dag + 50000IE per maand.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik neem dit en klaar
Hij neemt 50000iu ofzo![]()
![]()
Verzendkosten zijn meer dan de pillen zelf
Ik ging net even checken welke omega3 pillen ik ook alweer had. Zie ik dat er ook vit. D in zitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
5000IE per dag + 50000IE per maand.![]()
![]()
7,5 mcg (300 IE, 150% ADH)
http://www.visolieplein.nl/morepa-platinum.php![]()
Bij mij ging het toch wel heel anders. Iemand ziet mij een appartement complex (waar ik woon) ingaan en doet research en vindt via via (mattie die via zijn werk aan gegevens van klanten kan komen) mijn telefoonnummer en voornaam.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee.
[..]
Maar wij mannen zijn soms honden. We ruilen nummers van dames om.![]()
Wow als 300 IE 150% van de ADH is..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ging net even checken welke omega3 pillen ik ook alweer had. Zie ik dat er ook vit. D in zit![]()
![]()
7,5 mcg (300 IE, 150% ADH)
http://www.visolieplein.nl/morepa-platinum.php
Maar oke, ik kom uit Adana. Ik kan het hebben.![]()
![]()
Wtf. Dat is gewoon een stalker. Hoe kwam je erachter en hoe ging je ermee om?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bij mij ging het toch wel heel anders. Iemand ziet mij een appartement complex ingaan en doet research en vindt via via (mattie die via zijn werk aan gegevens van klanten kan komen) mijn telefoonnummer en voornaam.
Alleen wel een originele openingszin."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die zwarte rijst bij body & fit is bijna 2 euro goedkoper dan in de supermarkt (zelfde merk ook nog). Even tien zakken bestellen.![]()
Ja, dat vind ik ook raar..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow als 300 IE 150% van de ADH is..
Maar oke, ik kom uit Adana. Ik kan het hebben.
Maar ene is IU andere IE. Wat dat ook mag betekenen.![]()
Oh.. dat was mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook raar..
Maar ene is IU andere IE. Wat dat ook mag betekenen.
Btw, op de site staat dat je kunt betalen met iDeal maar wanneer ik naar de betaalmethode ga kan ik alleen kiezen uit creditcard & paypal?![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/contact/quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.. dat was mij niet opgevallen.
Btw, op de site staat dat je kunt betalen met iDeal maar wanneer ik naar de betaalmethode ga kan ik alleen kiezen uit creditcard & paypal?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Schijnt hetzelfde te zijn. Maar dat 300 iu/ie 150% van adh is, is bullshit. ADH is 400 (10mcg) dus eigenlijk is het 75% wat ik heb.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.. dat was mij niet opgevallen.
Btw, op de site staat dat je kunt betalen met iDeal maar wanneer ik naar de betaalmethode ga kan ik alleen kiezen uit creditcard & paypal?![]()
Duitsland stond aangevinkt, vandaar deed die het niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.nl/contact/![]()
![]()
En sowieso is onze ADH niet hetzelfde als die van de Nederlanders.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt hetzelfde te zijn. Maar dat 300 iu/ie 150% van adh is, is bullshit. ADH is 400 (10mcg) dus eigenlijk is het 75% wat ik heb.![]()
![]()
Ik ga nog een paar proteinbars bestellen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Welke raden jullie aan?![]()
Maar die van body en fit is dus 12,5x onze hoeveelheid?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnt hetzelfde te zijn. Maar dat 300 iu/ie 150% van adh is, is bullshit. ADH is 400 (10mcg) dus eigenlijk is het 75% wat ik heb.Allemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nog een paar proteinbars bestellen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Welke raden jullie aan?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou zijn openingszin was "Merhaba [mijn naam] hanim".quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wtf. Dat is gewoon een stalker. Hoe kwam je erachter en hoe ging je ermee om?
Alleen wel een originele openingszin.
Hij vertelde dat. Ik geloof geen kut van zijn verhaal om eerlijk te zijn, want voordat hij gegevens ging opzoeken wist hij al dat ik Turks was. Iemand moet hem dat verteld hebben. Sowieso niet vrienden of kennissen in mijn omgeving. Ik denk een pakketbezorger of restauranteigenaar bij mij in de buurt. Ik heb hem geblokkeerd via whatsapp maar toen begon hij smsjes te sturen en toen heb ik hem helemaal geblokkeerd. Was wel bang dat hij straks voor mijn deur zou staan. Tot op heden nooit gebeurd gelukkig.![]()
Tering. Hij durft wel. Moet ik toegevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou zijn openingszin was "Merhaba [mijn naam] hanim".
Hij vertelde dat. Ik geloof geen kut van zijn verhaal om eerlijk te zijn, want voordat hij gegevens ging opzoeken wist hij al dat ik Turks was. Iemand moet hem dat verteld hebben. Sowieso niet vrienden of kennissen in mijn omgeving. Ik denk een pakketbezorger of restauranteigenaar bij mij in de buurt. Ik heb hem geblokkeerd via whatsapp maar toen begon hij smsjes te sturen en toen heb ik hem helemaal geblokkeerd. Was wel bang dat hij straks voor mijn deur zou staan. Tot op heden nooit gebeurd gelukkig.
Maar ik ben nu wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Haha
Doe zulke dingen via DM aub.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom benaderen mensen Che_ om te praten over onze vermeende relatie?
Why for fucking sake."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou sorry hoor. Moeten jullie ons maar niet zo nieuwsgierig maken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:43 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom benaderen mensen Che_ om te praten over onze vermeende relatie?
Why for fucking sake.![]()
Kom naar de meet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering. Hij durft wel. Moet ik toegeven
Maar ik ben nu wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Haha
Kom jij heel toevallig uit Zaxo trouwens?![]()
Nee slemaniquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kom naar de meet!
Kom jij heel toevallig uit Zaxo trouwens?Als jij weet dat mensen het vragen via DM, dan kan je het toch ook weten wie het vroegen? DM ze en klaar.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Crip had laatst paar besteld. Zij weet het misschienquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nog een paar proteinbars bestellen zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Welke raden jullie aan?![]()
Ik heb al iets besteld. Flapjacks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip had laatst paar besteld. Zij weet het misschien![]()
![]()
Een Amerikaanse collega van mij miste bij Hollandse mannen the chase maar dit gaat wel erg verquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bij mij ging het toch wel heel anders. Iemand ziet mij een appartement complex (waar ik woon) ingaan en doet research en vindt via via (mattie die via zijn werk aan gegevens van klanten kan komen) mijn telefoonnummer en voornaam.![]()
![]()
Ik weet niet wie t was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee slemani
[..]
Als jij weet dat mensen het vragen via DM, dan kan je het toch ook weten wie het vroegen? DM ze en klaar.![]()
Oh, de enige Turkse buurvrouw in dit appartementencomplex bestelt bij H&M zie ik. Ik heb twee pakketjes voor haar aangenomen.![]()
![]()
jeej. Ik krijg de mijne morgen denk ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:01 schreef sylvesterrr het volgende:
De pakketbezorger heeft net mijn pakketje van BFS bezorgd.![]()
![]()
Oh shit nu je het zegt, had wat besteld bij de H&M voordat ik op vakantie ging. Even zoeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh, de enige Turkse buurvrouw in dit appartementencomplex bestelt bij H&M zie ik. Ik heb twee pakketjes voor haar aangenomen.
Echt stom dat je bij H&M niet met iDeal kan betalen. Ik vergeet steeds die acceptgiro's te betalen.![]()
Dan vraag je aan che wie dat waren?quote:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh, de enige Turkse buurvrouw in dit appartementencomplex bestelt bij H&M zie ik. Ik heb twee pakketjes voor haar aangenomen.Als dat geen romantisch einde krijgt, weet ik het ook niet meer.
![]()
Ehm, ze woont samen met een andere Turk en is moeder van twee kinderen. Nee dank je.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan vraag je aan che wie dat waren?
[..]Als dat geen romantisch einde krijgt, weet ik het ook niet meer.
![]()
![]()
Creditcardquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh shit nu je het zegt, had wat besteld bij de H&M voordat ik op vakantie ging. Even zoeken.
Echt stom dat je bij H&M niet met iDeal kan betalen. Ik vergeet steeds die acceptgiro's te betalen.![]()
![]()
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, ze woont samen met een andere Turk en is moeder van twee kinderen. Nee dank je.![]()
Echt de motto van alle allochtone mannen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet maar nu wel.
Als je er eenmaal aan bent gewend kan je niet meer zonder.
Creditcard aanvragen was een van de eerste dingen die ik heb gedaan toen ik 18 werd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dat zei hij laatst ook tegen mij haha.![]()
![]()
Ik kreeg er toen geen omdat ik MBO deed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Creditcard aanvragen was een van de eerste dingen die ik heb gedaan toen ik 18 werd.![]()
![]()
De stalker was een Turruk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een Amerikaanse collega van mij miste bij Hollandse mannen the chase maar dit gaat wel erg ver![]()
Heb sinds paar dagen Paypal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Creditcard aanvragen was een van de eerste dingen die ik heb gedaan toen ik 18 werd.
Stille wateren..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Zie mij pussy maagd overspel aanmoedigen...![]()
Ik was op mijn 18e nog officieel scholier (middelbare school). Zelfs ik kreeg het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kreeg er toen geen omdat ik MBO deed.![]()
![]()
Ja als je HAVO, VWO of HBO/UNI doet krijg je het wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was op mijn 18e nog officieel scholier (middelbare school). Zelfs ik kreeg het.![]()
![]()
dont they allllll.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Zie mij pussy maagd overspel aanmoedigen...![]()
Btw is het normaal dat er naar je ID wordt gevraagd wanneer je probeert te betalen met CC? Is mij al een paar keer overkomen in NY.
Zie ik er nu uit als een crimineel of?![]()
Jullie zullen niet veel pakketjes uit het buitenland ontvangen zeker? Ik ben in 2002 ofzo al begonnen met het bestellen van spullen uit het buitenland (Duitsland). Toen moest ik nog middels een overboeking gaan betalen.Het verwerken van die betaling duurde ook een eeuwigheid.
En toen werd ik 18 en mocht ik een creditcard aanvragen.![]()
![]()
Serieus? Hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja als je HAVO, VWO of HBO/UNI doet krijg je het wel.![]()
Slikroad?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie zullen niet veel pakketjes uit het buitenland ontvangen zeker? Ik ben in 2002 ofzo al begonnen met het bestellen van spullen uit het buitenland (Duitsland). Toen moest ik nog middels een overboeking gaan betalen.Het verwerken van die betaling duurde ook een eeuwigheid.
En toen werd ik 18 en mocht ik een creditcard aanvragen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vroeger moest je voor akkoord een krabbeltje zetten en hadden ze geen pincodes voor creditcards. Legitimatie was toen verplicht. Tegenwoordig is legitimatie niet meer verplicht aangezien je een pincode hebt. Maar toch wordt er wel regelmatig naar gevraagd ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
Btw is het normaal dat er naar je ID wordt gevraagd wanneer je probeert te betalen met CC? Is mij al een paar keer overkomen in NY.
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja valla. Dat zeiden ze toen tegen mij.![]()
![]()
![]()
Heb je je normale bankpas daar ook gebruikt of alleen maar cash?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
Bankpas om geld te pinnen. Ik weet niet eens of ik die kon gebruiken om te pinnen bij winkels? Volgens mij doen ze daar niet aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je je normale bankpas daar ook gebruikt of alleen maar cash?
Maar CC is echt handig. Je kunt er ook mee in de taxi betalen enzo.![]()
Oh pincode heb ik helemaal niet gebruikt? Nergens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vroeger moest je voor akkoord een krabbeltje zetten en hadden ze geen pincodes voor creditcards. Legitimatie was toen verplicht. Tegenwoordig is legitimatie niet meer verplicht aangezien je een pincode hebt. Maar toch wordt er wel regelmatig naar gevraagd ja.![]()
Voor een betaling met cc zou je of een handtekening moeten plaatsen of een krabbeltje moeten zetten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh pincode heb ik helemaal niet gebruikt? Nergens?![]()
![]()
Er staat bij mij 'wereldpas' op, maar ik heb het nog nooit in het buitenland gebruikt, dus ik weet niet hoeveel transactiekosten ze in rekening brengen bij iedere betaling. CC ga ik sowieso wel meenemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bankpas om geld te pinnen. Ik weet niet eens of ik die kon gebruiken om te pinnen bij winkels? Volgens mij doen ze daar niet aan.
Maar CC is echt handig. Je kunt er ook mee in de taxi betalen enzo.![]()
Niet waar liegpeuk! Edit: Afkomst boeit me nie, maar normen en waarden zijn van groot belang.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wilde toch zo graag een Turk?![]()
Ja dat wel bij iets grotere uitgaven. Maar geen pin gebruikt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor een betaling met cc zou je of een handtekening moeten plaatsen of een krabbeltje moeten zetten.![]()
![]()
Tip: betaal zoveel mogelijk met je creditcard. Veel creditcardverstrekkers bieden aankoopgarantie (6 tot 12 maanden verzekerd tegen schade, diefstal en verlies).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je je normale bankpas daar ook gebruikt of alleen maar cash?![]()
![]()
Je moet hem wel activeren die wereldpas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er staat bij mij 'wereldpas' op, maar ik heb het nog nooit in het buitenland gebruikt, dus ik weet niet hoeveel transactiekosten ze in rekening brengen bij iedere betaling. CC ga ik sowieso wel meenemen.
En transactiekosten verschillen. Ik heb volgens mij drie keer gepind en bij twee moest ik 1.50 transactiekosten betalen, bij eentje 3 dollar.![]()
Verwar de transactiekosten van je bank niet met de transactiekosten van de geldautomaat. Sommige geldautomaten in de US brengen gewoon $5 tot $10 kosten in rekening, los van de transactiekosten van je eigen bank.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet hem wel activeren die wereldpas.
En transactiekosten verschillen. Ik heb volgens mij drie keer gepind en bij twee moest ik 1.50 transactiekosten betalen, bij eentje 3 dollar.![]()
![]()
Oh ja, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Hoe duur zijn die transactiekosten dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verwar de transactiekosten van je bank niet met de transactiekosten van de geldautomaat. Sommige geldautomaten in de US brengen gewoon $5 tot $10 kosten in rekening, los van de transactiekosten van je eigen bank.![]()
![]()
Kosten bij pinnen in binnen- en buitenland In euro's In vreemde valuta
betalen met uw Rabo WereldPas geen extra kosten 1% koersopslag
1% koersopslag dus..![]()
Sorry, ik heb geen fotografisch geheugen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet waar liegpeuk! Edit: Afkomst boeit me nie, maar normen en waarden zijn van groot belang.
Normen en waarden...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tip: betaal zoveel mogelijk met je creditcard. Veel creditcardverstrekkers bieden aankoopgarantie (6 tot 12 maanden verzekerd tegen schade, diefstal en verlies).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet hem wel activeren die wereldpas.
En transactiekosten verschillen. Ik heb volgens mij drie keer gepind en bij twee moest ik 1.50 transactiekosten betalen, bij eentje 3 dollar.Goed om te weten. Toch maar eens bij de bank langsgaan om te vragen hoe het precies zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verwar de transactiekosten van je bank niet met de transactiekosten van de geldautomaat. Sommige geldautomaten in de US brengen gewoon $5 tot $10 kosten in rekening, los van de transactiekosten van je eigen bank.![]()
Ja, dat wist ik wel haha.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh, en NOOIT met je cc geld opnemen he. Dat is pas duur.
Maar ik kon maar max 1000 euro besteden met mijn CC waarvan de helft al op was voordat ik op vakantie ging. Moest daarom ook pinnen.![]()
![]()
Gewoon een cc van je bank of icscards.nl regelen en daarmee betalen. Zoveel cash heb je daar niet nodig en ze zijn daar ook gewend om kleine bedragen (<$5) met cc af te rekenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed om te weten. Toch maar eens bij de bank langsgaan om te vragen hoe het precies zit.
De cc wordt daar gebruikt zoals wij de pinpas hier gebruiken.![]()
![]()
¤1.80 bij mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh, en NOOIT met je cc geld opnemen he. Dat is pas duur.![]()
Tuurlijk kan zij dat waarderen. Heeft ze nog een proefkonijn om haar zoutzuuroplossing op te proberen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, hij denkt gewoon dat jij deze aandacht appreciėren kan.![]()
![]()
Welke cc heb je dan? Ik overweeg om een platinum card te nemen, maar dan wil ik niet bij een dure kaartverstrekker zitten.quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: