Daar moest ik ook aan denken, kon alleen de afbeelding niet vinden.quote:
Alsof jij zo'n geile sik kan weerstaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neger pls.
Jij zou nog een geit doen.
Maar zat. Leuke periode is net begonnenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ben ook niet naar veel geweest, maar een hardcore avondje is toch wel lekker. Moet toch maar weer eens naar een concertje toe. Even kijken of er wat te doen is de komende maanden in NL.
Ik weersta iedereen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n geile sik kan weerstaan![]()
Knor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
Die meiden zijn sws te dun voor me. Ik val op biggetjes.
Onee wacht, deze doen ze morgen. Volgende week wordt een DJ set... niet zo boeiend dus.quote:
Hee Lolaquote:
Geef ze 5 jaar en ze zijn 21 en wat steviger.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
Trusten Kaneelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, al die sekspraat is weer mooi geweest.
Tot morgen allen.
Fapzequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot morgen allen.
Oh nu snap ik waarom je me lekker noemde.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:50 schreef Fascination het volgende:
Kom maar bij me op schoot, heb wat lekkers voor je.quote:
Doei Kaneeltje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot morgen allen.
Is het chocola?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom maar bij me op schoot, heb wat lekkers voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |